Gå til innhold

Ser man større eller mindre ut med slike bukser? ( bilde i innlegg)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Får slike bukser ( baggy jeans, culotte, harem)  deg til å se slankere ut eller større? Tatt i utgangspunkt i at man er formfull over hoftene/rumpe

Screenshot_20210530-223355.png

Anonymkode: c739c...900

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Større.

Anonymkode: f2d77...3ee

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Større.

Anonymkode: 84cb4...93b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Større. Slike er egentlig kun flatterende dersom man er veldig slank. 

Anonymkode: 2ed17...162

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Akkurat de der tror jeg at man ser større ut i. Men hadde buksene gått helt ned så hadde en formfull sett mindre ut.

Anonymkode: 949c7...bc5

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Større.

Anonymkode: b2aec...a34

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Oj, her er visst kvinneguiden enstemmig enig 😊 Jeg stoler på dere folkens

Anonymkode: c739c...900

Skrevet

Større. Og disse buksene er ikke kledelige uansett kroppsform. 

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Ingen som ser bra ut i sånne bukser, spør du meg. 🙈🤪

Anonymkode: e3920...4ce

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Synes de var ganske fine jeg, tror det kan funke hvis man er rund over rumpa men slank ellers. Men disse på bildet var kanskje i overkant utsvinget i beina, kunne vært litt rettere så hadde det vært bedre.

Anonymkode: c65b4...c88

• Liker 3
Skrevet

Større 

Gjest Hvemsomhelst
Skrevet

På 70-tallet hadde vi slengbukser som var pintrange øverst og ned på lårene, så endte de vide nederst, hvor de dekket platåskoene og subbet i bakken.  
disse her er for vide og for korte til å kle noen, tror jeg da.

AnonymBruker
Skrevet

Større

Anonymkode: 79e1c...6ba

• Liker 1
Gjest Fnuggolina
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Større. Slike er egentlig kun flatterende dersom man er veldig slank. 

Anonymkode: 2ed17...162

Helt uenig.

Jeg synes det er superfint på de som har litt rumpe/lår. Altså type ikke tynn/slank. 

Hvorfor gjør det noe om man ser større ut av noe? 🤷‍♀️

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser faktisk mindre ut i slike bukser fordi jeg har pærefasong og de strammer der jeg er smalest - rundt livet. Stramme bukser er det verste jeg kan gå med - da ser jeg tjukk ut. 

Anonymkode: 16a64...6a5

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er enig i større.

Med mindre mann er veldig tynn synes jeg det ser ut som elefantbein når buksen går i full bredde hele veien ned. (Ihvertfall typen bukse som går helt ned og bruker ikke går i høyhælte sko).

Anonymkode: 73c71...cbc

Skrevet
Fnuggolina skrev (1 time siden):

Helt uenig.

Jeg synes det er superfint på de som har litt rumpe/lår. Altså type ikke tynn/slank. 

Hvorfor gjør det noe om man ser større ut av noe? 🤷‍♀️

Enig :) Man trenger jo ikke alltid å kle seg for å se mindre/slankere ut, det kan være morsomt å leke seg litt med ulike stiluttrykk eller innimellom bare prøve en trend :) 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syntes slike bukser er kule jeg da. Fint hvis man har en tettsittende overdel til som ikke er lang men stappet nedi buksen slik på bildet. Har du en vid bluse feks, ser man mye større ut. 

Anonymkode: d6505...14c

• Liker 5
Skrevet (endret)

Prøv først og se om du liker den😃

Blås i andres meninger, og stol på deg selv😃 Jeg liker buksa og kommer til å kjøpe den jeg også selv jeg har noen kg for mye🇳🇴👍🏻

Ps!Buksa er dritkul 🤗🤗

Endret av sigrid106
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Synes det spørs på fasongen din og veldig(!!) på stoffet i buksene, og passform selvsagt. Jeg er slank men ikke tynn og kan se slankere ut i slike, fordi jeg har litt lår men er tynn rundt livet. Synes absolutt de i tynne flagrende stoff er mer flatterende, men en jeg kjøpte var mer som er oversized dressbukse og i den så jeg 2 størrelser større ut i, så den gikk i retur. 

Mange synes jo sånne bukser er stygge uansett men jeg synes de er styggkule 🤭 og bruker de masse, får egentlig mange komplimenter på de jeg har? Kanskje de kødder med meg? 

Anonymkode: b78a9...907

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...