Gå til innhold

Mann fra skolen på fb tok kontakt i går

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er venn på fb med en som jeg gikk på ungdomsskolen sammen med, vet hvem han er men kjenner han ikke. Har såvidt skrevet med han på fb. Men i går kveld sendte vi mange meldinger til hverandre og jeg forstod at han drakk. Så ringte han meg etterhvert og vi snakket sammen en stund. Han sa at han syns jeg virker flott og han liker meg sa han. Han sa han hadde likt meg lenge. Koselig det tenkte jeg. I dag sendte jeg han en sms men har ennå ikke fått svar. Jeg har en misstanke om at han tror han dreit seg ut mens vi snakket og at ikke tør svare meg. Noe som er synd for han var koselig å snakke med og jeg ble ikke skremt. Han virker sjenert rett og slett men han har skrivet på et bilde jeg har på fb at jeg er en fin jente. Så hva skal jeg gjøre? Vente til han tar kontakt? Noe som kan ta sin tid hvis han bare skal ta kontakt hvis han drikker. Usikker rett og slett. Jeg vil gjerne bli kjent med han. Vi er i 40 årene. 

Anonymkode: a76a7...a1f

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Send en melding med:

Knulle?

Da ordner det seg!

Anonymkode: 6237b...e13

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Send en melding med:

Knulle?

Da ordner det seg!

Anonymkode: 6237b...e13

Jeg tenker ikke på å knulle med han med det første. 

Skrevet

Herregud så søt historie ❤️❤️

Lik noen av bildene hans på FB? 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke gjort noe. Dvs, du har jo allerede sendt han en melding i dag, så hadde jeg bare fortsatt med mitt. Han tar kontakt.

Anonymkode: 344d0...fd4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du kan skrive at du synes det var hyggelig å prate med ham i går og at du håper han har hatt en fin dag i dag. Håper du hører fra ham ❤️

Anonymkode: bf2ac...ea2

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Han var full i går, edru i dag

Anonymkode: 3f3b5...2f1

AnonymBruker
Skrevet

Spør han vil treffes til helgen og dele en flaske vin? 

Anonymkode: 223c6...ae3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han har nok hatt litt fylleangst ja, og innså han kanskje var litt for pågående og kanskje holdt på å mistet litt selvrespekt med dette?  Noen er mer stolte enn andre. Og kanskje stoltheten og sikkert også sjenansen holdt ham tilbake i dag. 

Han sluttet ihvertfall ikke bare å like deg fordi han er edru. Så send ham en melding som bekrefter at du satte pris på initiativet og kontakten med ham. Så svarer han nok skal du se:)

Når dette er sagt, så har jeg også,hatt erfaring med menn som kun tørr å ta kontakt når de har drukket. Disse kan være litt slitsomme igjen. Og mange av dem gjør det fordi de kun er fylle&kåte. Altså kun ute etter sex. Så om han kun kontakter deg når han har tilsynelatende har drukket, bør du være litt på vakt🍀

Anonymkode: 86db9...06a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg er venn på fb med en som jeg gikk på ungdomsskolen sammen med, vet hvem han er men kjenner han ikke. Har såvidt skrevet med han på fb. Men i går kveld sendte vi mange meldinger til hverandre og jeg forstod at han drakk. Så ringte han meg etterhvert og vi snakket sammen en stund. Han sa at han syns jeg virker flott og han liker meg sa han. Han sa han hadde likt meg lenge. Koselig det tenkte jeg. I dag sendte jeg han en sms men har ennå ikke fått svar. Jeg har en misstanke om at han tror han dreit seg ut mens vi snakket og at ikke tør svare meg. Noe som er synd for han var koselig å snakke med og jeg ble ikke skremt. Han virker sjenert rett og slett men han har skrivet på et bilde jeg har på fb at jeg er en fin jente. Så hva skal jeg gjøre? Vente til han tar kontakt? Noe som kan ta sin tid hvis han bare skal ta kontakt hvis han drikker. Usikker rett og slett. Jeg vil gjerne bli kjent med han. Vi er i 40 årene. 

Typisk mann, full og da er det gøy å kontakte pene damer. Men edru tørr de ikke og vil ikke møtes likevel 

Anonymkode: 13616...48c

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt, tull og avsporinger.

Perelandra, mod. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan går det TS? Har du hørt noe fra ham?

Anonymkode: bf2ac...ea2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hadde jeg hvert deg og du er interessert så ta kontakt. Er endel som får litt mer guts med alkohol innabords og angst dagen derpå. spør om dere heller skal dele en flaske vin eller noe neste gang, vi som er her kan ikke vite hva han ville men jeg vet med meg selv at det kunne hvert meg det der å hadde da sitti med tidenes fylleangst etterpå

Anonymkode: 2529e...fdb

AnonymBruker
Skrevet

Har du hørt noe fra ham? ☀️

Anonymkode: 223c6...ae3

AnonymBruker
Skrevet

Nei har ikke hørt noe fra han ennå. Men han er fortsatt på min fb. jeg skrev en mld til han om at det var hyggelig å prate med han osv. Men har ikke fått noe svar tilbake. Så jeg gidder ikke gjøre noe mer. Hvis det er slik at han bare vil ta kontakt når han drikker så er det uintressant. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.5.2021 den 21.41):

Jeg tenker ikke på å knulle med han med det første. 

Men så...:-)

Anonymkode: 10673...7b8

AnonymBruker
Skrevet

Men så kan det jo skje ja

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Nei har ikke hørt noe fra han ennå. Men han er fortsatt på min fb. jeg skrev en mld til han om at det var hyggelig å prate med han osv. Men har ikke fått noe svar tilbake. Så jeg gidder ikke gjøre noe mer. Hvis det er slik at han bare vil ta kontakt når han drikker så er det uintressant. 

Jeg har også opplevd sånne som kun tar kontakt når de drikker, og aldri ellers. Og svarer aldri når jeg kontakter de. Jeg falt for en fyr som klarte å kommunisere i edru tilstand :) sats heller på en sånn en. 

Anonymkode: 2dbef...348

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...