AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #1 Skrevet 30. mai 2021 Hvordan ville dere jenter følt om en mann kom til dere når dere ligger i park eller stranda om å ha selskap? Ville dere gitt tillatelse til det eller ikke? Det har jo vært ensomt i lengden nå og mange har behov for å ta prat med ukjente..hvordan hadde dere reagert? Anonymkode: ebdcd...1cd
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 30. mai 2021 #2 Skrevet 30. mai 2021 Hadde følt det var veldig ubekvemt og invaderende. Hadde absolutt ikke gitt tillatelse.
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #3 Skrevet 30. mai 2021 Catalina Culès skrev (2 minutter siden): Hadde følt det var veldig ubekvemt og invaderende. Hadde absolutt ikke gitt tillatelse. Er du singel? Anonymkode: ebdcd...1cd
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #4 Skrevet 30. mai 2021 Jeg spør fordi jeg dro til en park idag hvor det lå 2 kvinner og jeg la meg 50 m unna dem. Jeg merket at en av dem begynte å vise rumpa til meg. Var det tegn på at hun ville ha oppmerksomhet? Anonymkode: ebdcd...1cd
SlemUlv Skrevet 30. mai 2021 #5 Skrevet 30. mai 2021 Catalina Culès skrev (1 time siden): Hadde følt det var veldig ubekvemt og invaderende. Hadde absolutt ikke gitt tillatelse. Samme her.. Somregel er jeg på sånne steder med venner, om ikke ligger jeg å hører musikk og slapper av. 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #6 Skrevet 30. mai 2021 Hadde ikke likt det, og hadde sagt ellers takk. Hvorfor må du absolutt oppsøke damer, kan du ikke spørre menn om du kan ha selskap med de hvis du er så ensom? Like godt selskap de. Anonymkode: 9f948...7cc 7
Duff Skrevet 30. mai 2021 #7 Skrevet 30. mai 2021 Det hadde jeg opplevd som veldig ekkelt. Antakelig hadde jeg tatt sakene mine og dratt. 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #8 Skrevet 30. mai 2021 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Jeg spør fordi jeg dro til en park idag hvor det lå 2 kvinner og jeg la meg 50 m unna dem. Jeg merket at en av dem begynte å vise rumpa til meg. Var det tegn på at hun ville ha oppmerksomhet? Anonymkode: ebdcd...1cd Kan jeg aldri i verden tenke meg. Tror neppe hun tenkte på at hun viste rumpa til deg. Tror heller hun snudde seg bort fra deg og tenkte ikke på at du ville tenke på at det var rumpa hennes du tenkte på framfor en avvisende rygg. Anonymkode: 19497...00f 6
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #9 Skrevet 30. mai 2021 Faen, hvorfor må stakkarslige menn alltid ødelegge for oss andre? La nå disse damene få være i fred for dine skitne tanker, og slutt å legg de ut på kg og andre steder! Anonymkode: e7e3e...822 7
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #10 Skrevet 30. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg spør fordi jeg dro til en park idag hvor det lå 2 kvinner og jeg la meg 50 m unna dem. Jeg merket at en av dem begynte å vise rumpa til meg. Var det tegn på at hun ville ha oppmerksomhet? Anonymkode: ebdcd...1cd Det var tegn at du skal skulle spørre om anal sex. Anonymkode: 87e4c...8fa
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #11 Skrevet 30. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvordan ville dere jenter følt om en mann kom til dere når dere ligger i park eller stranda om å ha selskap? Ville dere gitt tillatelse til det eller ikke? Det har jo vært ensomt i lengden nå og mange har behov for å ta prat med ukjente..hvordan hadde dere reagert? Anonymkode: ebdcd...1cd Personlig ville jeg ikke likt det. Hadde takket pent nei, koselig at du spør og sagt vedkommende for kose seg videre. Anonymkode: 338d0...13b
Hr. Aktiv Skrevet 30. mai 2021 #12 Skrevet 30. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvordan ville dere jenter følt om en mann kom til dere når dere ligger i park eller stranda om å ha selskap? Ville dere gitt tillatelse til det eller ikke? Det har jo vært ensomt i lengden nå og mange har behov for å ta prat med ukjente..hvordan hadde dere reagert? Anonymkode: ebdcd...1cd Jo da det finnes eksempler på det. Han ville ikke forlate stedet heller når damene syntes det ble litt kleint. Jeg hjalp dem når jeg overhørte samtalen som slettes ikke var grei. Litt takt og tone er greit selv om du har behov. Behov har vi alle. Tenk litt på det.
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #13 Skrevet 30. mai 2021 Så alt det om kysse prank på YouTube er tull? Anonymkode: ebdcd...1cd
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #14 Skrevet 30. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg spør fordi jeg dro til en park idag hvor det lå 2 kvinner og jeg la meg 50 m unna dem. Jeg merket at en av dem begynte å vise rumpa til meg. Var det tegn på at hun ville ha oppmerksomhet? Anonymkode: ebdcd...1cd Var kanskje tegn på at : 1) Du så en fin dame og fin rompe og du TROR hun ville ha oppmerksomhet, er mye rart en mannlig hjerne kan tenke når ser en kvinne. 2) Hun snudde seg bort slik at hun slapp se deg, så rompa kom i fokus. Fordi rompa er jo på baksiden av et menneske. Anonymkode: 338d0...13b
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #15 Skrevet 30. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hadde ikke likt det, og hadde sagt ellers takk. Hvorfor må du absolutt oppsøke damer, kan du ikke spørre menn om du kan ha selskap med de hvis du er så ensom? Like godt selskap de. Anonymkode: 9f948...7cc dette Anonymkode: 338d0...13b
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #16 Skrevet 30. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Var kanskje tegn på at : 1) Du så en fin dame og fin rompe og du TROR hun ville ha oppmerksomhet, er mye rart en mannlig hjerne kan tenke når ser en kvinne. 2) Hun snudde seg bort slik at hun slapp se deg, så rompa kom i fokus. Fordi rompa er jo på baksiden av et menneske. Anonymkode: 338d0...13b Hva med når hun sitter i doggy stilling? Anonymkode: ebdcd...1cd
Resignert Skrevet 31. mai 2021 #18 Skrevet 31. mai 2021 22 minutter siden, AnonymBruker said: Og ridde stilling Anonymkode: ebdcd...1cd Tulllingg 😁 (feilstavet, sånn at du forstår det) 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #19 Skrevet 31. mai 2021 Er det absolutt ingen dame/ kvinne som vil at en mann kommer bort til dem og hører om selskap? Anonymkode: ebdcd...1cd
Tulling Skrevet 31. mai 2021 #20 Skrevet 31. mai 2021 Om man LIGGER er det åpenbart for å slappe av. Hadde vært mer tilbøyelig og åpen for en samtale hvis jeg satt oppreist og kikket rundt. Om jeg leser, hører på musikk, ligger. Så er det IKKE invitasjon for fremmede å ta kontakt. Hvis du syns det er greit å gå opp til en fremmed som ligger og soler seg med solbriller eller øynene lukket, så må de sosiale antennene dine på service. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå