Gå til innhold

Skam forbundet med sex og onanering

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk meg en kjæreste for en stund tilbake, vi har ikke sett hverandre så mye pga av situasjonen som har vært da vi bor ett stykke fra hverandre. Nå er han på besøk over en lengre periode og det viser seg at vi har litt problemer med sexlivet. Han er ikke født i Norge, men har bodd her i noen år. Grunnen til at jeg nevner det er at jeg tror det har noe å si i forhold til de problemene jeg føler at vi nå har. 

Jeg har ganske fri seksuelt vil jeg. Jeg er trygg på egen kropp og liker å eksperimentere litt. Vi har hatt sex og jeg har gått ned på han flere ganger. I en samtale rundt dette så sier han plutselig at han ikke går ned på kvinner, fordi dette er flaut. Jeg spurte rett ut om han noen gang hadde gjort det og han sa nei. Da jeg spurte om han mente at det skulle forsatte ned at jeg gikk ned på han og ikke omvendt, så fikk jeg ikke noe fornuftig svar ut av han. Etter dette har situasjonen utviklet seg til å bli enda verre. Da vi hadde sex i går, og jeg trenger ofte å hjelpe til litt selv for å komme i mål, spesielt med han. Han virker ekstremt lite interessert eller uten forståelse for mine seksuelle behov. Her reagerte han med å rykke vekk hånda mi å så irritert ut. Jeg fikk rett å slett litt sjokk, så jeg bare så på han. Jeg spurte han etterpå hvorfor han gjore det, og ha han spurte hvorfor jeg gjore det jeg gjore i utgangspunktet. Da fikk jeg litt nokk, og litt hissig leksa om for han om kvinners seksuelle behov, at penis inn og ut som regel ikke er nokk. Diskusjonen kom inn på onani, og sier til meg at jeg oppfører meg unaturlig. Til slutt begynnte jeg bare å le, noe jeg vet jeg ikke burde. Men situasjonen ble så absurd for min del. 

Nå har jeg nesten ikke sovet i natt og sittet å tenkt. Jeg er griseforelsket i mannen og det gjør vondt langt inni hjertet å tenke på å slå opp. Men han har ærlig klart å få meg til å føle meg så utrolig dritt. Men jeg føler at hvis jeg blir i ett slikt forhold, hvor jeg skal skamme meg over min egen seksualitet så bryter jeg med veldig mye jeg står for. Nå kommer han kansje fra en kultur hvor det er mye mer skal rundt disse tingene, men for meg er det ingen unnskyldning. 

Så spørsmålet mitt er: Overreagerer jeg nå? 

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Æsj. Slå opp med han og move on. Du skal ikke skamme deg over dine seksualitet, han burde skamme seg over sin kultur hvis det er problemet. 

Anonymkode: 2275d...a51

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Du skal da ikke føle deg ekkel fordi han ikke klarer å tilpasse seg i Norge!!

Anonymkode: 2fca2...3d7

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Here we go again. En norsk kvinner faller for en person fra en annen kultur, og blir sjokkert over kvinnesynet denne kulturen representerer. At dere aldri lærer.

Anonymkode: 351fb...09d

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Here we go again. En norsk kvinner faller for en person fra en annen kultur, og blir sjokkert over kvinnesynet denne kulturen representerer. At dere aldri lærer.

Herregud da, finner masse menn fra andre kulturer som ikke oppfører seg sånn. 

Men du overreagerer ikke ts. Jeg hadde aldri akseptert det. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Å være uerfaren er helt ok, men her virker det mer som om han ikke er interessert i din nytelse og heller ikke veiledning, og det er noe helt annet. Min mann er ikke vestlig, og jeg er hans første partner, så det var masse han ikke visste, men det var aldri slik at han ignorerte eller ble sint dersom jeg forklarte noe eller rett og slett bare ønsket noe. Aldri vært et problem. Kommer an på individet, vært med norske menn også som er helt elendig i senga til tross for erfaring.

Anonymkode: 2058d...c56

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hmm. Du kan jo prøve å snakke om det og forklare hva du ønsker deg. Men tviler vel litt på at han er særlig lydhør. For et jævla trist sexliv dere får hvis han skal være så prippen og lite raus i senga.

Anonymkode: 90bbd...804

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Kommer an på individet, vært med norske menn også som er helt elendig i senga til tross for erfaring.

Men her sammenligner du regelen og unntaket.

Anonymkode: b43fe...670

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Men her sammenligner du regelen og unntaket.

Anonymkode: b43fe...670

At norske menn som er dårlige i senga er unntaket? :hoho: Den var god!

Anonymkode: 2058d...c56

• Liker 3
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Hmm. Du kan jo prøve å snakke om det og forklare hva du ønsker deg. Men tviler vel litt på at han er særlig lydhør. For et jævla trist sexliv dere får hvis han skal være så prippen og lite raus i senga.

Anonymkode: 90bbd...804

Jeg prøvde samtalen men det gikk ingen vei. Så du hadde helt rett. 

• Liker 1
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Vell, takk for ett totalt ubrukelig svar. 

• Liker 1
Skrevet

Annen kultur eller ikke - sånne holdninger til kvinnelig seksualitet er ikke noe du vil ha opp i senga di! 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...