AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #1 Skrevet 31. mai 2021 Hvordan er det å ta fra sin venninne en eks kjæreste? Sole seg i glansen den første tiden, for at han "valgte" deg? Valgte den nye for analsex var det eneste han interesserte seg for. Valgte ikke henne av kjærlighet, men for å ha ei tillgjengelig for analsex. Å enda verre mannen man tror at man har vunnet, har hemmelig begjærer sin gamle eks. Til og med oppsøker henne i smug bak hennes rygg. Angrer på bruddet. Er ærlig på at hun han har nå er kun tidsfordriv, ikke ekte kjærlighet. Når noe så latterlig som analsex var grunnen til at han gjorde det slutt. Til tross for at man fortsatt ikke er interessert i analsex med han. Ikke interessert i å ha noe med han å gjøre. Ingen av dem faktisk! Kjører tilfeldig ofte forbi både jobben og boligadressen for å "stalke" Er det på sin plass å si fra til den råtne tidligere venninnen eller har hun fått smakt på sin egen "bak"? Anonymkode: 714c4...c01
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 31. mai 2021 #3 Skrevet 31. mai 2021 Jeg forstår ikke helt, du tar jo ikke fra noen om det er en ex kjæreste 🙄
Nymerïa Skrevet 31. mai 2021 #4 Skrevet 31. mai 2021 Er du den nye eller gamle kjæresten? Og hvorfor vil noen av dere ta i en sånn mann med en ildtang? 3
Krutegodt Skrevet 31. mai 2021 #5 Skrevet 31. mai 2021 Virker som at det er du som har problemer her, ikke din ex eller venninen... 10
BethB Skrevet 31. mai 2021 #6 Skrevet 31. mai 2021 23 minutter siden, AnonymBruker said: Hvordan er det å ta fra sin venninne en eks kjæreste? Sole seg i glansen den første tiden, for at han "valgte" deg? Valgte den nye for analsex var det eneste han interesserte seg for. Valgte ikke henne av kjærlighet, men for å ha ei tillgjengelig for analsex. Å enda verre mannen man tror at man har vunnet, har hemmelig begjærer sin gamle eks. Til og med oppsøker henne i smug bak hennes rygg. Angrer på bruddet. Er ærlig på at hun han har nå er kun tidsfordriv, ikke ekte kjærlighet. Når noe så latterlig som analsex var grunnen til at han gjorde det slutt. Til tross for at man fortsatt ikke er interessert i analsex med han. Ikke interessert i å ha noe med han å gjøre. Ingen av dem faktisk! Kjører tilfeldig ofte forbi både jobben og boligadressen for å "stalke" Er det på sin plass å si fra til den råtne tidligere venninnen eller har hun fått smakt på sin egen "bak"? Anonymkode: 714c4...c01 Dette var så svevende og usammenhengende at jeg ikke helt vet hva jeg skal svare på. 6
Razor1976 Skrevet 31. mai 2021 #7 Skrevet 31. mai 2021 Er det Paul Jefferson igjen? Han måtte jo skille seg fordi kona ikke likte analsex 😔 3
ShivaSol Skrevet 31. mai 2021 #8 Skrevet 31. mai 2021 Herregud. Folk har lite å gjøre om dagen. Kan ikke dere som har som hobby å være fæle med andre, begynne å fokusere på dere selv og/eller bruke tid på å være frivillig/drive med veldedighet. Tipper dere hadde fått det litt bedre med dere selv. Sier ikke dette for å være slem. Men hva slags verden er det vi vil ha egentlig! Bare lurer! 1
Hannabanna Skrevet 31. mai 2021 #9 Skrevet 31. mai 2021 Hvis du er venninnen, å exen din har blitt sammen med ei venninne av deg på det grunnlaget du beskriver. Hvorfor i alle dager har du kontakt med fyren? Å hvorfor har du kontakt med denne venninna? Seriøst, det eneste du får igjen av å forsette å være involvert er da tydeligvis så negativt at du skriver om det her inne. Kvitt deg med sånne folk i livet ditt, og ikke godta at exen din kommer løpende til deg mens han er sammen med ei anna ei. Han er en dust som vil ha i både pose og sekk. Og det gir du han. 4
pappa messi Skrevet 31. mai 2021 #10 Skrevet 31. mai 2021 Jeg må si at jeg er ekstremt forvirret her. Jeg spurte min mann om hva han trodde, og han sa du manglet et komma. 👊 2
Cuntzilla Skrevet 31. mai 2021 #11 Skrevet 31. mai 2021 Sole seg i glansen? Vunnet? Jeg pleier ikke å ha konkurranse med venninnene mine om deres ekser, og iallfall ikke om premien var en sånn mann som det der. Hadde ikke gjort noe, bare kuttet kontakt med begge og latt det forholdet der implodere av seg selv. 2
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #12 Skrevet 31. mai 2021 Uff og huff ts, skaff hjelp. Anonymkode: 445aa...722
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #13 Skrevet 31. mai 2021 Seksuell kjemi er viktig, sånn er det bare. Nytter ikke å sitte og klandre noen for hva de liker eller ikke liker, man må bare gå videre. Anonymkode: df471...b91
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #14 Skrevet 31. mai 2021 pappa messi skrev (8 timer siden): Jeg må si at jeg er ekstremt forvirret her. Jeg spurte min mann om hva han trodde, og han sa du manglet et komma. 👊 Et komma, og låsen på fjøsdøra er i ustand, for her har hele buskapen rømt. Anonymkode: 649ff...5bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå