AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #1 Skrevet 30. mai 2021 Synes du og hvorfor Anonymkode: d5243...fa6
skreppamedleppa Skrevet 31. mai 2021 #2 Skrevet 31. mai 2021 (endret) Denne sangen igjen Jeg liker de som skriver godt, kanskje krydret med litt humor og litt common sense, bryr meg ikke så all verden om det er ab eller nick men har mer respekt for folk som står i det og opplever stormer med nick, enten jeg er enig eller ei.. mennesker som ikke tar seg så innmari alvorlig hele tiden og leker primadonna her inne.. Folk med selvironi og er mindre dømmende..kunne nevn brukernavn i fleng, men velger å ikke gjøre det da det virker som det alltid er noen som blir såra eller fornærma over å ikke bli nevnt. Spiller ingen rolle hva de heter forsåvidt..Men de kjente og kjære er de som utpeker seg med egenskaper som nevnt for min del.. Endret 31. mai 2021 av skreppamedleppa 2
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #3 Skrevet 31. mai 2021 10 minutter siden, skreppamedleppa said: Denne sangen igjen Tror det er fordi trådstarterne ønsker å være anonyme samtidig som moderator ønsker at disse brukertrådene skal tas på sosialprat hvor man ikke kan være anonym. Så derfor lages det nye tråder hele tiden i stedet for å brukes eksisterende tråder som finnes på sosialprat. Anonymkode: fe804...28c
skreppamedleppa Skrevet 31. mai 2021 #4 Skrevet 31. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tror det er fordi trådstarterne ønsker å være anonyme samtidig som moderator ønsker at disse brukertrådene skal tas på sosialprat hvor man ikke kan være anonym. Så derfor lages det nye tråder hele tiden i stedet for å brukes eksisterende tråder som finnes på sosialprat. Anonymkode: fe804...28c Er jo litt trist i så tilfelle at kg slik brukerene ønsker forumet og "sjefene" på toppen ønsker forumet kræsjer så mye.. Men ser jo det stadig selv på generell debatt så ser drn problemstillingen.. 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #5 Skrevet 31. mai 2021 Liker selv @Gjenferdet @Tabris @Bølle @Saph @Saphire Anonymkode: c0ecc...776 2
Silva Pluvialis Skrevet 31. mai 2021 #6 Skrevet 31. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Liker selv @Gjenferdet @Tabris @Bølle @Saph @Saphire Anonymkode: c0ecc...776 Takk, det var hyggelig.
Silva Pluvialis Skrevet 31. mai 2021 #8 Skrevet 31. mai 2021 Jeg har også flere jeg har et godt øye med. ❤️ @SVK, @Frøkensina, @Catalina Culès, @Tenk positivt, @Daryl Dixon, @Rumle, @Moondance, @Sirisiri10, @Helmi, @Hannah80, @SoWhat?, @Rainstorm, @Trolltunge Har jeg glemt noen? 3
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #9 Skrevet 31. mai 2021 Gjenferdet skrev (Akkurat nå): Jeg har også flere jeg har et godt øye med. ❤️ @SVK, @Frøkensina, @Catalina Culès, @Tenk positivt, @Daryl Dixon, @Rumle, @Moondance, @Sirisiri10, @Helmi, @Hannah80, @SoWhat?, @Rainstorm, @Trolltunge Har jeg glemt noen? @knulleGuden666 kanskje? Anonymkode: 5a348...4e9
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #10 Skrevet 31. mai 2021 Glemte @skreppamedleppa @Drizzt @SVK Anonymkode: c0ecc...776 2
Gjest Emet Skrevet 31. mai 2021 #11 Skrevet 31. mai 2021 @stan @Rumle @Daryl Dixon @SVK @DEN NAKNE GARTNER @Leo Fordi de gir gode råd og svar, ikke med på drama og det er hyggelig å se dem når jeg titter innom ☺️
Frøkensina Skrevet 31. mai 2021 #12 Skrevet 31. mai 2021 Gjenferdet skrev (23 minutter siden): Jeg har også flere jeg har et godt øye med. ❤️ @SVK, @Frøkensina, @Catalina Culès, @Tenk positivt, @Daryl Dixon, @Rumle, @Moondance, @Sirisiri10, @Helmi, @Hannah80, @SoWhat?, @Rainstorm, @Trolltunge Har jeg glemt noen? Takk Disse trådene blir ofte ment som hyggelige, men det sklir ofte ut i hvem som er husket og hvem som er glemt. Jeg synes det er mange brukere som utmerker seg positivt på ulike måter og noen regner jeg som gode venner. 1
Drizzt Skrevet 1. juni 2021 #13 Skrevet 1. juni 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Glemte @skreppamedleppa @Drizzt @SVK Anonymkode: c0ecc...776 Takk for det
Tabris Skrevet 1. juni 2021 #14 Skrevet 1. juni 2021 6 hours ago, AnonymBruker said: Liker selv @Gjenferdet @Tabris @Bølle @Saph @Saphire Anonymkode: c0ecc...776 Takk for å bli nevnt. ❤️
Gjest Tenk positivt Skrevet 1. juni 2021 #15 Skrevet 1. juni 2021 Så koselig å bli nevnt, du er god gjenferdet 💕
Leo Skrevet 1. juni 2021 #16 Skrevet 1. juni 2021 Emet skrev (7 timer siden): @stan @Rumle @Daryl Dixon @SVK @DEN NAKNE GARTNER @Leo Fordi de gir gode råd og svar, ikke med på drama og det er hyggelig å se dem når jeg titter innom ☺️ Hyggelig å bli nevnt i en slik sammenheng! 🙂 1
Hannah80 Skrevet 1. juni 2021 #17 Skrevet 1. juni 2021 Gjenferdet skrev (14 timer siden): Jeg har også flere jeg har et godt øye med. ❤️ @SVK, @Frøkensina, @Catalina Culès, @Tenk positivt, @Daryl Dixon, @Rumle, @Moondance, @Sirisiri10, @Helmi, @Hannah80, @SoWhat?, @Rainstorm, @Trolltunge Har jeg glemt noen? Naaaaw, fineste Gjenferdet❤😍
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 1. juni 2021 #18 Skrevet 1. juni 2021 Gjenferdet skrev (14 timer siden): Jeg har også flere jeg har et godt øye med. ❤️ @SVK, @Frøkensina, @Catalina Culès, @Tenk positivt, @Daryl Dixon, @Rumle, @Moondance, @Sirisiri10, @Helmi, @Hannah80, @SoWhat?, @Rainstorm, @Trolltunge Har jeg glemt noen? Så hyggelig, takk i like måte
Gjest SVK Skrevet 1. juni 2021 #19 Skrevet 1. juni 2021 15 hours ago, Gjenferdet said: Jeg har også flere jeg har et godt øye med. ❤️ @SVK, @Frøkensina, @Catalina Culès, @Tenk positivt, @Daryl Dixon, @Rumle, @Moondance, @Sirisiri10, @Helmi, @Hannah80, @SoWhat?, @Rainstorm, @Trolltunge Har jeg glemt noen? 14 hours ago, AnonymBruker said: Glemte @skreppamedleppa @Drizzt @SVK Anonymkode: c0ecc...776 14 hours ago, Emet said: @stan @Rumle @Daryl Dixon @SVK @DEN NAKNE GARTNER @Leo Fordi de gir gode råd og svar, ikke med på drama og det er hyggelig å se dem når jeg titter innom ☺️ Tusen takk og i like måte!
Gjest Lexie Grey Skrevet 1. juni 2021 #20 Skrevet 1. juni 2021 Gjenferdet skrev (21 timer siden): Jeg har også flere jeg har et godt øye med. ❤️ @SVK, @Frøkensina, @Catalina Culès, @Tenk positivt, @Daryl Dixon, @Rumle, @Moondance, @Sirisiri10, @Helmi, @Hannah80, @SoWhat?, @Rainstorm, @Trolltunge Har jeg glemt noen? Tusen takk, så snill du er, @Gjenferdet ❤🤗 Du er blant de svært få jeg anser her inne som tvers gjennom gode! 🌷
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå