AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #1 Skrevet 30. mai 2021 Noen som har erfaring med å få innvilget 1 eller 2 ukers utsettelse på innlevering av bacheloroppgaven? Jeg fant ut at jeg er gravid for noen uker siden og i den forbindelse har jeg ikke kunne gå på medisinene mine for ADD. Jeg har virkelig prøvd, men ser jeg ikke klarer å levere en god oppgave innen tidsfristen som er om 1 dag. Jeg har enda 10 sider igjen av oppgaven og jeg klarer ikke å holde fokuset mitt lenge nok til å skrive uten medisinene. Anonymkode: 02bd9...611
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #2 Skrevet 31. mai 2021 Ingen erfaring og forstår deg, likevel PRØV med alt du har, skrev min i vanskelige omstendigheter -fikk en D men stod i hvertfall, du kan klare det du og!🌸 Anonymkode: 9c407...f53
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #3 Skrevet 31. mai 2021 Mannen min fikk to ukers utsettelse da jeg fødte prematurt så vet det er mulig. Lykke til Anonymkode: 4915e...6f1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #4 Skrevet 31. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ingen erfaring og forstår deg, likevel PRØV med alt du har, skrev min i vanskelige omstendigheter -fikk en D men stod i hvertfall, du kan klare det du og!🌸 Anonymkode: 9c407...f53 Det er ikke så lett å prøve for så å få til når man har konsentrasjonsvansker, hadde det vært så lett hadde jeg ikke hatt diagnosen. Jeg kan heller ikke gå for en ståkarakter siden jeg må ha en A eller B for å komme inn på masteren. Takk uansett😊 Anonymkode: 02bd9...611
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #5 Skrevet 31. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Mannen min fikk to ukers utsettelse da jeg fødte prematurt så vet det er mulig. Lykke til Anonymkode: 4915e...6f1 Tusen takk. Jeg forstår veldig godt hvorfor han fikk innvilget utsettelse. Håper alt er bra med deg og barnet❤️ Anonymkode: 02bd9...611
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #6 Skrevet 31. mai 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Noen som har erfaring med å få innvilget 1 eller 2 ukers utsettelse på innlevering av bacheloroppgaven? Jeg fant ut at jeg er gravid for noen uker siden og i den forbindelse har jeg ikke kunne gå på medisinene mine for ADD. Jeg har virkelig prøvd, men ser jeg ikke klarer å levere en god oppgave innen tidsfristen som er om 1 dag. Jeg har enda 10 sider igjen av oppgaven og jeg klarer ikke å holde fokuset mitt lenge nok til å skrive uten medisinene. Anonymkode: 02bd9...611 Snakk med studieveilederen din asap. Jeg fikk utsettelse på opp til 2 mnd om jeg ville, uten et blunk. Universitetet tjener på at du fullfører. De forstår også at vi er mennesker og at uforutsette hendelser skjer. Ring med en gang, så ordner det seg. Anonymkode: 40043...347 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #7 Skrevet 31. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Snakk med studieveilederen din asap. Jeg fikk utsettelse på opp til 2 mnd om jeg ville, uten et blunk. Universitetet tjener på at du fullfører. De forstår også at vi er mennesker og at uforutsette hendelser skjer. Ring med en gang, så ordner det seg. Anonymkode: 40043...347 Dette! Med legeerklæring (som jeg regner med du får uten problemer ut ifra situasjonen) så strekker de seg langt for å tilrettelegge Anonymkode: fb99e...263
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #8 Skrevet 31. mai 2021 Ring eksamenskontoret. Fikk 1 ekstra uke fordi mitt barn kunne ikke gå i barnehagen i 1uke pga. korona Anonymkode: 4571e...a78
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #9 Skrevet 31. mai 2021 Takk for alle svar og råd❤️ Jeg fikk en ukes utsettelse og kan nå ferdigstille oppgaven med bedre margin. Anonymkode: 02bd9...611
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #10 Skrevet 31. mai 2021 Så bra! Lykke til med innspurten 😁 Anonymkode: fb99e...263
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå