AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #1 Skrevet 31. mai 2021 Hei! Har noen som har tatt hakefillers fortelle litt om opplevelsen sin, og evt hvor de har tatt det og om de er fornøyd med stedet? Har bestilt en time på Vanity i Oslo med Emilie som behandler og er spent på hvordan resultatet blir 😊 Anonymkode: a617a...2db
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #2 Skrevet 2. juni 2021 Er interessert i dette selv! Men ingen erfaring dessverre. Hadde virkelig hjulpet profilen min med en smule større hake. Fortell gjerne hvordan det gikk! Anonymkode: 02748...45d
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #3 Skrevet 21. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 2.6.2021 den 19.44): Er interessert i dette selv! Men ingen erfaring dessverre. Hadde virkelig hjulpet profilen min med en smule større hake. Fortell gjerne hvordan det gikk! Anonymkode: 02748...45d Hei! Tok fillers hos vanity 02/06. Det er en liten forskjell. Nok til at jeg selv legger merke til det, men ingenting som andre har merket. Profilen min har definitivt blitt mer balansert, men jeg kommer nok aldri til å ta fillers i haka igjen - spesielt ikke på Vanity. Jeg tok fillers hos Emilie. Det var nesten som om det var forventet at man skulle kunne alt om dette /prosedyren som kunde - for man får absolutt ingen informasjon. i starten fikk jeg ikke bedøvelse, noe jeg trodde var normalt å få i og med at jeg har sett mange videoer av andre utføre dette, og da har kunden alltid fått bedøvelse på. Det var kjempe ubehagelig og smertefullt. Spurte om å få bedøvelse og da ble behandler irritert og furtete. «Dette skulle du sagt i starten av timen» ehm, hallo??? Jeg fikk jo ingen beskjed om prosedyren, hvordan skulle jeg vite det? Spurte om å ta en bitteliten pause og da ble hun hvertfall irritert «du, jeg har andre kunder. Siden du ba om bedøvelse så tok det en del av tiden din, så det får du ikke». Altså, virkelig. Hvis du vurderer å ta fillers i haka, så bør du gå alle andre steder enn på Vanity i Oslo. etter behandlingen fikk jeg et stort blåmerke på haka, men det gikk over etter 4-5 dager 😊 håper det hjalp! 😁 Anonymkode: a617a...2db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå