AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #1 Skrevet 30. mai 2021 Kjæresten har et barn fra før av, men ikke jeg. Vi har vært sammen en stund og fant ut at vi begge var klar for barn og at vi skulle prøve. Etter å ha prøvd i ca 1-2 måneder hadde vi en liten diskusjon. den handlet om at han ikke orket å hente meg for å bli med på butikken, så ikke noe big deal. da han kom hjem sa han at vi måtte ta oss en prat. Han sa at fra nå av skulle jeg bruke p-piller og han kondom, fordi han var ikke klar for å ha barn med MEG. Jeg ble utrolig lei meg, men det var greit. Han spør enda jevnlig om jeg tar ppiller og minner meg på om at han ikke vil ha barn med meg. jeg har egentlig ikke så lyst å gå rundt å vente på at han skal få lyst på barn, da jeg føler jeg sløser bort min egen tid. Hva ville dere gjort? Er dette noe som er vits å vente på? Anonymkode: a7b03...5b3
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #2 Skrevet 30. mai 2021 Nei, det er det ikke. Hvis han ikke vil ha barn må du respektere det, ikke vente på at han skal ombestemme seg. Enten må innfinne deg med at dere ikke får barn, eller så må du gå. Anonymkode: edeab...d1a 15
Polly Ester Skrevet 30. mai 2021 #3 Skrevet 30. mai 2021 Nei, det der er ikke noe vits i å vente på. Han er virkelig ikke klar for å bli far og du vil ikke ha han som far til ditt barn heller. Her hadde jeg ikke nølt med å gå videre. 20
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #4 Skrevet 30. mai 2021 Polly Ester skrev (Akkurat nå): Nei, det der er ikke noe vits i å vente på. Han er virkelig ikke klar for å bli far og du vil ikke ha han som far til ditt barn heller. Her hadde jeg ikke nølt med å gå videre. Den dagen vi hadde den samtalen sa han at han ville nok ombestemme seg, men virker ikke sånn altså Anonymkode: a7b03...5b3
Polly Ester Skrevet 30. mai 2021 #5 Skrevet 30. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Den dagen vi hadde den samtalen sa han at han ville nok ombestemme seg, men virker ikke sånn altså Anonymkode: a7b03...5b3 Når han sjekker om du tar pillene dine i tillegg til at han bruker kondom så virker han litt panisk. Du kan jo gi det et par-tre måneder og se det an, men hvis ønsket om barn er større enn å være sammen med denne mannen og kanskje ikke få barn, så må du gå fra han og finne en annen som er interessert i å bli far. 8
Gjest Robin666 Skrevet 30. mai 2021 #6 Skrevet 30. mai 2021 Gjør som damer flest. Dropp pilla og se hvordan det går
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #7 Skrevet 30. mai 2021 Robin666 skrev (Akkurat nå): Gjør som damer flest. Dropp pilla og se hvordan det går Damer flest gjør ikke det. Anonymkode: eecfc...b12 25
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #8 Skrevet 30. mai 2021 Polly Ester skrev (2 minutter siden): Når han sjekker om du tar pillene dine i tillegg til at han bruker kondom så virker han litt panisk. Du kan jo gi det et par-tre måneder og se det an, men hvis ønsket om barn er større enn å være sammen med denne mannen og kanskje ikke få barn, så må du gå fra han og finne en annen som er interessert i å bli far. Du har nok rett😢❤️ Anonymkode: a7b03...5b3
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #9 Skrevet 30. mai 2021 4 minutter siden, AnonymBruker said: Den dagen vi hadde den samtalen sa han at han ville nok ombestemme seg, men virker ikke sånn altså Anonymkode: a7b03...5b3 Det sier han til du er av en årgang som kan byttes ut. Så sitter du der og venter og eggene dine råtner. slike mannfolk er overalt. Anonymkode: 1ff5a...c12 8
Polly Ester Skrevet 30. mai 2021 #10 Skrevet 30. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du har nok rett😢❤️ Anonymkode: a7b03...5b3 ❤️
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #11 Skrevet 30. mai 2021 Men klarer ikke å forstå hvorfor han var såååå klar dagen før? Og endret mening på 24 timer Anonymkode: a7b03...5b3 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #12 Skrevet 30. mai 2021 Hvis han sa det sånn, at han ikke ville ha barn med DEG, så hadde jeg sagt fuck off. For en ting å si. Hva skal du med det forholdet? Ikke synes han du er egnet å få barn med og ikke vil han ha flere barn. Anonymkode: 746bd...838 16
Lorieen Skrevet 30. mai 2021 #13 Skrevet 30. mai 2021 Polly Ester skrev (9 minutter siden): Nei, det der er ikke noe vits i å vente på. Han er virkelig ikke klar for å bli far og du vil ikke ha han som far til ditt barn heller. Her hadde jeg ikke nølt med å gå videre. Dette! 1
skreppamedleppa Skrevet 30. mai 2021 #14 Skrevet 30. mai 2021 Det er helt i orden å ombestemme seg. Barn er et av de viktigste valgene, kanskje det viktigste i livet og det er viktig en er sikker. Å bli påtvunget et barn er absolutt ingen tjent med!!! Men da må en også selv stå for prevensjonsmiddel evt sterilisere seg. 2
Polly Ester Skrevet 30. mai 2021 #16 Skrevet 30. mai 2021 Enig med @skreppamedleppa - jeg hadde rolig sagt til mannen at det er helt greit at han ikke vil ha barn allikevel, men du ønsker ikke å gå på p-piller lengre heller, så da må han bare bruke kondom og håpe at de holder. 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #17 Skrevet 30. mai 2021 Han fikk seg nok en støkk da du ble kranglete over det med butikken. Det blir nok å krangle om når man har barn, om en ikke også skal måtte krangle om så små ting som det. Han har sikkert lært en hard lekse i forhold til barnemoren han allerede har unge med, og er nå mer var for røde flagg. Anonymkode: b9876...b39
Kenelz Skrevet 30. mai 2021 #18 Skrevet 30. mai 2021 1. Respekter, men ikke forvent at han blir å ombestemme seg. 2. At han ikke vil ha barn med DEG er en fryktelig ting å si: «Jeg vil ha flere barn, men ikke med deg».. Altså?? Det alene hadde jeg slått opp for. 3. Han kan ikke tvinge deg eller noen andre til å ta piller. Du kan selv bestemme om du vil droppe det, men da må du være ærlig: «Jeg vil ikke gå på piller og da får du stå for prevensjonen». 12
PM75 Skrevet 31. mai 2021 #19 Skrevet 31. mai 2021 (endret) Det virker som han brukte krangelen som en unnskyldning for å trekke seg fra ønsket om barn. Kanskje han egentlig ikke vil ha flere barn? Uansett årsak til vinglingen så ville jeg vært sterkt betenkt til å få barn med en mann som ombestemmer seg angående viktige valg grunnet filleting. Hva skjer hvis dere får barn og så krangler over en bagatell? Vil han da stikke av fra det hele? Endret 31. mai 2021 av PM75 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #20 Skrevet 31. mai 2021 Vel, er det at han ikke vil ha barn NÅ eller ikke vil ha barn punktum? Det er jo stor forskjell. Kommer også an på om du er 25 eller 35. Hvis du vil ha barn og han ikke vil ha flere, så er det jo bare en ting å gjøre. Det er lov å ombestemme seg, men det er selvsagt kjedelig. Du må finne ut av om dette er midlertidig eller mer permanent rett og slett. Anonymkode: 00564...49f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå