Grace Skrevet 7. september 2005 #24 Skrevet 7. september 2005 Boller Du er en person med sans for tradisjoner! Du gjør som regel som alle andre, og er antakelig en lite kreativ person! Kanskje du kan prøve å bli mere selvstendig? Det var jo ikke noe gøy....... he he
lizzy x Skrevet 7. september 2005 #26 Skrevet 7. september 2005 æææsj,ble kneipbrød,jeg.. vet nå ikke hvor enig jeg er i det da...skuff
Gjest Hel Skrevet 7. september 2005 #27 Skrevet 7. september 2005 Kneippbrød Du er antakeligvis en skikkelig kjedelig person! Du er lite oppfinnsom, og gjør tilværelsen til folk rundt deg kjedelig! Bli mer morsom, eller spar omverdenen for deg selv! Bare fordi jeg ikke røyker og ikke fester... Mvh Yvonne ← Jeg røyker ikke eller fester men jeg ble ikke kneipp..
liv Skrevet 7. september 2005 #29 Skrevet 7. september 2005 Brownies Du rocker! Du er antakelig en både snill og god person, som alikevel er utrolig morsom! Kanskje du smaker godt også?
Tiit Skrevet 7. september 2005 #31 Skrevet 7. september 2005 Chiabatta Du er Italiafreak på din hals! Husk at det finnes andre fine land og steder i verden! ....hm... mener at jeg bare svarte noe italiensk på ett spørsmål jeg. Men, chiabatta er jo godt, og italia er bra soooo...
Gjest Emera Skrevet 7. september 2005 #32 Skrevet 7. september 2005 Chiabatta Du er Italiafreak på din hals! Husk at det finnes andre fine land og steder i verden! Hmmm... okei.
Dødspingvinen Skrevet 7. september 2005 #34 Skrevet 7. september 2005 Jeg er browies, jeg er brownies
Gjest Gjesta Skrevet 7. september 2005 #36 Skrevet 7. september 2005 Du kommer ut som... Brownies Du rocker! Du er antakelig en både snill og god person, som alikevel er utrolig morsom! Kanskje du smaker godt også? :-D
Anglofil Skrevet 8. september 2005 #39 Skrevet 8. september 2005 Jeg røyker ikke eller fester men jeg ble ikke kneipp.. ← Nei, men man trenger jo ikke å være kjedelig fordi man f. eks vil dra til syden, spise tradisjonell julemat (ribbe osv), se friends, bli "sykepleier" eller lignende yrke, at jeg vil ha en snill, morsom og hensynsfull kjæreste, dette gjør meg altså kjedelig... Mvh Yvonne
Gjest Gjest_iss_* Skrevet 8. september 2005 #40 Skrevet 8. september 2005 Boller!! (*håper det var boller med en sjokoladebit inni... Mmmmmm)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå