Gå til innhold

Nyseparert og akutt kosebehov....

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er mann og har nylig gått ut av et langt forhold. Jeg har alltid vært veldig glad i fysisk nærhet, og jeg må si at det absolutte fraværet har gjort singeltilværelsen mye verre enn jeg hadde trodd. Det forsterker på mange måter ensomhetsfølelsen.

Jeg angrer ikke på bruddet i det hele tatt, men samtidig føler jeg meg ikke helt klar for Tinder og lignende. Følelsene mine er fortsatt en berg- og dalbane, og jeg tror ikke jeg er en god match for andre enda. Jeg håper jeg venner meg til dette etterhvert. Dere som har hatt et langt singleliv gjennom hele nedstengingen har herved min dypeste medfølelse.

Anonymkode: 3b808...47d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Takk.  2+år nå, og kun litt klinings et par ganger.  Det hadde jeg aldri sett for meg, men man venner seg til det meste. 

Anonymkode: 37552...1dc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er nylig blitt separert selv 😊 Har ikke så mange følelser i forhold til bruddet, annet enn at idioten må samarbeides med til krampen tar meg 😊

Føler et skikkelig sug i magen etter å bare prate, leve, bli kjent med noen 😅 Ikke tinder, tror jeg. Det er nok ikke min greie 😊 

Poenget er at jeg skjønner deg godt 😅 

Det var jeg som opprettet tråden om å være sulteforet på positiv oppmerksomhet 😅

Anonymkode: 7414a...a25

AnonymBruker
Skrevet

Hehe, jeg har det på samme måten. Er i et slags emosjonelt vakuum og trenger en kos, men har ingen å kose med. Tror det er ganske vanlig. Min måte å takle det på er med museskritt ut i verden igjen. 

Anonymkode: b32d3...e77

Skrevet

Mange som har vært i forhold lenge vil føle på den «ensomheten» men det vil gå over. 

Du vil oppdage mange nye ting fremover, og kanskje oppdage at du faktisk har det bedre enn lenge! 

• Liker 1
Skrevet

Vi er mange som har hudsult om dagen. 

• Liker 5
Skrevet
CorvusCorax skrev (5 timer siden):

Vi er mange som har hudsult om dagen. 

"Hudsult" faktisk.. 😄

Artig uttrykk og veldig beskrivende for hvordan det føles av og til ja. Ensomme kvelder lever jeg fint med, men føler litt på at det er  mangel på nærhet.

• Liker 2
Gjest Smeltemann
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg er mann og har nylig gått ut av et langt forhold. Jeg har alltid vært veldig glad i fysisk nærhet, og jeg må si at det absolutte fraværet har gjort singeltilværelsen mye verre enn jeg hadde trodd. Det forsterker på mange måter ensomhetsfølelsen.

Jeg angrer ikke på bruddet i det hele tatt, men samtidig føler jeg meg ikke helt klar for Tinder og lignende. Følelsene mine er fortsatt en berg- og dalbane, og jeg tror ikke jeg er en god match for andre enda. Jeg håper jeg venner meg til dette etterhvert. Dere som har hatt et langt singleliv gjennom hele nedstengingen har herved min dypeste medfølelse.

Kanskje du og din tidligere partner kan ordne en deal som innebærer pengeløs?

AnonymBruker
Skrevet
Smeltemann skrev (2 timer siden):

Kanskje du og din tidligere partner kan ordne en deal som innebærer pengeløs?

Pengeløs? Usikker på hva det betyr.

Men hvis du hinter til en avtale som involverer fysisk intimitet / nærhet er nok det uaktuelt.

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg ble singel/separert var jeg så glad for å endelig være alene at kos ikke var et tema. Til meg seig det på gjennom vinteren (ble singel i juni) så etter jul har jeg data og kosa meg 🤩 

Det er deilig å være singel men det er deilig med kos og nærhet også. 

Anonymkode: c3900...dfb

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er også nyseparert og savner hudkontakt. Det var jo det beste med å være i et forhold. Jeg har i tillegg et lite barn, så jeg må vel vente til han blir 18 og flytter ut med å få kos igjen 🙈

Anonymkode: 86f97...af4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Finn deg en elsker...det løste alt for meg. Vi møtes kun for sex og kosen etterpå. Så er det over.

Passer meg bra, avtaler treff den dagen vi vil ha det. Maks 1 gang pr uke.

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg er også nyseparert og savner hudkontakt. Det var jo det beste med å være i et forhold. Jeg har i tillegg et lite barn, så jeg må vel vente til han blir 18 og flytter ut med å få kos igjen 🙈

Nei, du kan finne deg en yngre elsker NÅ :) Min er 25, jeg er 43. Bruk nettet, vær kresen på utseendet og oppførsel. Gi masse av deg selv når dere har sex, da får du tilbake en veldig kåt ung mann.

Anonymkode: 7548f...8c0

Skrevet

Det er derfor mange av oss single blir ekstra glade i venner som stepper opp og dekker flere behov enn vanlig i slike perioder. Så det er mitt tips ;) 

(må da åpenbart være enten en venn du er sikker på takler det, eller en du vil tåle å miste om det ikke går bra). 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Finn deg en elsker...det løste alt for meg. Vi møtes kun for sex og kosen etterpå. Så er det over.

Passer meg bra, avtaler treff den dagen vi vil ha det. Maks 1 gang pr uke.

Nei, du kan finne deg en yngre elsker NÅ :) Min er 25, jeg er 43. Bruk nettet, vær kresen på utseendet og oppførsel. Gi masse av deg selv når dere har sex, da får du tilbake en veldig kåt ung mann.

Anonymkode: 7548f...8c0

Nei, det kan jeg ikke, hvor skal jeg gjøre av toåringen? :P 

Jeg er veldig glad i sex og liker å prøve det meste, så det er kjempefrustrerende å være singel sånn sett 😅

AnonymBruker
Skrevet
Hippogriff skrev (16 minutter siden):

Det er derfor mange av oss single blir ekstra glade i venner som stepper opp og dekker flere behov enn vanlig i slike perioder. Så det er mitt tips ;) 

Dessverre er alle venninnene mine i forhold. Det er grenser for hvor mye bråk jeg skal legge opp til. 😛 Men mulig jeg kan se etter slike løsninger på Tinder eller noe...

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Er han ikke hos pappaen fra tid til annen?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Jeg er veldig glad i sex og liker å prøve det meste, så det er kjempefrustrerende å være singel sånn sett 😅

Om du har han 100% så finnes det jo barnevakter.

TS: Tinder kan brukes til å finne akkurat det du ønsker. Kan være verdt et forsøk. Bare vær tydelig i teksten.

Anonymkode: a9bc4...395

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Dessverre er alle venninnene mine i forhold. Det er grenser for hvor mye bråk jeg skal legge opp til. 😛 Men mulig jeg kan se etter slike løsninger på Tinder eller noe...

Er han ikke hos pappaen fra tid til annen?

Nei, pappaen er syk og orker ikke samvær.

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Om du har han 100% så finnes det jo barnevakter.

TS: Tinder kan brukes til å finne akkurat det du ønsker. Kan være verdt et forsøk. Bare vær tydelig i teksten.

Jeg har ikke tilgang til barnevakt, alle jeg kjenner er opptatte med sitt. Så blir nok som jeg skrev, om 16 år er jeg vel ledig 😄Får kjøpe meg en sånn pute med arm som ligner på en mann 😛 Kan jeg i hvert fall ligge på arma til noen 😄

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nei, pappaen er syk og orker ikke samvær.

Jeg har ikke tilgang til barnevakt, alle jeg kjenner er opptatte med sitt. Så blir nok som jeg skrev, om 16 år er jeg vel ledig 😄Får kjøpe meg en sånn pute med arm som ligner på en mann 😛 Kan jeg i hvert fall ligge på arma til noen 😄

Finnes det ikke tenåringsjenter der du bor?🤔 Du har sikkert noen kollegaer som har barn i passe alder, ellers kan du avertere. Det er da mange med barn 100% som klarer å date. Spesielt når barna er små så kan man jo ha besøk på kvelden når de har lagt seg. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Finnes det ikke tenåringsjenter der du bor?🤔 Du har sikkert noen kollegaer som har barn i passe alder, ellers kan du avertere. Det er da mange med barn 100% som klarer å date. Spesielt når barna er små så kan man jo ha besøk på kvelden når de har lagt seg. 

Nå var det ikke meg tråden skulle handle om, men å få såpass mye barnevakt til å faktisk bli kjent med noen, det ser jeg på som en relativt umulig oppgave nå. Dessverre! Hadde jeg turt så hadde jeg jo selvsagt kunnet møtt en fra f.eks. Tinder for en natt på hotell (får en sjelden gang mamma til å ta gutten på natta så jeg får sove) for å få stilt noen akutte behov, men det tør jeg ikke! 😄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...