Gjest Hel Skrevet 7. september 2005 #1 Skrevet 7. september 2005 Noen som vet om denne har kommet til Norge?
Cronos Skrevet 7. september 2005 #2 Skrevet 7. september 2005 Tror ikke det. Har lett som en mann etter den på nettet, men finner den ikke der heller. (En kompis som har mast i uminnelige tider)
Dødspingvinen Skrevet 7. september 2005 #3 Skrevet 7. september 2005 Har hørt at den i hvertfall ikke kommer opp på kino.. Har søkt på alle filmfroumene jeg veit om, men finner ingenting om når den skal komme ut. Men den premierte på amerikanske kinoer 22. juli, så den kommer vel innen noen måneder..
Dødspingvinen Skrevet 7. september 2005 #4 Skrevet 7. september 2005 (endret) I følge http://www.play.com/play247.asp?pa=search&...cts&page=search kommer den på dvd 26.desember. Endret 7. september 2005 av Vigfa
Gjest Hel Skrevet 7. september 2005 #5 Skrevet 7. september 2005 At den ikke kommer på kino er ikke så stort tap siden jeg ikke har vært der på 8 år men bra den kommer på DVD om ikke så lenge da. Takk for hjelpen.
Gjest seroxata Skrevet 7. september 2005 #6 Skrevet 7. september 2005 Coco: så du er fan av rob zombie sine filmer??? Går utfra du har sett house of 1000 corpses da??? Fyren er jo helt genial, både når det gjelder musikk og film!
Gjest Hel Skrevet 7. september 2005 #7 Skrevet 7. september 2005 Jaaaaa! :-D Elsker House of 1000 Corpses. Også er han kjempesexy.
Gjest seroxata Skrevet 8. september 2005 #9 Skrevet 8. september 2005 Du har god smak, kvinne! VIRKELIG GOD SMAK Ooooh, forresten, jeg elsker klovner etter den filmen! nøff :D
Gjest Hel Skrevet 8. september 2005 #10 Skrevet 8. september 2005 Du har god smak, kvinne! VIRKELIG GOD SMAK ← Hehe, takk du og! Ooooh, forresten, jeg elsker klovner etter den filmen! nøff :D ← Jaaa. Captain Spaulding er kul! :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå