Gå til innhold

Bukser til damer med litt mage

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Trenger tips til å finne bukse. Pleide å være slank, men har fått mage. Sånn at det blir bulk i Ola-buksa. Hvor og hva slags bukser blir fint på damer med mage? Har fremdeles markert midje. 

trenger konkrete tips. Gjerne med lenke. 

Anonymkode: 963e6...d65

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det trenger jeg også... ☺️  Eneste tipset mitt er High wast Hailey fra Cubus. De sitter bra og holder seg utrolig bra etter å ha blitt brukt ofte i sikkert 4 år. 

Anonymkode: 4306c...5a1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det trenger jeg også... ☺️  Eneste tipset mitt er High wast Hailey fra Cubus. De sitter bra og holder seg utrolig bra etter å ha blitt brukt ofte i sikkert 4 år. 

High waist Hailey.. 

Skrevet

Hennes og mauritz

AnonymBruker
Skrevet

Bukser med high eller mid waist. Feks Molly fra gina. 5 units buksene sitter også bra for oss med litt mage. 

Anonymkode: 5ceb4...24d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Styrketrening - øvelser som er rettet mot kjernemuskulatur. Sånn, så slipper du å kjøpe nye klær og kan føle deg vel i de buksene du allerede har 🙂 

Anonymkode: 8f141...c9d

AnonymBruker
Skrevet

Bukser med høyt liv først og fremst :) Men jeg bruker mye skjørt nå på sommeren, markerer livet ditt og går fint over mage og hofter og skjuler den :) Ikke det du spør om....men det er få ting som er mer flatterende på min kropp hvertfall (høres ut som den du beskriver)

Anonymkode: 17e87...fd0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Styrketrening - øvelser som er rettet mot kjernemuskulatur. Sånn, så slipper du å kjøpe nye klær og kan føle deg vel i de buksene du allerede har 🙂 

Var vel strengt tatt ikke det hun spurte om. Du kan holde de «velmente» tipsene dine for deg selv.

Anonymkode: c2585...c44

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Trening av kjernemuskulatur fjerner ikke magefett mer enn fett andre steder. Og det var ikke dette ts spurte om.

Anonymkode: 3faed...17c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Det skal litt mer til når en har eple fasong. Har trent crossfit i 8 år men har fremdeles litt mage. 

Anonymkode: 5ceb4...24d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...