Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gjort litt forskjellig opp gjennom, så jeg bare lurer på hva som er vanlig. Jeg har generelt en del helt lyst «peach fuzz» i ansiktet, og har alltid lurt på om det synes at man bare har vokset overleppa. Håret på overleppa er vel sånn ganske lyst, men som syns når man er helt kjempenær eller når kveldssola står rett på meg. Burde jeg fjerne hår eller ikke? Hårene på overleppa er en tanke mørkere enn i resten av ansiktet, men som sagt ikke synlig for andre i det daglige, utenom ved spesielt lys.

Og burde jeg egentlig fjerne alt hår i ansiktet? Har sett de på YouTube som driver med microblading selv med barberblad, hvor en bieffekt er at man fjerner hårene. Men da må man vel fortsette å gjøre det hver dag?

Anonymkode: df6c7...d4b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke rør det. Da vil du etter en stund bli nødt til å gjøre det.

Anonymkode: 944e4...179

AnonymBruker
Skrevet

Du bør fjerne det dersom du kan snurre barten. Alle har hår i fjeset, og ja det vises at man vokser. 

Anonymkode: fbba4...ab7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bare en tanke da....hvorfor blir ikke folk støtt av blondt kroppshår? Masse damer med mye hår som ikke fjerner det så lenge det er blondt. Uansett da! 😄 Bare du veit når barten må bort ☺️ Ikke noen fasit på det.

Anonymkode: bf4d1...f86

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fjerner, selv om jeg bare har noen lyse dun. Er null stress eller tidsbruk, og blir raskt en vane. 

Anonymkode: cef0d...d9d

Skrevet

Du fjerner når du selv føler for det. 

Personlig hadde jeg ikke fjernet det da det FØLES ut som det vokser ut tykkere og mørkere.

Grunnen til det er fordi det er helt nytt hår som vokser opp som ikke har blitt slitt eller solbleket. 

AnonymBruker
Skrevet
Kenelz skrev (6 timer siden):

Du fjerner når du selv føler for det. 

Personlig hadde jeg ikke fjernet det da det FØLES ut som det vokser ut tykkere og mørkere.

Grunnen til det er fordi det er helt nytt hår som vokser opp som ikke har blitt slitt eller solbleket. 

Enig. Jeg har begynt å nappe etter at jeg leste her inne, det skulle gå bra. Nå vokser det stivere hår og ser helt teit ut.😫 Dumme meg som hørte på KG.

Anonymkode: f493e...bab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...