AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #1 Skrevet 30. mai 2021 Har datet en fyr nå i to-tre måneder, men han snakker konstant om eks kona som gikk fra han i 2018: -Min bror gråt som bare det da jeg sa at XXX og jeg skulle skilles. -Min fetter og XXX har alltid hatt en spesielt god tone og vært beste venner. -Ja, de tøflene mente XXX at jeg trengte så jeg fikk de til jul. -XXX sa at en aldri må gå på Psacal i Oslo, for makronene er altfor dyre. -XXX er veldig oppegående. -XXX kjøpte denne trusa til meg, er den ikke kul? -Se, jeg husker fortsatt XXX sitt fødsels og person nummer. -Han, XXX og hans søsken med ektefelle har en felles snapgruppe der de deler snapper. Slik bare fortsetter og fortsetter det. En dag vi lagde middag, stod plutselig XXX på kjøkkenet, hun har tydeligvis egen nøkkel. For han virket det helt naturlig at hun plutselig stod der og begynte bare å prate som ingenting. Jeg følte meg helt idiot, de oppførte seg bare som om jeg var luft. Han sier at han er veldig forelsket i meg, men føler egentlig bare jeg er en rebound. Burde jeg bare takke for meg og gå videre? Det er jo ikke greit, for jeg liker virkelig fyren, men det må jo bedre seg, ksn jo ikke ha det slik. Har allerde sagt en gang at det er vel mye snakk om eksen, men han bare fortsetter. Anonymkode: 56a78...0c9 1
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 Populært innlegg #2 Skrevet 30. mai 2021 Jeg ville dumpet han 100%. Ikke kult å være rebound. Anonymkode: 72384...325 57
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #3 Skrevet 30. mai 2021 Niks. Greit å ha en vennlig tone med ekser, men å snakke om de hele tiden, og også at det er helt normalt at de kommer og går hjemme hos hverandre.. Nei. Anonymkode: 7df31...511 24
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #4 Skrevet 30. mai 2021 Haha, nei han der må du dumpe umiddelbart. Dette VET du faktisk godt, TS. Anonymkode: 25c61...69c 19
Rotemor Skrevet 30. mai 2021 #5 Skrevet 30. mai 2021 Tja. Virker som han ikke har levd for seg selv enda. Alle referanser handler om eksen 12
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #6 Skrevet 30. mai 2021 At du kan spørre om det!! Du blir brukt av ham i et forsøk på å gjøre hans store kjærlighet XXX sjalu, det er jo åpenbart. Anonymkode: 451ad...0f5 11
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #7 Skrevet 30. mai 2021 Det der er jo respektløst gjort mot deg, ts. Høres ut som han bruker deg for booste sitt ego etter det forrige bruddet, og kanskje også å gjøre eksen sjalu slik at hun skal ville ha ham tilbake. Anonymkode: 71209...5b1 8
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #8 Skrevet 30. mai 2021 TS her! Er jo det som er så dumt her. Hun gikk fra han i 2018, jeg traff han for tre mnd siden, han har jo bodd alene siden da. Sa da jeg traff han at jeg skal ikke ha noe syr med ekser osv. og han lovet dyrt og hellig at han var 100% ferdig med eksen. At det egentlig var slutt flere år før de faktisk gikk fra hverandre. Trodde han, forelsket meg og her sitter jeg nå som ei foret nattlue. Er så kjipt!! Anonymkode: 56a78...0c9 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #9 Skrevet 30. mai 2021 Tror ikke han er ferdig med ex, skjønner det er kjipt og tøft. Men jeg tror dette blir et forhold med en 3 person Anonymkode: 3f595...f03 9
Rotemor Skrevet 30. mai 2021 #10 Skrevet 30. mai 2021 Man kan være god venn med eksen sin. Men man bør jo ha etablert sitt eget liv. Jegver god venn med min eks og liker kjæresten hans godt, men vi flyr ikke akkurat ned dørene til hverandre. Snakkes en gang iblant, liksom... 3
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #11 Skrevet 30. mai 2021 Negativt prat om ex'er er et stort rødt flagg fordi: 1) Det vitner om dårlig dømmekraft å ha en så kjip ex at man fortsatt må snakke om henne/ham. 2) Det vitner om at man ikke er over ex'en at man fortsatt må snakke om henne/ham. 3) Det vitner om lite selvinnsikt å skylde et dårlig forhold på ex'en, da det som regel kreves to for å danse tango. Anonymkode: 8652d...3bc 3
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #12 Skrevet 30. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Negativt prat om ex'er er et stort rødt flagg fordi: 1) Det vitner om dårlig dømmekraft å ha en så kjip ex at man fortsatt må snakke om henne/ham. 2) Det vitner om at man ikke er over ex'en at man fortsatt må snakke om henne/ham. 3) Det vitner om lite selvinnsikt å skylde et dårlig forhold på ex'en, da det som regel kreves to for å danse tango. Anonymkode: 8652d...3bc Her føler jeg at det er punkt 2 som gjelder. Føler nesten han prater om henne med stjerner i blikket. Anonymkode: 56a78...0c9 6
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #13 Skrevet 30. mai 2021 Han er definitivt ikke over henne Det hjertet er fullt av, renner munnen over med. Han snakker mye om henne fordi han tenker mye på henne. Det var HUN som dumpa HAN. Han ønska ikke bruddet da, og heller ikke nå. Anonymkode: 218ed...83a 12
Gjest Alterego666 Skrevet 30. mai 2021 #14 Skrevet 30. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): -Ja, de tøflene mente XXX at jeg trengte så jeg fikk de til jul. Altså, drit i eksen. Her er det en person som kaller seg mann som loffer rundt i tøfler. Dette røde flagget er på størrelse med Vestfold.
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #15 Skrevet 30. mai 2021 Jeg ville tatt en pause fra ham og gitt tydelig beskjed om at hvis han er interessert i deg så må han ta et oppr med seg selv og bestemme seg for at forholdet til eksen er slutt og at fortid er fortid, og at han må bruke tiden nå til å bygge nye minner og referanser sammen med deg. Antagelig trenger han en wake up call for å se sin egen oppførsel. Anonymkode: a13bd...c03 9
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #16 Skrevet 31. mai 2021 Hun har fortsatt nøkkel? Nå? Etter at hun sto der, nå, mens du var der? Nå? Og leverte den ikke fra seg da de innså at det kanskje var på tide å gjøre det helt slutt? Anonymkode: efe16...741 7
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #17 Skrevet 31. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hun har fortsatt nøkkel? Nå? Etter at hun sto der, nå, mens du var der? Nå? Og leverte den ikke fra seg da de innså at det kanskje var på tide å gjøre det helt slutt? Anonymkode: efe16...741 Vet jo ikke nå, men hun hadde tydeligvis da dette skjedde for ikke lenge siden.... Anonymkode: 56a78...0c9 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #18 Skrevet 31. mai 2021 Følg magefølelsen din! Har du sagt fra om at du er lei av å høre om eksen? Mulig det er av gammel vane, og at han bare må venne seg av det. Men da må du si tydelig fra at han må slutte nå. Så han får sjans til å å redde forholdet før du plutselig forsvinner og han skjønner ingenting Anonymkode: efe16...741 6
PM75 Skrevet 31. mai 2021 #19 Skrevet 31. mai 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg ville tatt en pause fra ham og gitt tydelig beskjed om at hvis han er interessert i deg så må han ta et oppr med seg selv og bestemme seg for at forholdet til eksen er slutt og at fortid er fortid, og at han må bruke tiden nå til å bygge nye minner og referanser sammen med deg. Antagelig trenger han en wake up call for å se sin egen oppførsel. Anonymkode: a13bd...c03 Dette! 1
Archer Skrevet 31. mai 2021 #20 Skrevet 31. mai 2021 Han har fortsatt følelser for eksen sin og bruker deg som en type rebound, men innerst inne vill han ha hun og ikke deg. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå