AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #1 Del Skrevet 30. mai 2021 Heisann! Hadde en SA for et par måneder siden og 5 uker etterpå hadde jeg det jeg tror er mensen, den varte i bare 1 dag. Så ca 14 dager etter mens så fikk jeg en dag med brun utflod. Jeg har til vanlig en syklus på 28 dager og skulle i følge den hatt mens nå på torsdag som var. Har kun menssmerter, men ingen mens. tok en graviditetstest på tirsdag og den var negativ. Håper jo på å bli gravid igjen. Er det noen her med erfaring med dette? Kan det være noen annen grunn til at mens ikke har kommet som den skal i forhold til SA’en jeg hadde? Kan det kanskje være at det ligger igjen noe eller? Anonymkode: feaaa...5c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 30. mai 2021 #2 Del Skrevet 30. mai 2021 Hvis du ikke har smerter så er det lite trolig at det ligger noe igjen etter graviditeten for to måneder siden. Det pleier være smertefullt, og vanligvis at man småblør jevnlig. Tror du nok kan tenke at syklusen bare må komme på rett kjøl igjen. Hvor langt var du på vei da du mistet? Det kan nok ta noen uker før kroppen forstår at den skal inn i syklus igjen. Virker ikke helt som den er der med mensen kun èn dag, brun utflod osv. Hadde jeg vært deg hadde jeg kjøpt inn billige EL-strimler og tatt en slik hver ettermiddag i håp om positiv test. Men hvis du ikke orker det så blir jevnlig sex løsningen (i håp om å treffe først mulige EL). Enten vil du bli gravid etter hvert eller så får du en ordentlig mensen. Men jeg har full forståelse for at det er kjedelig å vente Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå