Gå til innhold

dere som har tatt brystreduksjon

Gjest Gjest_gjj_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjj_*

Hadde dere narkose?

Jeg vil ikke ha narkose, men som de sier så blir en lokalbedøvd og veldig dopa ned.

Tenker veldig på om jeg tør dette da--

Noen av dere som røykte da dere tok operasjonen, står at en må slutte 2 uker før, så nå holder jeg på å psyke meg opp til røykeslutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, hadde narkose. Ville aldri hatt noe annet. Rett nok får du noe som gjør at du sovner, eller iallfalll glemmer hva som skjer rundt deg med lokalbedøvelse.

Ang det med røyking, så ber jeg deg instendig om å slutte. Det er sååå farlig, det er mye større risiko for å få dårlig blodsirkulasjon og arrene gror tregere. Det er ikke for moro skyld de ber deg slutte. Noen steder nekter de faktisk å operere dersom du har røykt.

Lykke til med sluttinga....(sluttet selv for 5 år siden, så jeg vet at det går)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også narkose, trodde heller ikke noe annet var vanlig. Det er jo en ganske omfattende og lang operasjon som jeg ikke hadde hat lyst til å være våken under uansett.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prestekrage

Jeg også hadde full narkose.

Og som det blir sagt; kutt røyken!!!

Sikkert lei av å høre det- men det går greit! Er på 3 uka som røykfri nå og føler at det går knallbra!!!

Leste den "endelig ikkerøyker boka". Var ikke motivert i det heletatt, men måtte forte neg å lese den da venninna mi skulle ha den igjen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk alle sammen!

Ringte privat sykehuset jeg skulle på og der sa de at det var veldig vanlig å ta denne operasjonen uten narkose, men som sagt en blir dopa veldig godt ned.

Den 1. ktober for bli min siste dag med røyk før operasjonen, så får jeg håpe jeg hvertfall klarer de 17 dagene før operasjonen uten røyk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke for å pirke...men det er veldig viktig at du holder deg unna røyk en stund etterpå også. Husk at blodårene dine skal "kobles" sammen igjen, og blodstrømmen må våre konstant, ellers så gror det ikke skikkelig. Har du først klart å være uten i 17 dager FØR operasjon, syns jeg du må klare deg uten etterpå også..... Det går an! Hvis du vil det selv.

Lykke til!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...