AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #21 Skrevet 31. mai 2021 Uten solhat faktisk Omg 😳 Uff... ja det er sunt med sol og frisk Luft. Men én baby på 2 mnd skal IKKE eksponeres for sterk sol. Er du dum? Vet du hvor overopphetet og skadelig det er for barnet. Barnet kan bli uvel og i verste fall kan ungen dø pga kroppen ikke klarer å regulere så mye sterk sol. Og du brenner jo den tynne myke hodebunnen til ungen... Hadde jeg hvert typen din hadde jeg slappet deg hardt i tryne - _- utrolig dum du er.. Anonymkode: 4839e...d00
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #22 Skrevet 31. mai 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Når du tillater dette er du med på omsorgssvikt av babyen. Enten må du forlate han, eller så får du stå i kjefta som kommer med å ta vare på barnet ditt. Anonymkode: 80a4c...863 Frister så lite å havne i skikkelig krig med denne mannen. Slik han er nå tror han er i stand til det meste. Han har forandret seg, blitt veldig aggressiv. Klikker for ingenting. Kan det være en reaksjon på barnet? Jeg vet ikke. Det er en meget snill baby. Anonymkode: d7a0e...6b1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #23 Skrevet 31. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Uten solhat faktisk Omg 😳 Uff... ja det er sunt med sol og frisk Luft. Men én baby på 2 mnd skal IKKE eksponeres for sterk sol. Er du dum? Vet du hvor overopphetet og skadelig det er for barnet. Barnet kan bli uvel og i verste fall kan ungen dø pga kroppen ikke klarer å regulere så mye sterk sol. Og du brenner jo den tynne myke hodebunnen til ungen... Hadde jeg hvert typen din hadde jeg slappet deg hardt i tryne - _- utrolig dum du er.. Anonymkode: 4839e...d00 Du leste feil. Er typen min som vil ha barnet i solen. Les igjen 😃 Anonymkode: d7a0e...6b1 5
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #24 Skrevet 31. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Frister så lite å havne i skikkelig krig med denne mannen. Slik han er nå tror han er i stand til det meste. Han har forandret seg, blitt veldig aggressiv. Klikker for ingenting. Kan det være en reaksjon på barnet? Jeg vet ikke. Det er en meget snill baby. Anonymkode: d7a0e...6b1 Hva som frister og ikke er totalt urelevant. Du risikerer at barnet ditt blir overopphetet og dør, i verste fall. Hva veier mest, barnet ditt eller å unngå kjeft? Ja, jeg er hard mot deg nå, men at du passivt står å ser på at barnet ditt ikke har det bra er ikke akseptabelt en plass. Anonymkode: 80a4c...863 6
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #25 Skrevet 31. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Stakkars deg ts, du kan ikke ha det greit nå! Du har naturligvis rett, baby skal skjermes fra sollys. Så klart kan det gå bra, men slike sjanser tar man ikke. Bære baby kan man jo allikevel, bruk solhatt, UV parasoll (evt UV klær) og gå mest mulig i skyggen (feks skogen) når solen er på det varmeste. Det å ha en vogn stående i solen kan være direkte farlig! Ikke alle babyer gråter når de blir overopphetet. Godt du fulgte med, men pass på å gå i skyggen umiddelbart neste gang. Høres som det er tryggere for deg og baby å komme dere bort. Dokumenter det du kan dokumentere, og søk hjelp om du tror han kan bli farlig. Anonymkode: 9a6c7...a09 Takk for det. Nei har det veldig vondt. Vi skulle bare ut på en trilletur. Jeg var i godt humør og lo. Så begynte han med den bæreselen igjen. Tror det var 6-7 gangen han foreslo det. Jeg tror kanskje det handlet om å fremprovosere konflikt. Mistenker at han vil ha meg bort. Anonymkode: d7a0e...6b1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #26 Skrevet 31. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva som frister og ikke er totalt urelevant. Du risikerer at barnet ditt blir overopphetet og dør, i verste fall. Hva veier mest, barnet ditt eller å unngå kjeft? Ja, jeg er hard mot deg nå, men at du passivt står å ser på at barnet ditt ikke har det bra er ikke akseptabelt en plass. Anonymkode: 80a4c...863 Jeg sto i det, tok kjeften. Barnet ble ikke bært i sele. Han må drepe meg før jeg ikke kan forhindre noe som er skadelig for barnet. Så det står ikke på det. Anonymkode: d7a0e...6b1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #27 Skrevet 31. mai 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Uten solhat faktisk Omg 😳 Uff... ja det er sunt med sol og frisk Luft. Men én baby på 2 mnd skal IKKE eksponeres for sterk sol. Er du dum? Vet du hvor overopphetet og skadelig det er for barnet. Barnet kan bli uvel og i verste fall kan ungen dø pga kroppen ikke klarer å regulere så mye sterk sol. Og du brenner jo den tynne myke hodebunnen til ungen... Hadde jeg hvert typen din hadde jeg slappet deg hardt i tryne - _- utrolig dum du er.. Anonymkode: 4839e...d00 1: Lær deg folkeskikk på nett 2: Les innlegg du skal kommentere Anonymkode: 41ae0...aa5 4
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #28 Skrevet 31. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg sto i det, tok kjeften. Barnet ble ikke bært i sele. Han må drepe meg før jeg ikke kan forhindre noe som er skadelig for barnet. Så det står ikke på det. Anonymkode: d7a0e...6b1 Hvorfor sto vogna i solen da? Hvorfor ble vogna først flyttet når baby begynt å gråte, enda baby var glovarm lenge før det? Anonymkode: 80a4c...863 4
Kittyfox Skrevet 31. mai 2021 #29 Skrevet 31. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg sto i det, tok kjeften. Barnet ble ikke bært i sele. Han må drepe meg før jeg ikke kan forhindre noe som er skadelig for barnet. Så det står ikke på det. Anonymkode: d7a0e...6b1 Men er det virkelig verdt å risikere livet ditt, eller hva med babyens? Du må komme deg bort! Du må sette babyen din først, å babyen fortjener virkelig bedre enn å vokse opp med en slik far. Han gir jo blaffen i både deg og baby! 4
Kenelz Skrevet 31. mai 2021 #30 Skrevet 31. mai 2021 32 minutter siden, AnonymBruker said: Han har sagt han skal halshugge meg og ødelegge livet mitt hvis jeg prøver å ta barnet fra han. Anonymkode: d7a0e...6b1 Og der har vi det! Få det skriftlig. Quote Et besøksforbud går ut på at den forbudet retter seg mot forbys å oppholde seg på et bestemt sted, eller forfølge, besøke eller på annet vis kontakte en annen person. 3
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #31 Skrevet 31. mai 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvorfor sto vogna i solen da? Hvorfor ble vogna først flyttet når baby begynt å gråte, enda baby var glovarm lenge før det? Anonymkode: 80a4c...863 Han påsto at når kalesjen var vendt bortimot solen og solen ikke gikk direkte inn i ansiktet på baby så ble det ikke varmt inni der. Jeg sa det kan ikke stemme. Da ble han dritsur. Jeg sjekket derfor baby konstant, og merket han ble varmere. Jeg hadde trillet baby bort da uansett, var egentlig bare naturlig at han begynte gråte da. Var nok for varm Anonymkode: d7a0e...6b1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #32 Skrevet 31. mai 2021 Kittyfox skrev (7 minutter siden): Men er det virkelig verdt å risikere livet ditt, eller hva med babyens? Du må komme deg bort! Du må sette babyen din først, å babyen fortjener virkelig bedre enn å vokse opp med en slik far. Han gir jo blaffen i både deg og baby! Ja meg har han jo lyst til å drepe Anonymkode: d7a0e...6b1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #33 Skrevet 31. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Han påsto at når kalesjen var vendt bortimot solen og solen ikke gikk direkte inn i ansiktet på baby så ble det ikke varmt inni der. Jeg sa det kan ikke stemme. Da ble han dritsur. Jeg sjekket derfor baby konstant, og merket han ble varmere. Jeg hadde trillet baby bort da uansett, var egentlig bare naturlig at han begynte gråte da. Var nok for varm Anonymkode: d7a0e...6b1 Jeg står for det jeg allerede har skrevet. Du er passivt med på omsorgssvikt. Pakk bagen og dra på krisesenter. Anonymkode: 80a4c...863 3
Kittyfox Skrevet 31. mai 2021 #34 Skrevet 31. mai 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja meg har han jo lyst til å drepe Anonymkode: d7a0e...6b1 Men hvorfor blir du der? Pakk en bag når mannen er borte å dra på nærmeste krisesenter hvor du kan få hjelp. https://www.krisesenter.com/finn-ditt-krisesenter/ her har du en oversikt 2
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #35 Skrevet 31. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg står for det jeg allerede har skrevet. Du er passivt med på omsorgssvikt. Pakk bagen og dra på krisesenter. Anonymkode: 80a4c...863 Du har helt rett. Anonymkode: d7a0e...6b1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #36 Skrevet 31. mai 2021 Kjære deg. Dette gjør ordentlig vondt å lese. Hva tenker du om krisesenter? Er det et steg å ta? Hvis du synes det blir for voldsomt (det er absolutt IKKE for voldsomt!) så ver snill og reis ned til helsestasjonen nå og forklar deg der. Kanskje de kan hjelpe deg videre med krisesenter. Husk at baby trenger deg. Du trenger ikke han. Du fortjener ikke dette her. Kom deg bort ❤️ Anonymkode: 6aead...16f
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #37 Skrevet 31. mai 2021 Gjør det nå med en gang, ikke vent. Det kommer til å bli værre Tenk så fint du og baby får det uten en sånn person i livet. Anonymkode: 6aead...16f
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #38 Skrevet 31. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kjære deg. Dette gjør ordentlig vondt å lese. Hva tenker du om krisesenter? Er det et steg å ta? Hvis du synes det blir for voldsomt (det er absolutt IKKE for voldsomt!) så ver snill og reis ned til helsestasjonen nå og forklar deg der. Kanskje de kan hjelpe deg videre med krisesenter. Husk at baby trenger deg. Du trenger ikke han. Du fortjener ikke dette her. Kom deg bort ❤️ Anonymkode: 6aead...16f Men hvorfor velger en mann å få barn med ei dame 9 måneder tidligere og gi uttrykk for at vi skal bli en lykkelig familie, for så å snu så radikalt? Det er helt uforståelig Anonymkode: d7a0e...6b1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #39 Skrevet 31. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men hvorfor velger en mann å få barn med ei dame 9 måneder tidligere og gi uttrykk for at vi skal bli en lykkelig familie, for så å snu så radikalt? Det er helt uforståelig Anonymkode: d7a0e...6b1 https://snl.no/narsissisme Med begrepet narsissistisk raseri menes det et sterkt (og ofte ukontrollert) sinne som kan bryte frem når en person føler at hans selvbilde og selvoppfatning trues eller skades. Med narsissistiske krenkelser siktes det til de hendelser, ord eller utsagn som personen opplever som krenkende for selvfølelsen, og som dermed utløser et narsissistisk raseri. Anonymkode: 114f6...5f0 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #40 Skrevet 31. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): https://snl.no/narsissisme Med begrepet narsissistisk raseri menes det et sterkt (og ofte ukontrollert) sinne som kan bryte frem når en person føler at hans selvbilde og selvoppfatning trues eller skades. Med narsissistiske krenkelser siktes det til de hendelser, ord eller utsagn som personen opplever som krenkende for selvfølelsen, og som dermed utløser et narsissistisk raseri. Anonymkode: 114f6...5f0 Jeg har tenkt på det, at han kanskje følte seg krenket av at han tok feil angående solen. Jeg mistenkte det. Og det at noen tok han i en feil gikk på egoet hans. Jeg vet han tåler ufattelig lite. Satt på toget engang uten gyldig billett, nektet å betale. De måtte tilkalle politiet. Anonymkode: d7a0e...6b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå