Gå til innhold

Er det vanlig eller uvanlig å like store menn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor vanlig er det egentlig å like store menn 🤔

Anonymkode: a76ff...713

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel like vanlig som menn som liker store kvinner.

Anonymkode: b5d6e...fcb

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Med "store", mener du da overvektige eller kraftige som i muskuløse?

Anonymkode: c9a11...9f9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes menn som er kraftige er like flotte som de som er normalvektige. Men tynne menn er jeg ikke så tiltrukket av. 

Jeg har derimot kommet frem til at om jeg vil ha et godt sex liv så kan jeg ikke gå etter de mer kraftige mennene, men de som er aktive og liker å trene normalt.

Anonymkode: 85c58...cb1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå er jeg usikker på hva du mener med store, men jeg liker litt størrelse på mannen i form av høyde og bredde/skuldre. Han trenger ikke være veltrent eller slank (tykke menn er heller ikke attraktive altså), men han må helst ha litt størrelse. 

Smale menn er ikke for meg. Jeg kan gå med på en som ikke er voldsomt høy, så lenge han er høyere enn meg (168 cm). Desto høyere, ofte desto mer attraktiv ved første øyekast.

Anonymkode: 331c1...bc9

AnonymBruker
Skrevet

Har aldri vært tiltrukket av overvektige menn. 
k43

Anonymkode: 826a7...4f7

• Liker 2
Skrevet

For noen er det vanlig, for andre er det uvanlig. 
Som er nøyaktig samme svar jeg gav i den andre tråden, side dette gjelder alle kjønn. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker tykke menn. Altså: Veldig tykke! Kjæresten min er 1.90 høy og veier nesten 200 kg, men jeg er 1.70 og 50 kg. Elsker kontrasten!😈

K30

Anonymkode: b099d...c56

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er vel like vanlig som menn som liker store kvinner.

Anonymkode: b5d6e...fcb

Nei, det er omvendt. De fleste damer liker store menn, i betydningen kraftig, høy i hvert fall. Og de fleste menn liker små kvinner i betydning slank, petite. Men så har du det fåtallet som liker små menn og store kvinner. 

Anonymkode: 458e7...b9a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 31.5.2021 den 16.13):

Nei, det er omvendt. De fleste damer liker store menn, i betydningen kraftig, høy i hvert fall. Og de fleste menn liker små kvinner i betydning slank, petite. Men så har du det fåtallet som liker små menn og store kvinner. 

Anonymkode: 458e7...b9a

Kjedelig om store menn får døtre som ligner på dem...eller petite damer får spinkle sønner som ligner på dem. Men heldigvis så er det ikke utseende som avgjør men kjemi, intelligens og personlighet . Selv så liker jeg alle typer menn etter hvilken intelligens og utdanning de har.

Anonymkode: 2ec8c...84d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Folk som tenner på tjukkaser av begge kjønn havner litt på fetisj-lista mi. Har hørt om folk som feiter opp kjerringa si fordi de liker "cushion for the pushing", men tror dette er sjeldent.

Anonymkode: d334e...695

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenner ikke på sykelig overvekt alene, men en jeg var sammen med la på seg mye mens vi var sammen. Jeg syntes fortsatt han var tiltrekkende, tente på han og vi hadde ofte sex selv om han hadde lagt på seg 30+ kg. Men å fantasere om noen som har svær mage og mye overflødig fett på kroppen er ikke noe jeg gjør. Store menn i den forstand at de er høye, brede over skuldrene og sterke er så klart sexy. Må si jeg liker "store" menn, men det kommer an på hva du legger i stort. 

Anonymkode: 0f8c9...ab9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Liker pappakroppen hvis man kan si det sånn. Litt mage , litt kraftig. 

Anonymkode: aad75...f30

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Liker pappakroppen hvis man kan si det sånn. Litt mage , litt kraftig. 

Anonymkode: aad75...f30

Pappakroppen og sykelig overvekt er ikke det samme. 

Pappakropp: 
Dad bods' are the biggest turn-on for singles amid pandemic

Sykelig overvekt:
A Fat Man With A Shaggy Beard. Obese People. The Dangers Of Belly.. Stock  Photo, Picture And Royalty Free Image. Image 136250434.
Fat Man Deck Chair ⬇ Stock Photo, Image by © olly18 #228190390

Anonymkode: 0f8c9...ab9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Folk som tenner på tjukkaser av begge kjønn havner litt på fetisj-lista mi. Har hørt om folk som feiter opp kjerringa si fordi de liker "cushion for the pushing", men tror dette er sjeldent.

Anonymkode: d334e...695

Jeg liker kun slanke menn. Har jeg da en "skinny fetish"?

Anonymkode: 80994...376

• Liker 1
Skrevet

Å like feite menn, hovedsakelig fordi de er feite, må vel anses som sjelden.

Noen damer tiltrekkes nok av noen feite menn, PÅ TROSS av at de er feite, fordi disse mennene har andre egenskaper. Som Truls Jensen eller han radiokisen til ho sexologen som er programleder for Naked Attraction.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 31.5.2021 den 16.10):

Jeg liker tykke menn. Altså: Veldig tykke! Kjæresten min er 1.90 høy og veier nesten 200 kg, men jeg er 1.70 og 50 kg. Elsker kontrasten!😈

K30

Anonymkode: b099d...c56

🤢

Anonymkode: 43034...bc1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...