AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #1 Skrevet 31. mai 2021 https://www.nrk.no/innlandet/arbeiderbevegelsens-folkehogskole-starter-draglinje-med-cassie-brodskive-som-laerer-1.15512683?fbclid=IwAR2-5AlwytuGRHNHcbCYAXWo9Xvhet4u_i7RqHLM4J3cC5DeRkENu7gFcQY Så gøy 😄 Hvorfor ikke, liksom? Finnes jo fhs-linjer for alt mulig annet. Håper de får mange søkere. Anonymkode: c6c28...f26 4
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #2 Skrevet 31. mai 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): https://www.nrk.no/innlandet/arbeiderbevegelsens-folkehogskole-starter-draglinje-med-cassie-brodskive-som-laerer-1.15512683?fbclid=IwAR2-5AlwytuGRHNHcbCYAXWo9Xvhet4u_i7RqHLM4J3cC5DeRkENu7gFcQY Så gøy 😄 Hvorfor ikke, liksom? Finnes jo fhs-linjer for alt mulig annet. Håper de får mange søkere. Anonymkode: c6c28...f26 Enig, dette kan jo være til god støtte for de som ønsker å gå der! Det er ikke så lett for dem å finne likesinnede tenker jeg Anonymkode: 50344...be8
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #4 Skrevet 31. mai 2021 Et samfunn i forfall. Anonymkode: 0880b...010 2
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #5 Skrevet 31. mai 2021 Jeg bare lurer på hva slags jobb det er som synes det er et pluss å ha på cv-en....? Anonymkode: 7dde7...2dc 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #6 Skrevet 31. mai 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg bare lurer på hva slags jobb det er som synes det er et pluss å ha på cv-en....? Anonymkode: 7dde7...2dc Mye bedre å ha gått på snowboard-linje, ja Anonymkode: c2f75...500 8
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #7 Skrevet 31. mai 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg bare lurer på hva slags jobb det er som synes det er et pluss å ha på cv-en....? Anonymkode: 7dde7...2dc Siden når ble det målet med å gå på folkehøgskole? Anonymkode: 50344...be8 5
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #8 Skrevet 31. mai 2021 Hva i HELVETE?!?!! 🤮 Anonymkode: d5d95...a85
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #9 Skrevet 31. mai 2021 Vi må få tilbake mer kinkshaming i samfunnet. Nå!! Anonymkode: d5d95...a85
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #10 Skrevet 31. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Enig, dette kan jo være til god støtte for de som ønsker å gå der! Det er ikke så lett for dem å finne likesinnede tenker jeg Anonymkode: 50344...be8 Er på bare å ta en tur på dragshow i Oslo det. Ikke vanskelig å finne noen likesinnede. Anonymkode: d5d95...a85
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #11 Skrevet 31. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): https://www.nrk.no/innlandet/arbeiderbevegelsens-folkehogskole-starter-draglinje-med-cassie-brodskive-som-laerer-1.15512683?fbclid=IwAR2-5AlwytuGRHNHcbCYAXWo9Xvhet4u_i7RqHLM4J3cC5DeRkENu7gFcQY Så gøy 😄 Hvorfor ikke, liksom? Finnes jo fhs-linjer for alt mulig annet. Håper de får mange søkere. Anonymkode: c6c28...f26 bra, kult, og egentlig på tide Anonymkode: ef718...161
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #12 Skrevet 31. mai 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Siden når ble det målet med å gå på folkehøgskole? Anonymkode: 50344...be8 Man må jo fylle ut cv-en uten hull i perioder, og skrive hva man gjorde det og det året. Dropper man å skrive hva slags linje man tok det året det står kun "folkehøyskole" på cv-en, kan din nye potensielle sjef spørre på intervjuet hva du egentlig tok for linje det året. Det blir nesten garantert ikke mottatt med anerkjennelse og man imponerer heller ikke folkene på intervjuet med å svare "drag-linjen". Anonymkode: 7dde7...2dc 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #13 Skrevet 31. mai 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Man må jo fylle ut cv-en uten hull i perioder, og skrive hva man gjorde det og det året. Dropper man å skrive hva slags linje man tok det året det står kun "folkehøyskole" på cv-en, kan din nye potensielle sjef spørre på intervjuet hva du egentlig tok for linje det året. Det blir nesten garantert ikke mottatt med anerkjennelse og man imponerer heller ikke folkene på intervjuet med å svare "drag-linjen". Anonymkode: 7dde7...2dc Hvorfor forutsetter du at noen vil ønske å skjule at de driver med drag for arbeidsgiver, selv om man aldri har gått på en slik linje? Anonymkode: 56449...70b 3
Druid Skrevet 31. mai 2021 #14 Skrevet 31. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Man må jo fylle ut cv-en uten hull i perioder, og skrive hva man gjorde det og det året. Dropper man å skrive hva slags linje man tok det året det står kun "folkehøyskole" på cv-en, kan din nye potensielle sjef spørre på intervjuet hva du egentlig tok for linje det året. Det blir nesten garantert ikke mottatt med anerkjennelse og man imponerer heller ikke folkene på intervjuet med å svare "drag-linjen". Anonymkode: 7dde7...2dc Kommer helt an på hvilken jobb. Jeg har til gode å bry meg om HVA folk gjorde på folkehøgskolen, mye fordi jeg aldri har rekruttert til områder der disse faktisk gir fagkompetanse. Men jeg liker å spørre rundt motivasjonen og hvordan de opplevde det, ganske enkelt fordi folk som tar seg tid til folkehøgskole, dekker en spesifikk type mennesker der man kan dokumentere engasjement. Sånn sett er Drag faktisk litt gøy, og avklarer noen veldig viktige egenskaper i ulike utadvendte posisjoner og i enkelte arbeidsmiljø. 3
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #15 Skrevet 31. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er på bare å ta en tur på dragshow i Oslo det. Ikke vanskelig å finne noen likesinnede. Anonymkode: d5d95...a85 For de som bor i Oslo ja, for de som bor andre steder i landet kan det være fint å gå skole og bo sammen med andre som deler interessen og ikke bli dømt for den man er Anonymkode: 50344...be8 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #16 Skrevet 31. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg bare lurer på hva slags jobb det er som synes det er et pluss å ha på cv-en....? Anonymkode: 7dde7...2dc Hvilke fag man tok på FHS er ikke det som er viktig på en CV, om man etterhvert får seg annen utdanning eller arbeidserfaring. For mange kan det også være et pluss: skuespillere, performere, dansere, folk som jobber med mennesker i ulike settinger. Å ha evnen til å by på seg selv, tørre å sette seg selv i en annerledes eller utfordrende posisjon, og sette seg inn i andre roller kan være nyttig i mange felt. Men nå handler FHS hovedsaklig om å ha det gøy og finne seg selv. Supert at det er et tilbud! Anonymkode: c06da...463 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå