Gå til innhold

Synes du orkideer er "ut"?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det var visst en artikkel i vg om dette nylig. At orkideer har blitt en utrendy blomst. Er du enig?

Anonymkode: 15da9...8f3

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Synes ikke det er fint. 

Anonymkode: 4f18a...996

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Den er grei å ha i gangen. Alt annet er på nippet til harry. 

Anonymkode: a0cc0...ec4

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er en blomst som aldri vil gå av «moten». At noen overdriver og har orkidé overalt for så å gå lei betyr ikke at det har vært en mote.

Anonymkode: 55086...350

• Liker 43
AnonymBruker
Skrevet

Ja de forsvant heldigvis sammen med shabby chic

Anonymkode: 0a9c7...0b6

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg leste at den har vært ut, men at den er på vei inn igjen nå. Jegg har jobbet i blomsterbutikk i ni år, og det er en stadig økning i salg av orkideer, så det er neppe SÅ ut. 

Anonymkode: 42fc7...d89

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet

Ut eller inn, jeg bryr meg ikke. Jeg synes de er fine, med eller uten blomster, og har en haug :)

Anonymkode: 66d92...4df

• Liker 29
AnonymBruker
Skrevet

Har aldri vært in hos meg. Har aldri likt dem. Har fått noen i gave, men de har raskt forsvunnet videre.

Anonymkode: 2d791...5ff

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje ikke så hipt for tiden, føler det er mer in med grønne planter nå for tiden. 

Men jeg bryr meg ikke, har også orkideer. Synes de er vakre. 

Anonymkode: d5829...243

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har noen, har kjøpt en av de selv for mange år siden. Men de blir jo stående og tatt vare på, heller enn å kjøpe nytt hver gang trendene endrer seg. 

Anonymkode: 2b1c1...f4e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker orkideer. Driter regelrett i om noen skulle mene at de er «ut» 😂

Anonymkode: 9b2ef...f02

• Liker 29
Skrevet

Jeg elsker orkideer. Har hatt en nå i 14 år som jeg har fått 4 avleggere på😃 Joy..  Hva pokker folk måtte mene er ut og inn av planter, altså det må da være det siste jeg bryr meg om. 

• Liker 21
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Orkideer er en av de vakreste blomstene som finnes, de kommer aldri til å være "ut" for meg. 

AnonymBruker
Skrevet

Ser de ikke i "moderne" hjem, og har selv kvittet meg med mine og erstattet dem med grønne planter. Men de er jo fine, og jeg reagerer ikke negativt på at noen likevel har orkideer. 

Anonymkode: 14d49...59b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Haha Om noe er mer trendy eller umoderne enn noe annet når det gjelder vanlige potteplanter må det være Monstera. Den er jo helt oppbrukt så overeksponert som den er blitt på sosiale medier. 

Anonymkode: 70b58...a06

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Jeg får ikke de til å leve. De blomstrer ferdig, og det er ikke noe mer, så står de bare der og er stygge, også dør de. Så for min egen del, ja, jeg kjøper ikke, vil ikke ha orkideer. 😅

Anonymkode: d4600...38a

• Liker 4
Skrevet

Jeg synes de er fine. Og så overlever de hos meg, i motsetning til mye annet. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Er virkelig noen så uselvstendige at de kun kjøper det som er inn...og ikke hva de selv liker.🙈

Anonymkode: 7fc3b...86c

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Jeg likte de på tidlig 2000-tallet, men ikke nå lenger. Kan jo være at jeg er påvirket av trenden? Har ikke tenkt så mye over det.

Anonymkode: a7146...266

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...