AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #1 Skrevet 31. mai 2021 Vi er en liten familie på 3, meg, mannen og vår 1 åring. Jeg lurer på om dere har noen ferietips til oss. Vi holder til i Osloområdet. Vi vil gjerne ha en liten ferie i sommer, med hotellovernatting, vi er nødt til å ha med barnet vårt på alt så håper noen kan komme med barnevennlige tips. Telttur og camping er helt uaktuelt, fordi jeg ikke liker det og det virker helt grusomt å ha med en 1 åring på det. Håper på noen tips. Selvfølgelig må det være innenfor Norges grenser, ingen av oss er vaksinerte. Anonymkode: cfc7c...9bb
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #2 Skrevet 31. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vi er en liten familie på 3, meg, mannen og vår 1 åring. Jeg lurer på om dere har noen ferietips til oss. Vi holder til i Osloområdet. Vi vil gjerne ha en liten ferie i sommer, med hotellovernatting, vi er nødt til å ha med barnet vårt på alt så håper noen kan komme med barnevennlige tips. Telttur og camping er helt uaktuelt, fordi jeg ikke liker det og det virker helt grusomt å ha med en 1 åring på det. Håper på noen tips. Selvfølgelig må det være innenfor Norges grenser, ingen av oss er vaksinerte. Anonymkode: cfc7c...9bb Hotell eller hytte i Drøbak. Dra på omvisning på borgen (bæresele nødvendig) akvariet, bade, de har ganske bra restauranttilbud til å være et så lite sted. Veldig idyllisk sted når det er fint vær. Anonymkode: c0336...598
PM75 Skrevet 31. mai 2021 #3 Skrevet 31. mai 2021 Et tips til aktivitet er å ta en dagstur på Blaafarveværket. Der er det en liten bondegård & koselige områder hvor dere kan ha picnic og bade.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå