Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var hos ei dame i helga jeg har datet litt siden mars. Vi skulle ha sex og det gikk helt supert inntil jeg nærmet meg å komme. Da ville hun ha meg ut på badet så jeg kunne komme i dusjen pga søl.. Er det å dra det litt langt? Hun tok av kondomen for å runke, men ville ikke ha det i senga eller på håndkle.. 

Sært, eller er jeg prippen? 

Anonymkode: 2c560...e47

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sært. Sex er jo av natur litt grisete med kroppsvæsker og søl🤷‍♀️ Rart å ta av kondomet da, blir jo minst søl hvis det er på. Da er det jo bare å kaste det etterpå.

Anonymkode: 93b9d...b09

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Sært. Sex er jo av natur litt grisete med kroppsvæsker og søl🤷‍♀️ Rart å ta av kondomet da, blir jo minst søl hvis det er på. Da er det jo bare å kaste det etterpå.

Ja og det var liksom ikke et alternativ at det kunne komme noe annet sted heller... 

Skrevet

Hun er sær

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja og det var liksom ikke et alternativ at det kunne komme noe annet sted heller... 

Hvis dere har datet siden mars... Var dette første gangen dere hadde sex eller første gangen dere hadde sex hos henne? For å finne ut om det er sexgris i seg selv eller om det er det at det er hennes seng som blir tilsølt som er problemet 😛

AnonymBruker
Skrevet

Hvis dere har datet siden mars... Var dette første gangen dere hadde sex eller første gangen dere hadde sex hos henne? For å finne ut om det er sexgris i seg selv eller om det er det at det er hennes seng som blir tilsølt som er problemet 😛

Dette var første gangen vi skulle ha sex 😅 hos henne, men uansett litt rar pause å gå på bade for å komme i mål... 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Dette var første gangen vi skulle ha sex 😅 hos henne, men uansett litt rar pause å gå på bade for å komme i mål... 

Aha. Det blir litt for rart for meg altså, i lengden i alle fall. Men du får kjenne litt på det. Hvis hun er super på andre områder så... Kanskje ta det opp med henne? Eller la det gå litt tid og se om hun er like rar hvis akten foregår hjemme hos deg 😛 

AnonymBruker
Skrevet

Kjempesært:P Og med kondom så blir det jo lite søl.

Anonymkode: 0f591...5b2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde jeg vært mannen i dette tilfellet, tror jeg dette hadde vært første og siste gang jeg hadde sex med det kvinnemennesket. Det får være grenser.

Anonymkode: 04c57...369

• Liker 3
Skrevet

Veldig spesielt, uromantisk og usexy. Tror ikke jeg hadde giddet sex med denne personen igjen. 

• Liker 4
Skrevet

Skikkelig turn-off. Da hadde jeg nok gitt faen, kledd på meg og gått hjem. Hadde faen ikke blitt med på badet for å bli runka i dusjen pga frykten for søl.... Prippen sak du har datet....

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...