Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 37+4 i dag. I går hadde jeg sammentrekninger mellom 2-3 ganger pr 10 min, som varte i 20-30 sek gjennom hele dagen. Med unntak av noen ganger hvor kroppen faktisk fikk litt pause, og de forsvant. Men nå i dag er de helt borte, og merker ingenting av dem? Hva kan dette være? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes at du skal ringe inn til føden og forklare dette for dem. Og evt reise inn for en sjekk. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er du flergangsfødende? Dette skjedde mange ganger med meg da jeg ventet nummer 3. Skikkelig irriterende for man tror jo hele tiden man er i gang uten man er det 🙄

Anonymkode: 50160...ad7

AnonymBruker
Skrevet

Maserier.

Anonymkode: 3736a...697

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er du flergangsfødende? Dette skjedde mange ganger med meg da jeg ventet nummer 3. Skikkelig irriterende for man tror jo hele tiden man er i gang uten man er det 🙄

Anonymkode: 50160...ad7

Ja, dette er nummer 2. skikkelig irriterende, isåfall når man føler seg veldig klar. 

slimproppen gikk i uke 33, og nå i morges gikk den igjen.. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde det slik den siste uken før babyen kom. Da jeg kom inn på føden for sjekk den 6. dagen jeg hadde slike rier hadde jeg 4 cm åpning og kunne legges inn for fødsel. Veldig kjedelig og utmattende å gå så lenge med slike rier, jeg hadde så vondt at jeg knapt sov eller spiste de siste døgnene før jeg ble innlagt. 

Anonymkode: 4529b...a23

Skrevet

Burde du ikke dra inn på føden og få sjekket om du har åpning, i det minste? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...