Gå til innhold

Hvilket bakverk er du?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Boller

Du er en person med sans for tradisjoner! Du gjør som regel som alle andre, og er antakelig en lite kreativ person! Kanskje du kan prøve å bli mere selvstendig?

Det var jo ikke noe gøy....... :sur:

he he :ler:

Skrevet

æææsj,ble kneipbrød,jeg.. :forvirret: vet nå ikke hvor enig jeg er i det da...skuff

Skrevet
Kneippbrød

Du er antakeligvis en skikkelig kjedelig person! Du er lite oppfinnsom, og gjør tilværelsen til folk rundt deg kjedelig! Bli mer morsom, eller spar omverdenen for deg selv!

Bare fordi jeg ikke røyker og ikke fester... :roll:

Mvh Yvonne :heiajente:

Jeg røyker ikke eller fester men jeg ble ikke kneipp..

Skrevet

Brownies

Du rocker! Du er antakelig en både snill og god person, som alikevel er utrolig morsom! Kanskje du smaker godt også?

;)

Skrevet

Chiabatta

Du er Italiafreak på din hals! Husk at det finnes andre fine land og steder i verden!

....hm... mener at jeg bare svarte noe italiensk på ett spørsmål jeg. Men, chiabatta er jo godt, og italia er bra soooo...

Skrevet

Chiabatta

Du er Italiafreak på din hals! Husk at det finnes andre fine land og steder i verden!

Hmmm... okei.

Skrevet

Jeg er browies, jeg er brownies :hoppe::danse::danse::hoppe:

Skrevet

Du kommer ut som...

Brownies

Du rocker! Du er antakelig en både snill og god person, som alikevel er utrolig morsom! Kanskje du smaker godt også? :-D

Skrevet
Jeg røyker ikke eller fester men jeg ble ikke kneipp..

Nei, men man trenger jo ikke å være kjedelig fordi man f. eks vil dra til syden, spise tradisjonell julemat (ribbe osv), se friends, bli "sykepleier" eller lignende yrke, at jeg vil ha en snill, morsom og hensynsfull kjæreste, dette gjør meg altså kjedelig... :roll::ler:

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Gjest_iss_*
Skrevet

Boller!!

(*håper det var boller med en sjokoladebit inni... Mmmmmm)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...