Nathea Skrevet 30. mai 2021 #1 Skrevet 30. mai 2021 Jeg savner hvordan livet mitt var for 10 år siden. Jeg ønsker bare at tida var tilbake. Er dette vanlig? 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #2 Skrevet 30. mai 2021 Nathea skrev (1 minutt siden): Jeg savner hvordan livet mitt var for 10 år siden. Jeg ønsker bare at tida var tilbake. Er dette vanlig? Det er nok det. Med tiden glemmer vi det vonde og husker det gode. Og dermed blir fortiden fin. Hvis 10 for deg i tillegg innebærer at du er tilbake i barndommen så er det ikke rart. Det var bekymringsløst og fint for de fleste. Kos deg med minnene! Anonymkode: 3bec2...cc1
skreppamedleppa Skrevet 31. mai 2021 #3 Skrevet 31. mai 2021 Uavhengige av hvem jeg snakker med og alder er det et gjennomgående tema at en romantiserer tiden "før". Enten når en vokste opp og var tenåring eller bare før når en hadde det bra. Musikken var bedre, filmene var fjongere, språket var finere, folk behandlet hverandre med mer respekt osv.. Jeg kan selv gjøre dette f.eks i forhold til musikk men er glad jeg lever i et samfunn som beveger seg fremover. Jeg kunne ønske noen ting var som før både ang klima og hvordan vi behandlet mennesker. Men så tar jeg meg i å se på hvor langt vi har kommet ang fordommer på f.eks homofile, psykisk helse, aids, kreft og så tenker jeg "phu, vi er i 2021".. Men tror det er helt vanlig.. 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #4 Skrevet 31. mai 2021 Nathea skrev (4 timer siden): Jeg savner hvordan livet mitt var for 10 år siden. Jeg ønsker bare at tida var tilbake. Er dette vanlig? Jeg åså, men man må ikke leve i fortiden. Livet kan ha så mye godt i vente åså Anonymkode: 07157...0a8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå