AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #1 Del Skrevet 30. mai 2021 Skjønner ikke helt greia med store husnummer? Minner meg om kamper innen sport - Store tall (poeng) som alle har nødt til å få med seg.. Minner meg også om de store tallene på draktene i amerikansk fotball.. Eller de store tallene i en kinosal? Hva mener dere? Anonymkode: fd5a0...8af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #2 Del Skrevet 30. mai 2021 Hvis fonten passer til resten av huset, synes jeg det kan funke. Og hvis nødetatene trenger å rykke ut, er det bedre med for stort enn for lite tall. Anonymkode: 6c28d...5e1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #3 Del Skrevet 30. mai 2021 Jeg synes de er nyttige, hilsen sjåfør som leverer til privatpersoner Anonymkode: 8f55e...e1f 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #4 Del Skrevet 30. mai 2021 Er det ikke påbudt med husnummer på husveggen da? Mtp. nødetater e.l. Anonymkode: 7bdbf...021 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nathea Skrevet 30. mai 2021 #5 Del Skrevet 30. mai 2021 Smart med store husnummer da 👍 Så er det litt lettere å finne dem😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #6 Del Skrevet 30. mai 2021 Finnes en mellomting. Det på bildet er for stort, mens de vanlig husnumrene synes jeg er hakket for små. Anonymkode: 6f8ce...16a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #7 Del Skrevet 31. mai 2021 Om det står i stil med resten av huset og eiendommen, er det fint. Men så er jeg kanskje over gjennomsnittet glad i at ting er gjennomført. Anonymkode: 6c386...653 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #8 Del Skrevet 31. mai 2021 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Er det ikke påbudt med husnummer på husveggen da? Mtp. nødetater e.l. Anonymkode: 7bdbf...021 Vi har akkurat fått gateadresse og husnummer, er påbudt innen en tidsfrist. Men er ikke noen som sjekker at det faktisk er kommet opp husnummer. Mange i mitt området som ikke har brydd seg enda, men så er det uvant med gateadresser her i distriktet. Anonymkode: 6c386...653 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #9 Del Skrevet 31. mai 2021 Er de for store synes jeg det blir litt harry, ja. Men de skal likevel være godt synlig. De verste er de som er integrert som en del av glasset i inngangsdøren. Anonymkode: 44dfc...9f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #10 Del Skrevet 31. mai 2021 Synes det er pent jeg. Og praktisk for de som leter etter husnummer. Anonymkode: 61605...559 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #11 Del Skrevet 1. juni 2021 Tenk at du har en krise hjemme. En av de i familien din, eller et barn, har vært i en ulykke. Det står faktisk mellom liv og død. Jo lettere det er for nødetatene å se husnummeret da, jo kjappere kommer faktisk hjelpen, og sjansen til å overleve. Ser ikke poenget med små bortgjemte husnumre. Store og tydelige, lett synlige fra alle kanter man kommer til huset. Anonymkode: 76faa...91c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #12 Del Skrevet 1. juni 2021 Sånne enorme nummerskilt blir for voldsomt. Og det verste er de som skriver med bokstaver i stedet. SJU TRETTINI etc. Anonymkode: 96d9b...d28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #13 Del Skrevet 1. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 30.5.2021 den 23.53): Hva mener dere? Hm..la meg tenke, jo...nei, stygt! nei forresten, YESS! Det er kult, digg! Anonymkode: 39c6e...4eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #14 Del Skrevet 1. juni 2021 Jeg ser nytteverdien av store husnumre, men man trenger ikke overdrive. Selv må vi ha husnumre på to sider av huset, ellers finner ingen frem til oss. Naboen vår får postpakker og sånt, så mulig nummeret burde vært enda større. De er 10-15 cm, så ikke små. Så da er vel svaret mitt at noen boliger trenger store husnumre. Andre kan holde seg til mindre. Men de aller minste gjør lite nytte for seg. Det er veldig praktisk å kunne se husnummer fra bilen, så slipper jeg å løpe fra dør til dør for å sjekke de små numrene... Jeg digget forresten døra med åttetall i. Fantastisk. Men vet ikke om jeg ville skjønt det var husnummeret 😅 Anonymkode: 7af38...b92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #15 Del Skrevet 1. juni 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Sånne enorme nummerskilt blir for voldsomt. Og det verste er de som skriver med bokstaver i stedet. SJU TRETTINI etc. Anonymkode: 96d9b...d28 Jeg har en bedre... TRETTI6 Anonymkode: a7f24...655 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #16 Del Skrevet 1. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 31.5.2021 den 6.56): Er de for store synes jeg det blir litt harry, ja. Men de skal likevel være godt synlig. De verste er de som er integrert som en del av glasset i inngangsdøren. Anonymkode: 44dfc...9f7 Den som er integrert i døra blir fin den dagen det popper opp et ekstra hus i nabolaget, og den boligen der blir 8 A Jeg syntes ikke store husnummer er fint, og heller ikke nummer skrevet med bokstaver. Jeg regner med at nødetatene har GPS og finner fram selv om husnummeret skulle være litt lite. Anonymkode: 33792...4f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå