AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #1 Skrevet 30. mai 2021 Hvordan bevarer dere fargen? Hvilke produkter bruker dere? Sjampo, balsam og så videre? Anonymkode: 751f7...176
CorvusCorax Skrevet 30. mai 2021 #2 Skrevet 30. mai 2021 Hva mener du? Har man bleket/lysnet håret, så er det ingen farge. Man har fjernet pigmentene. Men mange bruker lilla/blå sjampo/balsam for å bevare en kald tone... Om det er det du tenker på. 2
Gjest Blondie65 Skrevet 30. mai 2021 #3 Skrevet 30. mai 2021 Jeg bruker lilla/blå shampo for å bevare mine blonde striper. Det er L'Oreal sin, kjøpt hos Normal.
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #4 Skrevet 30. mai 2021 CorvusCorax skrev (22 minutter siden): Hva mener du? Har man bleket/lysnet håret, så er det ingen farge. Man har fjernet pigmentene. Men mange bruker lilla/blå sjampo/balsam for å bevare en kald tone... Om det er det du tenker på. Svaret ditt var absolutt ikke til hjelp, har du så store fritidsproblemer at du må flisespikke på et nettforum? Blondie65 skrev (15 minutter siden): Jeg bruker lilla/blå shampo for å bevare mine blonde striper. Det er L'Oreal sin, kjøpt hos Normal. Takk for svar. Har du prøvd andre lillasjampoer som du kan sammenligne med, eller er det den eneste du har brukt? Anonymkode: 751f7...176 1
Gjest Blondie65 Skrevet 30. mai 2021 #5 Skrevet 30. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Takk for svar. Har du prøvd andre lillasjampoer som du kan sammenligne med, eller er det den eneste du har brukt? Anonymkode: 751f7...176 Jeg har vel brukt en fra Redken også. Men jeg har valgt å fortsette med den til L'Oreal fordi den er lett å få tak i.
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #6 Skrevet 30. mai 2021 CorvusCorax skrev (26 minutter siden): Hva mener du? Har man bleket/lysnet håret, så er det ingen farge. Man har fjernet pigmentene. Men mange bruker lilla/blå sjampo/balsam for å bevare en kald tone... Om det er det du tenker på. Mange som bleket håret tonnere det, og tonning går ut i vasken. Anonymkode: 56004...f5c 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #7 Skrevet 30. mai 2021 Jeg bruker Kerastase Blond Absolu Cicaflash, balsam for bleket hår, anbefales. Anonymkode: 24683...603
CorvusCorax Skrevet 30. mai 2021 #8 Skrevet 30. mai 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Svaret ditt var absolutt ikke til hjelp, har du så store fritidsproblemer at du må flisespikke på et nettforum? Takk for svar. Har du prøvd andre lillasjampoer som du kan sammenligne med, eller er det den eneste du har brukt? Anonymkode: 751f7...176 Har du så store problemer at du blir sur pga. et helt normalt svar? Hjelpes. 4
CorvusCorax Skrevet 30. mai 2021 #9 Skrevet 30. mai 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Mange som bleket håret tonnere det, og tonning går ut i vasken. Anonymkode: 56004...f5c Ja, toning går ut i vask. Men det er farge. 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #10 Skrevet 30. mai 2021 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Hvordan bevarer dere fargen? Hvilke produkter bruker dere? Sjampo, balsam og så videre? Anonymkode: 751f7...176 Jeg bruker Milkshake shampoo og balsam. Tar annenhver gang med dette, og vanlig shampoo (Redken/Kevin Murphy) for tørt/farget hår. Olaplex som kur. Toning for å holde det kaldt og hvitt. Kan gjentas når du ser det begynner å bli gult. Anonymkode: 7ce5c...d83 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #11 Skrevet 30. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg bruker Milkshake shampoo og balsam. Tar annenhver gang med dette, og vanlig shampoo (Redken/Kevin Murphy) for tørt/farget hår. Olaplex som kur. Toning for å holde det kaldt og hvitt. Kan gjentas når du ser det begynner å bli gult. Anonymkode: 7ce5c...d83 Hei:) er det en spesiell toing du kan anbefale? Anonymkode: 24683...603
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #12 Skrevet 30. mai 2021 De fleste som bleker håret, legger en annen farve over, fordi bleking alene gir gult/gyllent hår. Man legger ofte en kald lysfarge over, og klarheten i denne vaskes ofte ut etter en mnd ca. Jeg brukte før L’Oréal sin blå- shampo, kjøpt hos frisør eller bestilt på Strawberrynet (før korona/ nå tar pakker fra utlandet 1 mnd). Bland en liten dæsj blå/lilla shampo med annen shampo (i hånda), ellers setter fargen seg veldig i håret og blir lys- lilla. Anonymkode: ab493...f46 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #13 Skrevet 31. mai 2021 Vasker ikke håret hver dag, men en del oftere på sommeren. Har valgt å gå over til sulfat fri sjampo og balsam slik at det ikke slites så mye på håret Anonymkode: 2c01d...591
Gjest Blondie65 Skrevet 31. mai 2021 #14 Skrevet 31. mai 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Bland en liten dæsj blå/lilla shampo med annen shampo (i hånda), ellers setter fargen seg veldig i håret og blir lys- lilla. Anonymkode: ab493...f46 Jeg har ALDRI opplevd at håret blir blått. Jeg lar den stå og virke i noen minutter før jeg skyller den ut. Kan det være at du bruker andre produkter med fargeeffekt som gjør at du får denne virkningen?
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #15 Skrevet 31. mai 2021 Blondie65 skrev (12 timer siden): Jeg har ALDRI opplevd at håret blir blått. Jeg lar den stå og virke i noen minutter før jeg skyller den ut. Kan det være at du bruker andre produkter med fargeeffekt som gjør at du får denne virkningen? Det er nok heller porøsiteten i håret som avgjør hvor mye/lite farge som setter seg. Anonymkode: dd60b...78a
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #16 Skrevet 31. mai 2021 Bruker Fudge sin lillasjampo og balsam. Bruker de ikke hver gang jeg vasker håret fordi jeg vasker det daglig pga daglig trening, og det er dyre produkter (for et studentbudsjett i hvert fall). De holder blondfargen kald, og jeg syns de lukter så deilig. Anonymkode: e5ebc...94d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå