Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For noen mnd siden fikk vi en ny kollega. Merket fort at han var av den slappe typen som ikke gjør jobben sin og trenger konstant tilbakemelding. Flere har tatt opp saken med leder, men hun er ikke lydhør og gir ham av én eller annen merkelig grunn store fordeler i jobben. 

Kollegaen min surrer fælt, snakker sløvete og oppfatter ikke beskjeder. Har ut i fra hans væremåte fått en liten mistanke om at han kanskje er ruset på jobb, da muligens på piller. Har jobbet med sløve folk før, men dette er virkelig helt ekstremt. 

Jeg har ingen bevis, kun mistanke. Er det noen her med erfaring som vet hvilke tegn jeg må se etter? Jobber i helsevesenet, så jeg er bekymret for de menneskene vi skal ta vare på.

Anonymkode: f364f...de4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan denne personen ver veldig usikker i ny jobb og derfor oppfører seg på denne måten? 

Hvordan er sjefen din ellers når det gjelder andre enn denne kollegaen? Tenker da med tanke på at kanskje sjefen vet noe som du ikke vet? 

Er du bekymret for brukerene/pasientene på jobb så melder du fra på det grunnlaget. 

Se på øynene, pupillene. Les deg opp på nett og se på bilder. Det kan ver ganske vanskelig å ta noen på misbruk, så pass på så du ikke beskylder kollegaen din for noe som du bare tror. 

Anonymkode: 90258...ed4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

For noen mnd siden fikk vi en ny kollega. Merket fort at han var av den slappe typen som ikke gjør jobben sin og trenger konstant tilbakemelding. Flere har tatt opp saken med leder, men hun er ikke lydhør og gir ham av én eller annen merkelig grunn store fordeler i jobben. 

Kollegaen min surrer fælt, snakker sløvete og oppfatter ikke beskjeder. Har ut i fra hans væremåte fått en liten mistanke om at han kanskje er ruset på jobb, da muligens på piller. Har jobbet med sløve folk før, men dette er virkelig helt ekstremt. 

Jeg har ingen bevis, kun mistanke. Er det noen her med erfaring som vet hvilke tegn jeg må se etter? Jobber i helsevesenet, så jeg er bekymret for de menneskene vi skal ta vare på.

Anonymkode: f364f...de4

hold et øye med personens pupiller.

Anonymkode: 80fdb...b26

AnonymBruker
Skrevet

Meld fra til verneombud og tv på arbeidsplassen din. De må ta det videre

Anonymkode: ca7d0...c7b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...