Gå til innhold

Er hun interessert?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt kontakt med ei dame i noen få år nå, men de siste åra, så har kjemien bare utviklet seg mer og mer. Det har noe med at vi har mer kontakt og møtes litt oftere. Hver gang vi møtes, så blir samtalene våre bare dypere og vi blir mer og mer åpen. Før snakket vi overfladisk om sex, men nå gjør vi det mer detaljert. Jeg hadde aldri snakket så åpent med ei venninne. Sist jeg møtte henne, så fortalte jeg om masse personlige ting som jeg aldri hadde tenkt til å fortelle henne. Fordi jeg ikke har turt tidligere. Men alt kom så veldig naturlig. Hun åpnet seg også om ting som hun kan kjenne seg igjen i. 

Det føles ut som om jeg har fylleangst etter alt jeg fortalte. Men det føltes liksom så riktig og naturlig. Hun hadde jo uansett fått greie på det senere hvis det ligger noe i lufta. Men jeg føler vi har kjempe god kjemi. Jeg har aldri følt noe som dette for en annen person før. Det er vanskelig å forklare. Men jeg har en så utrolig god kjemi med henne. Jeg kan snakke om ALT, selvom jeg angrer litt etterpå. Men jeg er trygg på denne personen. 

Hun spør hva jeg liker med tanke på sex og hva jeg tenner på. (men vi har aldri gjort det sammen)

Ligger det noe mer i lufta? 

Anonymkode: 07231...b22

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det at du åpner deg for henne, forklarer jo ikke så mye om hennes interesse for deg. 
Personlig kunne jeg aldri funnet på å spurt hva en mann tenner på, uten at jeg hadde seksuell interesse i han.

Anonymkode: f9102...ec3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er hun singel da?

Er du mann eller kvinne TS? Hvis du er kvinne, noe jeg får litt inntrykk av, så kan hun fint se på deg kun som en god venninne. Er du mann så vil jeg kanskje være litt mer tilbøyelig til å tro at det er en viss interesse der. For noe seksuelt i det minste.

Anonymkode: 1679e...09c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er hun singel da?

Er du mann eller kvinne TS? Hvis du er kvinne, noe jeg får litt inntrykk av, så kan hun fint se på deg kun som en god venninne. Er du mann så vil jeg kanskje være litt mer tilbøyelig til å tro at det er en viss interesse der. For noe seksuelt i det minste.

Anonymkode: 1679e...09c

Vi er begge lesbiske og fant hverandre på datingsapp. Men det er nå de siste åra hvor vi har blitt bedre kjent. Og, ja hun er singel

Anonymkode: 07231...b22

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som hun er interessert

Anonymkode: 4751f...56b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...