Gå til innhold

Var jeg virkelig utro? Og hjelper det at ha instagram Privat?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Long story short

skjedde noe dumt for 4 år siden der hun mener jeg var utro, men det som virkelig skjedde var at jeg sendte melding på instagram til en venn som var intressert i meg for mange år siden, men slettet den direkt etterpå men hun klarte å finne den likevel når hun sjekket mobilen min en gang. 

nå får jeg ikke lov til å ha instagramen min «Public»!

hjelper det noe med tilliten at ha privat instagram konto eller at hun skall adgang til alle mine mailkonton og facebook konto feks ? Hvordan kan jeg fortelle henne at det ikke hjelper og det er ikke sånn man kan bygge tilbake tilliten? 

jeg bruker min instagram mest til å promotere andre merker og markedsføre mitt eget merke i tillegg til at jeg elsker å mote , så det var der jeg delte mine bilder med venner-familj og følgere som har samme intresse. Nå føler jeg at jeg ikke få lov til å gjøre det jeg egentlig er glad i, bare fordi hun ikke vill. 

Anonymkode: 8e4e5...9cc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du sier jo veldig lite om bakgrunnshistorien her.. Men det høres suspekt ut at du slettet meldingen du sendte rett etterpå.. Da hadde du jo tydeligvis noe å skjule. Men jeg forstår ikke heller helt poenget med at du må ha kontoen som privat, jeg skjønner ikke hvordan dette hjelper.

Anonymkode: f1e63...8be

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Vil du egentlig være sammen med henne når du driver og sender meldinger til andre damer?

Men nei, jeg tror ikke det hjelper at hun får kontrollere deg på sosiale media. 

Anonymkode: 3053b...b65

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Du sier jo veldig lite om bakgrunnshistorien her.. Men det høres suspekt ut at du slettet meldingen du sendte rett etterpå.. Da hadde du jo tydeligvis noe å skjule. Men jeg forstår ikke heller helt poenget med at du må ha kontoen som privat, jeg skjønner ikke hvordan dette hjelper.

Anonymkode: f1e63...8be

Som sagt, noen ganger rekker man ikke å tenke før det er too late. Uansett så angret jeg dette direkt etterpå om ikke det var samme dag og slettet det og blokkert den andre slik at konversasjonen ikke fortsetter. Dette var 4 år siden og allt har vært greit etter det. 

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Vil du egentlig være sammen med henne når du driver og sender meldinger til andre damer?

Men nei, jeg tror ikke det hjelper at hun får kontrollere deg på sosiale media. 

Dette var 4 år siden. Og ja jeg vil være sammen, men alle gjør feil, og jeg angret det samme dag og slettet allt. 

AnonymBruker
Skrevet

Mikroutroskap, er det ikke det det kalles? Så snart du har gjort noe du vil skjule for partneren så er det jo det.

Anonymkode: 52376...aba

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dette var 4 år siden. Og ja jeg vil være sammen, men alle gjør feil, og jeg angret det samme dag og slettet allt. 

Vil tro hun er usikker på om du har gjort noe annet i løpet av de fire årene, som hun ikke har funnet. 

Vanskelig det med tillitsbrudd (vet ikke om jeg ville kalt det utroskap), men som sagt tror jeg ikke det vil hjelpe med kontroll av deg og ditt. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Long story short

skjedde noe dumt for 4 år siden der hun mener jeg var utro, men det som virkelig skjedde var at jeg sendte melding på instagram til en venn som var intressert i meg for mange år siden, men slettet den direkt etterpå men hun klarte å finne den likevel når hun sjekket mobilen min en gang. 

nå får jeg ikke lov til å ha instagramen min «Public»!

hjelper det noe med tilliten at ha privat instagram konto eller at hun skall adgang til alle mine mailkonton og facebook konto feks ? Hvordan kan jeg fortelle henne at det ikke hjelper og det er ikke sånn man kan bygge tilbake tilliten? 

jeg bruker min instagram mest til å promotere andre merker og markedsføre mitt eget merke i tillegg til at jeg elsker å mote , så det var der jeg delte mine bilder med venner-familj og følgere som har samme intresse. Nå føler jeg at jeg ikke få lov til å gjøre det jeg egentlig er glad i, bare fordi hun ikke vill. 

Jeg oppdaget for snart 1 år siden at min mann hadde chattet med en kvinnelig kollega i et års tid.. Uten å si noe til meg, og holdt telefonen skjult for meg da vi skulle sjekke noe på messenger. Da skjønte jeg at der var det noe jeg ikke skulle se. Snoka på telefonen hans senere på dagen, og da oppdaget jeg det. 

Jeg har nektet han all kontakt med denne damen, og egentlig gjort uttrykk for at jeg ikke vil at han skal være på FB/messenger. Å det er vondt for begge at det skal være slik. Men jeg føler ett så stort svik. Han føler han ikke har gjort noe galt. 

Så jeg skjønner på en måte dama di. Jeg går hvertfall med en usikkerhet i meg.. 

Anonymkode: b38c0...ac6

• Liker 2
Skrevet

Dette skjedde for 4 år siden? Enten så må hun stole på deg nå, og la deg ha åpen insta, eller så gjør dere det slutt. Hun kan ikke bestemme om du skal ha åpen eller lukka instagram. Bare å åpne den du, så får hu bare bli så sur hun gidder.

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan  orker du å leve på nåde, på den måten? Enten må hun skjerpe seg, stole på deg eller så går dere i fra hverandre. Ingen av dere kan ha det noe bra sånn tingene er nå? 

Anonymkode: 132d0...dc9

• Liker 3
Skrevet

Tja, jeg vet ikke om jeg ville kalt det utroskap, men det hadde definitivt gjort at jeg ikke stolte på partneren min hvis han gjorde det samme.

Spørsmålet er hva dere har gjort siden for å bygge opp igjen tilliten? Har du gjort en innsats for å vise at du er til å stole på?

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Hadde aldri latt partner diktere hvem jeg har kontakt med, når jeg har det eller hatt noen tilgang til mine mailer eller SoMe, eller åpne posten min for den del. Det samme gjør jeg mot partner. Kan jeg ikke stole på den jeg er i lag med, eller den ikke stoler på meg - så ser jeg ikke noen framtid for forholdet. 
Å prate med noen, melde noen etc etc er for meg ikke utroskap, selv om det er noen de tidligere har hatt et forhold med, fortiden er og endel av livet - vi er voksne og vi har selv valgt å være i det forholdet vi er i, er en, eller begge, ikke lengre interressert i å være i det forholdet så går vi videre. 

Anonymkode: 92435...1c1

AnonymBruker
Skrevet

Er du opprinnelig svensk? 

Anonymkode: a4950...72b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg oppdaget for snart 1 år siden at min mann hadde chattet med en kvinnelig kollega i et års tid.. Uten å si noe til meg, og holdt telefonen skjult for meg da vi skulle sjekke noe på messenger. Da skjønte jeg at der var det noe jeg ikke skulle se. Snoka på telefonen hans senere på dagen, og da oppdaget jeg det. 

Jeg har nektet han all kontakt med denne damen, og egentlig gjort uttrykk for at jeg ikke vil at han skal være på FB/messenger. Å det er vondt for begge at det skal være slik. Men jeg føler ett så stort svik. Han føler han ikke har gjort noe galt. 

Hvordan takler du at de jobber sammen? 

Anonymkode: 00a66...e2c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvordan takler du at de jobber sammen? 

Anonymkode: 00a66...e2c

Når jeg oppdaget dette, jobbet de ikke lenger ved samme avdeling. Altså to forskjellige arbeidssteder. Det har de fremdeles. Evt sosial sammenkomster de møtes nå, og det kommer jeg til å nekte. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Lykke til, til dere kvinner/menn som tror at det å nekte parteren sin slike ting - endrer eller retter opp i hva som har skjedd.
Det sies at det å nekte adgang og kontakt, bare gjør det enda verre. Man kan ikke nekte en person slikt, det er ikke sånn man bygger opp tillit, og det er heller ikke mulig for partneren og "holde" det "løftet". 

Dette forholdet kommer til å ryke, og du kommer nok til å føle deg ENDA mer sviktet etterhvert, for han kommer garantert ikke til å holde seg verken unna MSG/FB eller det å ha kontakt med denne dama. Han føler ikke selv at han har gjort noe galt engang. 

Og til deg TS, du sier IG-posts så og si er jobben din, dama di kan ikke si at du må ha "privat" IG-konto da. Og uansett hjelper det jo ikke å ha privat konto, hvis det er meldingene som er problemet. Haha.

Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Dette er jo ikke akseptabelt, og har ingenting med tillit å gjøre.

Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Når jeg oppdaget dette, jobbet de ikke lenger ved samme avdeling. Altså to forskjellige arbeidssteder. Det har de fremdeles. Evt sosial sammenkomster de møtes nå, og det kommer jeg til å nekte. 

Du vil gi mannen din yrkesforbud?

Sett at han gjør som du sier (jeg håper han ikke gjør det), vil du være gift med en hund?

AnonymBruker
Skrevet
Alterego666 skrev (11 timer siden):

Du vil gi mannen din yrkesforbud?

Sett at han gjør som du sier (jeg håper han ikke gjør det), vil du være gift med en hund?

Han dropper sommeravslutningen nå, fordi jeg ikke vil han skal dra. Han vil bevare husfreden sier han. 

Om jeg vil ha det sånn? Nei. 

Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han dropper sommeravslutningen nå, fordi jeg ikke vil han skal dra. Han vil bevare husfreden sier han. 

Om jeg vil ha det sånn? Nei. 

Jeg hadde droppet deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...