Gå til innhold

Trenger å leie en stripper...

Anbefalte innlegg

Gjest fest deltager
Skrevet

Hei! :ironi:

Jeg skal leie en stripper til et 50 års lag... Jeg har søkt på nettet, men alt de da kommer opp med er erotiske sider (uten utleie av strippere forøvrig)...

Noen som kan gi meg noen tips? Dette er til lørdag så det haster litt...

hilsen

meg :o)

:sjenert:

Videoannonse
Annonse
Gjest fest deltager
Skrevet

Dette er i Oslo og til en kvinne som fyller 50 år... men takk :o) flere som har forslag?

Skrevet

Hvis du kikker litt på Gule Sider, vil du finne ut at det finnes flere selskaper i Oslo som leier ut strippere (f.eks Arrangement Oslo), og det vil gå mye fortere enn om du venter på at andre skal gjøre det for deg.

Skrevet
Hvor mye får jeg betalt da? :P

He he :o)

Neeeeei hva med en bøtte med gullmynter :o)

:klappe:

NB! :forvirret:

Til "Gjest" sitt innlegg om min latskap.... Jeg har sjekket internett og gulesider. Gulesider gir deg ikke bilder og info om de forskjellige, noe som kan være nødvendig når du skal bestille stripper til en 50 år gammel mor med barna sine til stede. Det er litt viktig at det er smakfult og ikke vulgært... Det var for å få innspill om flere steder... :overrasket:

Takk til dere har gitt meg et svar :) det har hjulpet mye :)

Gjest LoisLane
Skrevet
Det er litt viktig at det er smakfult og ikke vulgært...

Sikker på at det er en stripper du vil ha...?

• Liker 4
Skrevet
NB! :forvirret:

Til "Gjest" sitt innlegg om min latskap.... Jeg har sjekket internett og gulesider. Gulesider gir deg ikke bilder og info om de forskjellige, noe som kan være nødvendig når du skal bestille stripper til en 50 år gammel mor med barna sine til stede. Det er litt viktig at det er smakfult og ikke vulgært... Det var for å få innspill om flere steder...  :overrasket:

Nei, telefonkatalogene legger ikke ut bilder, verken av de vulgære stripperne eller av de smakfulle. Men hvis du finner ut hvordan du kontakter de forskjellige byråene, kan de sikkert sende deg bilder og fortelle deg hvorvidt de har strippere med "smakfulle" show (noe som for meg er et selvmotsigende begrep)... det er ikke akkurat en rivende pågang av folk her som kjenner til utvalget av mannlige strippere i Oslo, så du vil sannsynligvis få både mer og bedre info om du spør byråene direkte.

Forresten var det ikke jeg som sa noe som helst om latskap ;)

• 4 år senere...
Gjest Gjest_katrine_*
Skrevet

herregud, selvfølgelig kan man skille mellom vulgære og smakfulle strippeshow. Gameldags og ''orginal'' stripping gikk ut på å strippe ned til undertøyet. Googler du stripping nå får du regna orgie-festene. Jeg syns det er lite sexy eller tiltrekkende å se stripperen runke, sprute eller vifte med sine edlere deler foran ansiktet mitt. Seriøst, dere må vel se forskjellen?

Gjest Blondie65
Skrevet
herregud, selvfølgelig kan man skille mellom vulgære og smakfulle strippeshow. Gameldags og ''orginal'' stripping gikk ut på å strippe ned til undertøyet. Googler du stripping nå får du regna orgie-festene. Jeg syns det er lite sexy eller tiltrekkende å se stripperen runke, sprute eller vifte med sine edlere deler foran ansiktet mitt. Seriøst, dere må vel se forskjellen?

Så bra at du har lang erfaring og kan skille mellom de forskjellige tingene. For oss andre som synes vulgært og smakfullt ikke passer i samme setning handler dette mye om at vi ikke har så lang erfaring her. Og JA jeg HAR vært på strippeshow, nettopp fordi Ottar var så hysteriske (for mange år siden) og NEI det blir ikke gjentatt, det var bare pinlig.

Skrevet
Gulesider gir deg ikke bilder og info om de forskjellige, noe som kan være nødvendig når du skal bestille stripper til en 50 år gammel mor med barna sine til stede.

Enkelte innlegg må man bare håpe er trolling. :hakeslepp:

• Liker 1
Skrevet

Er dette voksne barn, eller hva? Har du sjekket om de ønsker stripping i selskapet? Jeg ville ikke satt pris på en slik overraskelse, i hvert fall.

• Liker 2
  • 11 måneder senere...
Skrevet

Victoria Venus på www.partystripp.com holder både striptease show for gutta, og strippekurs for jenter. Hadde henne som kursholder på et av hennes kurs i Skien, og stemningen var under taket! Hun kan absolutt anbefales! ;))

• Liker 1
Skrevet

Enkelte innlegg må man bare håpe er trolling. :hakeslepp:

Når hun er 50 år er barna sannsynligvis voksne nok til å takle litt stripping.

Skrevet

Victoria Venus på www.partystripp.com holder både striptease show for gutta, og strippekurs for jenter. Hadde henne som kursholder på et av hennes kurs i Skien, og stemningen var under taket! Hun kan absolutt anbefales! ;))

Igjen, tråden er fra 2005, altså 6 år gammel nå! :P Men kanskje et tips til denne damens 60-årslag...

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...