AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #1 Del Skrevet 30. mai 2021 Hei, 7 uker til ferie og JA, jeg vet at vektnedgang skal man ta over tid, endre livsstilen osv. Det funker ikke bare for meg nå, og det er sammensatt. Mitt utgangspunkt er 85 kg, 164 høy og 45 år. Noen med erfaring om raskt vekttap og hvor mye jeg realistisk kan gå ned ved å «gå all in». Ønsker ikke kommentarer om at dette burde jeg tenkt på før, varig endring osv.;) Vil heller høre om noen som har vært på «panikk-diett» osv;) Pr nå føler jeg meg ikke vel og er avhenting av kick-start Anonymkode: 73376...5b3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #2 Del Skrevet 30. mai 2021 De fleste klarer å gå ned 0,5-1 kg i uken på en sunn måte. Altså, man sulter seg ikke, eller trener seg i hjel, men gjør fornuftige valg i mat og treningsveien. Anonymkode: 7f4a3...41a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #3 Del Skrevet 30. mai 2021 10 kg presist på 7 uker. Og 10 kilo var målet, men hadde regnet med minst 3 måneder. Første 3 ukene 5 kg ned, så sikkert ett par kilo vann. Anonymkode: f32d2...bab 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #4 Del Skrevet 30. mai 2021 Det sunne er 0,5-1 kg i uka, det er realistisk. Anbefaler deg å starte nå på en måte du kan fortsette over sommeren, og så må du huske at sommeren og livet er lengre enn de 7 ukene du har til ferie Hvis du kommer godt i gang någer det jo bare å fortsette over sommeren til du er fornøyd. Men det må gjøres på en måte du kan holde, og ikke sprekke hver helg f.eks. Anonymkode: 6e261...2ba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #5 Del Skrevet 30. mai 2021 Med din høyde og alder skal du enten trene som en gal eller sulte hvis du skal gå ned noe mer enn det som er realistisk på 7 uker (0,5 kg per uke utifra dine tall). Jobb heller litt med hvorfor det er så vanskelig å ha en sunn livsstil stabilt enn å fokusere på quick fixes. Anonymkode: 73daf...d2d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #6 Del Skrevet 30. mai 2021 Da jeg startet gikk jeg fra 74 kg til 66 kg de første 7 ukene. Er 172 høy. Gikk på streng keto forresten. Anonymkode: 7f852...9c0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #7 Del Skrevet 31. mai 2021 Gikk ned 7,8 på 7 uker, spiser det samme som før, men mye mindre av det, jogger 3 ggr i uka med ulik intensitet, går flere småturer om dagen, evt en lang hvis jeg har begrenset med tid. De første 3 kg var vannvekt, resten har jeg jobbet for. Lørdag er kosedag, da spiser jeg det jeg har lyst på, men logger det også slik at jeg ser hvor mye jeg spiser. Er i aktivitet hver dag, og føler meg drit om jeg lar være. Målet mitt er å finne noe jeg kan leve med, og det at jeg ikke har endret hva jeg spiser hjelper på. Den første uka var tung, og jeg følte meg utsultet, men etter det har det vært plankekjøring. Å innse at å være litt sulten ikke er farlig hjalp meg til å takle det bedre. Når jeg går på en smell så tar jeg meg bare sammen dagen etter og så er jeg tilbake på rett kjør. Anonymkode: c441e...2ff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 31. mai 2021 #8 Del Skrevet 31. mai 2021 Jeg gikk ned 6,6 kilo de første 7 ukene. Men nå har ikke jeg valgt en "quick-fix" men en livsstilsendring. Så for meg er mellom 0,5 - 1 kg pr uke det riktige. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #9 Del Skrevet 4. juni 2021 Jeg gikk ned 12 kg på 3 uker den gang jeg fikk lungebetennelse og ikke fikk i meg mat. Alt er mulig, men jeg ville hatt fokus på å stramme opp kroppen. Tren mye tung styrke og spis sunt. Det merker du mer på kroppen om du raser raskt ned i vekt. Jeg følte meg helt elendig da jeg hadde gått ned 12 kg. Anonymkode: 7555f...811 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå