Gå til innhold

Ferietips til småbarnsforeldre

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi er en liten familie på 3, meg, mannen og vår 1 åring. Jeg lurer på om dere har noen ferietips til oss. Vi holder til i Osloområdet. Vi vil gjerne ha en liten ferie i sommer, med hotellovernatting, vi er nødt til å ha med barnet vårt på alt så håper noen kan komme med barnevennlige tips. Telttur og camping er helt uaktuelt,  fordi jeg ikke liker det og det virker helt grusomt å ha med en 1 åring på det. 

Håper på noen tips. Selvfølgelig må det være innenfor Norges grenser,  ingen av oss er vaksinerte.  

Anonymkode: cfc7c...9bb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vi er en liten familie på 3, meg, mannen og vår 1 åring. Jeg lurer på om dere har noen ferietips til oss. Vi holder til i Osloområdet. Vi vil gjerne ha en liten ferie i sommer, med hotellovernatting, vi er nødt til å ha med barnet vårt på alt så håper noen kan komme med barnevennlige tips. Telttur og camping er helt uaktuelt,  fordi jeg ikke liker det og det virker helt grusomt å ha med en 1 åring på det. 

Håper på noen tips. Selvfølgelig må det være innenfor Norges grenser,  ingen av oss er vaksinerte.  

Anonymkode: cfc7c...9bb

Hotell eller hytte i Drøbak. Dra på omvisning på borgen (bæresele nødvendig) akvariet, bade, de har ganske bra restauranttilbud til å være et så lite sted. Veldig idyllisk sted når det er fint vær.

Anonymkode: c0336...598

Skrevet

Et tips til aktivitet er å ta en dagstur på Blaafarveværket. Der er det en liten bondegård & koselige områder hvor dere kan ha picnic og bade. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...