AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #1 Skrevet 31. mai 2021 Jeg har en mørk grå sofa i den nye leiligheten min, men sliter med å finne ut hvilke farger sofaputer som passer med mørk grå uten at det må være grått og svart som passer uansett, jeg vil ha mer farger. Veggene rundt sofaen er helt hvite og parketten er ganske lys, sofabordet er hvitt og møblene rundt er hvite, og gardinene ved sofaen er knæsj lys gule. Så jeg tenkte at jeg vil kanskje ha noen gule puter i sofaen i kombinasjon med en annen farge med vet ikke hva. Noen ideer? Anonymkode: 16e3c...db1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #2 Skrevet 31. mai 2021 Hva med gult og hvitt? Ensfargede Anonymkode: a8d3a...3b3
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #3 Skrevet 31. mai 2021 Jeg har mørk grå sofa og har mørk lilla puter til vanlig og røde ved juletider. Anonymkode: 35301...630
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #4 Skrevet 31. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har mørk grå sofa og har mørk lilla puter til vanlig og røde ved juletider. Anonymkode: 35301...630 Jeg har det samme, i tillegg til sennepsgul. Dvs. sennepsgul og rød mot jul, og sennepsgul og lilla resten av året. Alt passer jo til grått. Anonymkode: cf4e8...fbd
Jytte Skrevet 31. mai 2021 #5 Skrevet 31. mai 2021 (endret) Har også mørk grå sofa. Puter i vinrødt og beige, en med svakt mønster som er rosa på den andre siden. Rosa er ikke min farge, men puta ser fin ut med det grå. Bruker alltid velge puter mest ut fra at stoffet og fylden skal kjennes behagelig. Synes ikke gult passer med mørk grå, ellers kan du gå for hva du vil. edit. Det kommer an på gulfargen og ellers hvilke farger du har. Endret 31. mai 2021 av Jytte
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #6 Skrevet 31. mai 2021 Jeg har grå sofa og sennepsgule og blå (teak/petrol) puter Anonymkode: 65ffe...7b0 2
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #7 Skrevet 31. mai 2021 Sennepsgul 🤢🤮 Huff... neinei... vær så snill å ikke kjøp sennepsgul og de som har det burde kaste de i boden Bestem deg for en farge du liker, og kjøpt flere nyanser av den fargen. Alt passer til grå. Blå toner, røde toner, lilla toner, grønne toner, alt fungerer. Bare ikke gule toner 😷 det kan man ha til påske Anonymkode: 082bd...d53
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #8 Skrevet 31. mai 2021 6 minutter siden, AnonymBruker said: Sennepsgul 🤢🤮 Huff... neinei... vær så snill å ikke kjøp sennepsgul og de som har det burde kaste de i boden Bestem deg for en farge du liker, og kjøpt flere nyanser av den fargen. Alt passer til grå. Blå toner, røde toner, lilla toner, grønne toner, alt fungerer. Bare ikke gule toner 😷 det kan man ha til påske Anonymkode: 082bd...d53 😂 Snakk om å motsi seg selv her da 😆 Jeg liker innslag av gult jeg, det lyser fint opp i stua Har vegg og store møbler i mer nøytrale farger og da kan man være litt spenstig i smådetaljer, selv om det ikke er påske Anonymkode: 65ffe...7b0 3
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #9 Skrevet 31. mai 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): 😂 Snakk om å motsi seg selv her da 😆 Jeg liker innslag av gult jeg, det lyser fint opp i stua Har vegg og store møbler i mer nøytrale farger og da kan man være litt spenstig i smådetaljer, selv om det ikke er påske Anonymkode: 65ffe...7b0 Nei huff huff huff jeg klarer ikke gult interiør 😂😂 Anonymkode: 082bd...d53 2
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #10 Skrevet 31. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nei huff huff huff jeg klarer ikke gult interiør 😂😂 Anonymkode: 082bd...d53 Jeg klarer det ikke jeg heller og kjenner ingen som har gule puter. Gult til påska ala tulipaner er greit. Jeg svarte tidligere i tråden, forsøkte å være høflig. Alt annet enn gult. Anonymkode: 7d232...9ab
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #11 Skrevet 31. mai 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Sennepsgul 🤢🤮 Huff... neinei... vær så snill å ikke kjøp sennepsgul og de som har det burde kaste de i boden Bestem deg for en farge du liker, og kjøpt flere nyanser av den fargen. Alt passer til grå. Blå toner, røde toner, lilla toner, grønne toner, alt fungerer. Bare ikke gule toner 😷 det kan man ha til påske Anonymkode: 082bd...d53 Bare fordi du selv ikke er interessert i moten, så behøver du ikke være ufyselig. Anonymkode: cf4e8...fbd 4
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #12 Skrevet 31. mai 2021 Hvite, mellomblå, mellomgrønne, med forskjellig tekstur. Anonymkode: 93930...978
BMF Skrevet 31. mai 2021 #13 Skrevet 31. mai 2021 Jeg brukte oransje puter OG oransje gardiner, og det passet veldig bra sammen. Var ikke en veldig mørk gråfarget sofa da.
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #14 Skrevet 31. mai 2021 Jeg har puter i en mørk skog grønn farge og noen av dem har gull dekor Anonymkode: 16174...f42
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #15 Skrevet 31. mai 2021 Mørk purpurlilla og litt dusere lys lilla kan være fint til gul og går sammen med grått. Anonymkode: 3f0cc...c78 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #17 Skrevet 31. mai 2021 Prøv å søke på pinterest «dark grey couch living room ideas» og liknende søkestreng, for inspirasjon. Jeg brukte å legge ut bilder her men Adminer sletter de, fordi de tror det er copyright 🙈 Men søk selv, tror du vil kunne finne noe du liker. Anonymkode: fe178...fac
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #19 Skrevet 1. juni 2021 Gult og dyp blå. Gult og grønt. Mange fine grønnfarger som passer til gult og grått. Gult og dyp lilla. Gult og rolig oransje er fint sammen og. Du kan fint ha 3-4 puter i forskjellige farger. Har grå sofa og prøvd alle kombinasjonene over. Gult og grått er ganske høytrale farger så skal mye til for å gjøre feil der. Anonymkode: 06414...89e
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #20 Skrevet 1. juni 2021 Jeg liker ikke lilla, men elsker gul! Siden du har gule gardiner, kanskje blå og gul ? Anonymkode: 5be35...14a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå