Gå til innhold

Kunne du datet en dame som har en liten baby?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har truffet ei som har en 3 måneder gammel baby på en datingapp. Hu virker veldig søt og snill, men klart det blir ikke så mye tid til annet enn baby akkurat nå, så tar tid å få svar osv. Var slutt med barnefaren helt i begynnelsen av garviditeten. Vurderer å treffe henne når hun etterhvert får tid. Hadde du kunnet date en med et så lite barn? I så fall, hvorfor/hvorfor ikke? 

Anonymkode: 51eb8...06a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei. 

Anonymkode: 86d31...00d

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Om jeg var forelsket nok, så ja. Har godtatt større utfordringer enn det når følelsene var sterke nok. Ellers er det å foretrekke at barnet er større 

Anonymkode: aff0c...428

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei. 

Anonymkode: f8922...8a8

• Liker 3
Gjest Kristenmann
Skrevet

Ja det kunne jeg! Hvorfor skulle en baby være årsak til ikke å date? Sikkert noen som mener det er et problem, men ikke for meg. Nå er jeg i slutten av 40 åra og søker nok etter damer med voksne barn, men om jeg hadde truffet ei med baby, hadde det ikke hindret meg i å date henne. Baby eller ikke, dama kan jo være fantastisk og kanskje akkurat hun jeg leter etter. Man vet ikke det før man blir kjent med hverandre og barn er bare et pluss i mine øyne.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, men da hadde vi møttes ved barnefri og blitt boende hver for oss. Har ikke noe ønske om å bli stefar.

Anonymkode: 26050...3ae

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Spør eksen min. Han sier ja, han...

Anonymkode: 9c937...78f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ja, men da hadde vi møttes ved barnefri og blitt boende hver for oss. Har ikke noe ønske om å bli stefar.

Anonymkode: 26050...3ae

🤣 Da må du vente en god stund, for man sender ikke et spedbarn bort på samvær.

Anonymkode: a8a13...a2b

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Klart man kan date en med liten baby ! Det er jo egentlig bare kos det, og skulle det bli dere til slutt har du vært der fra barnet var bitteliten :)

Anonymkode: 3b331...c18

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Anonymkode: 50f8e...073

AnonymBruker
Skrevet

Nei, fyttigrisen! Hun har ikke tid til deg på mange år, og du vil aldri være pappaen til barnet. Finn deg ei barnløs!

Anonymkode: 020fd...e8e

• Liker 3
Gjest Hvemsomhelst
Skrevet

Om du knytter deg til dette barnet, så vil du vel aldri få noen rett til samvær om det skulle bli slutt om noen år?  Mange hensyn å vurdere.

AnonymBruker
Skrevet

Trist at det ble slutt med barnefar under graviditeten, det er nok tøft, og ville hatt stor medfølelse med henne og kanskje et vennskap? Men dating - sannsynligvis ikke. Skal nok innrømme at jeg har behov for noen med litt mer tid til meg enn man typisk har når man er spedbarnsmor. Det er også en stor emosjonell risiko å knytte seg veldig til et lite barn man mister kontakten med hvis det blir slutt, det er ganske opprivende å miste kontakten med barn man har blitt en slags stefar for i praksis. 

Anonymkode: bb6f2...717

AnonymBruker
Skrevet

Begynte å date da barnet ble rundet året, det gikk helt fint. Hadde ikke datet tidligere enn det, det er noe med hvilke fokus man skal ha. 

Anonymkode: 61960...dc2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, tenker hun bør fokusere på babyen fremover og ikke dating.

Anonymkode: 6c2e2...a20

• Liker 5
Gjest Smeltemann
Skrevet

Nei ikke datet for senere å bli sammen med henne, den interessen har jeg ikke.

Men noen treff for "hygge og morro" det hadde vært noe annet. 

AnonymBruker
Skrevet

En i slekta gjorde det. Han ble gift med ei nydelig jente. De har vært sammen i snart 20 år, og fikk barn sammen etterpå. Han adopterte etter hvert barnet. Tok ansvar fra dag en, passet barnet om hun var på jobb eller med venner. Matchomann, men visste når han hadde funnet ei bra jente. Og betalte for barnevakt så de to kom seg ut på livet. Karrierefremmende for hans del, han måtte bare ta kurs og skaffe seg bedre inntekt og lederstilling. Men i forelskelsesrus går sånt lettere. Så jeg tror ikke akkurat han har tapt verken romantikk eller livsjanser på å velge dame med barn, tvert imot. 

Anonymkode: fba71...109

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Jeg traff min nåværende kjæreste da hun var gravid. Aldri angret på det. Det eneste måtte være om det var et problematisk forhold til eksen. Hadde ikke orket å bli dratt inn i det. 

Anonymkode: 83706...87d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei, man blir så bundet når en har barn, svært vanskelig å få tid til å finne på noe sammen bare oss to..

Anonymkode: a4661...ba2

• Liker 1
Gjest someone_here
Skrevet

Hvorfor er det noen som er villig til å investere sin tid, penger og emosjonelle ressurser i andres sæd?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...