AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #1 Skrevet 30. mai 2021 Kjæresten min syns mensen er kjempeekkelt... noe som er dumt i seg selv, men.. han skulle bort til en kompis å bade i basseng. Vi var begge invitert, men siden jeg har mensen ville han ikke at jeg skulle være med😕 jeg sa jeg bruker tampong og det går helt fint men han sa han ikke stolte på det ... føler meg skikkelig såret nå Anonymkode: 93bcd...1e7
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #2 Skrevet 30. mai 2021 Si til ham at bassenget kommer til å ha andre damer med mensen oppi der. Anonymkode: 856df...2d1 23
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #3 Skrevet 30. mai 2021 Er kjæresten din sånn sånn typ 11 år? Anonymkode: c1ba3...a12 32
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #4 Skrevet 30. mai 2021 For en umoden dust. Hvor gamle er dere? Anonymkode: d8a68...68c 11
blåbærpai Skrevet 30. mai 2021 #5 Skrevet 30. mai 2021 What the fuck. Hadde dradd ut tampongen og klaska den i trynet på ham. Sorry, not sorry. 27
AllahBallah Skrevet 30. mai 2021 #6 Skrevet 30. mai 2021 For en dritt, foreslår at du legger fra deg en brukt tampong på puta hans i senga. 4
SPOCA Skrevet 30. mai 2021 #7 Skrevet 30. mai 2021 Jeg er overrasket over at han er gammel nok til å ha kjæreste. Jeg hadde rett og slett blåst en lang marsj i det han mente og blitt med uansett. Dette er ikke noe han bestemmer. 18
org Skrevet 30. mai 2021 #8 Skrevet 30. mai 2021 I gjennomsnitt, gjennom et livsløp, har kvinner mensen i 7 år av sitt liv. Det er derfor viktig at vi også i mensperioden klarer å leve livet og være aktive. Det viktigste av alt: du bestemmer dette selv! 15
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #9 Skrevet 30. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kjæresten min syns mensen er kjempeekkelt... noe som er dumt i seg selv, men.. han skulle bort til en kompis å bade i basseng. Vi var begge invitert, men siden jeg har mensen ville han ikke at jeg skulle være med😕 jeg sa jeg bruker tampong og det går helt fint men han sa han ikke stolte på det ... føler meg skikkelig såret nå Anonymkode: 93bcd...1e7 Du fikk ikke være med å sole deg engang? er han 10 år? Anonymkode: 48b3f...cad 9
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #10 Skrevet 30. mai 2021 For en dust, er han 11 år og redd for jentelus? Hadde blitt ordentlig fornærma, og bedt han lese seg opp på mensen. Og du hadde jo ikke badet om det ikke var under kontroll, herregud. Anonymkode: 475e3...c66 7
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #11 Skrevet 30. mai 2021 Vil du ha en sånn barnslig unggutt...? Hvor gammel er han, 15 og ett halvt...? Anonymkode: 1c329...db8 6
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #12 Skrevet 30. mai 2021 Hvor gammel er han (evt. hvilket land er han fra)? Anonymkode: 12b96...b02 5
WonderWomaan Skrevet 30. mai 2021 #13 Skrevet 30. mai 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Kjæresten min syns mensen er kjempeekkelt... noe som er dumt i seg selv, men.. han skulle bort til en kompis å bade i basseng. Vi var begge invitert, men siden jeg har mensen ville han ikke at jeg skulle være med😕 jeg sa jeg bruker tampong og det går helt fint men han sa han ikke stolte på det ... føler meg skikkelig såret nå Anonymkode: 93bcd...1e7 Wow, så umoden han er! Sykt flaut da! Hadde blitt flau være med en slik kjæreste! 4
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #14 Skrevet 30. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvor gammel er han (evt. hvilket land er han fra)? Anonymkode: 12b96...b02 Spiller vel ikke noe hvilket land noen er fra. Finnes alle slags umodne guttunger som TS sin kjæreste er. Anonymkode: 02145...a0b 3
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #15 Skrevet 31. mai 2021 Tenker som dere at han er en dust i dette tilfelle. Men sånn helt på siden, så skal jeg innrømme at jeg av og til har stusset litt på dette med mensen i basseng og hvor hygienisk sikkert det egentlig er med tampong. Ihvertfall i basseng uten klor. For kanskje er det bare jeg som blør ekstra mye under mensen. Men de dagene jeg blør mest, sånn typisk dag 2, så blør jeg ofte igjennom tampongen, selv om jeg bruker den største. Da da ville det i teorien smittet blod over i vannet for min del. Gjelder dette virkelig bare meg? I ungdommen droppet jeg av samme grunn svømmetime og basseng akkurat disse 2 dagene i måneden, selv om jeg vet det er tillatt med mensen/tampong i felles basseng. I voksen alder bader jeg kun om jeg må på felles badeplasser når jeg har mensen. Anonymkode: 45192...6be 2
tøydokka Skrevet 31. mai 2021 #16 Skrevet 31. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Spiller vel ikke noe hvilket land noen er fra. Finnes alle slags umodne guttunger som TS sin kjæreste er. Anonymkode: 02145...a0b Jo, i flere muslimske land regnes kvinner som urene når de har mensen. 7
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #17 Skrevet 31. mai 2021 tøydokka skrev (13 minutter siden): Jo, i flere muslimske land regnes kvinner som urene når de har mensen. Da er det jo irrelevant om man er i basseng eller ikke. Det legger jo flere restriksjoner generelt. Feks som hos konservative jøder hvor kvinner måtte/må bo et annet sted under mensen. Da handler det heller ikke om å være "ekkelt" i sånn forstand. Anonymkode: 11fe7...e60 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #18 Skrevet 31. mai 2021 tøydokka skrev (4 timer siden): Jo, i flere muslimske land regnes kvinner som urene når de har mensen. Vet om en drøss med norske og hvite menn som synes damer med mensen er ekle, og de takler ikke høre ordet mensen en gang. Så trenger ikke være muslim. Anonymkode: 02145...a0b 5
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #19 Skrevet 31. mai 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Tenker som dere at han er en dust i dette tilfelle. Men sånn helt på siden, så skal jeg innrømme at jeg av og til har stusset litt på dette med mensen i basseng og hvor hygienisk sikkert det egentlig er med tampong. Ihvertfall i basseng uten klor. For kanskje er det bare jeg som blør ekstra mye under mensen. Men de dagene jeg blør mest, sånn typisk dag 2, så blør jeg ofte igjennom tampongen, selv om jeg bruker den største. Da da ville det i teorien smittet blod over i vannet for min del. Gjelder dette virkelig bare meg? I ungdommen droppet jeg av samme grunn svømmetime og basseng akkurat disse 2 dagene i måneden, selv om jeg vet det er tillatt med mensen/tampong i felles basseng. I voksen alder bader jeg kun om jeg må på felles badeplasser når jeg har mensen. Anonymkode: 45192...6be Du skifter vel tampong rett før du går i bassenget? Du blør vel ikke gjennom den nye tamponger på 30 min, om du ikke er bløder Man kan også bruke menskopp. Anonymkode: 856df...2d1 4
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #20 Skrevet 31. mai 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Tenker som dere at han er en dust i dette tilfelle. Men sånn helt på siden, så skal jeg innrømme at jeg av og til har stusset litt på dette med mensen i basseng og hvor hygienisk sikkert det egentlig er med tampong. Ihvertfall i basseng uten klor. For kanskje er det bare jeg som blør ekstra mye under mensen. Men de dagene jeg blør mest, sånn typisk dag 2, så blør jeg ofte igjennom tampongen, selv om jeg bruker den største. Da da ville det i teorien smittet blod over i vannet for min del. Gjelder dette virkelig bare meg? I ungdommen droppet jeg av samme grunn svømmetime og basseng akkurat disse 2 dagene i måneden, selv om jeg vet det er tillatt med mensen/tampong i felles basseng. I voksen alder bader jeg kun om jeg må på felles badeplasser når jeg har mensen. Anonymkode: 45192...6be Men TS trengte ikke bade, hun kunne joinet der og solt seg istedet og prata med de. Er jo forresten mer uhygienisk med en uvasket penis under badeshortsen enn mensen (blod) i vannet. Anonymkode: 02145...a0b 11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå