AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #1 Skrevet 30. mai 2021 Hei. I forrigårs fikk jeg en brun blødning, følte plutselig at jeg ble så våt i trusa, og da gikk jeg på do for å se, og da var det helt brunt blod der, så jeg la inni ett innlegg. Det begynnte å blød mindre, og dagen etterpå (igår) så hadde jeg brun utflod hele dagen, det var nokså lite hver gang. Hadde mensmurringer imens . Men får også mensmurringer uten at jeg har brunt utflod. Idag har jeg også hatt bittelitt brunt utflod, men det er så lite at det kommer ingenting når jeg tørker meg med papir. Jeg har hatt ganske ømme og vonde pupper, men det sluttet i uke 5 tror jeg. Er ikke kvalm, og har ikke vært noe spesielt kvalm. Men må ofte tisse, blir veldig tidligt trøtt sent på dagen/kvelden. Har også mensmurringer. Så jeg føler meg ikke akkurat så gravid 😕 Ville dere kontaktet legen og hørt om de kan sjekke hcg nivå..? Håper noen kan være så snill å svare💕 Anonymkode: 539c0...8aa
watermeloon Skrevet 31. mai 2021 #2 Skrevet 31. mai 2021 (endret) Har opplevd at brun utflod kan bety begge deler. Første gang jeg var gravid og hadde brun utflod var det MA. Nå er jeg gravid igjen og hadde brun utflod I uke 5-9 ca og alt bra. Alltids greit å sjekke opp. Lykke til! Endret 31. mai 2021 av watermeloon 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå