Gå til innhold

viktig melding til kommende bruder!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg fikk kjøpt min brudekjole på finn.no! der fikk jeg en kjole som var som ny, til halve prisen av hva den kostet i butikken!!siden jeg fikk den så billig trenger jeg ikke å selge den etterpå heller... bare et tips til dere som vil beholde kjolen, men som ikke vil la mange titusen kroner og mer henge i skapet uten å bli brukt igjen..... :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_amira_*
Skrevet

jeg kjøpte kjolen min på kvinneguidens markedsplass... det går vel ut på det samme prinsippet.. kjolen min satt som et skudd uten at jeg trengte å gjøre noe med den... nå gjenstår det å se om jeg holder vekta, eller om den må sys inn eller ut før nyttårsaften.... :sjenert:

Gjest Karbojunkie
Skrevet

e-bay skal visst også være bra. Jeg skal kjøpe derfra selv :)

Skrevet

Noen som har kjøpt på QXL fra forhandler som kaller seg Ur og Guld eller noe i den dur? VBar mange nydelige kjoler der, men er litt skeptisk..

Gjest Karbojunkie
Skrevet
:) Hei kitekat. Det er en annen tråd med qxl forhandleren. Kikk inn der, det var en med erfaring som hadde skrevet inn!
Gjest Bride to be
Skrevet

Hiver meg på denne...

fikk kjøpt drømmekjolen på finn.no; 2-delt Linea Raffaelli i silke, akkurat slik jeg ville ha!

Har også kjøpt Vera Wang brudesko på trendsales.dk, håper bare de passer... ellers blir de lagt ut på finn.no... :ler:

Skrevet (endret)
Noen som har kjøpt på QXL fra forhandler som kaller seg Ur og Guld eller noe i den dur? VBar mange nydelige kjoler der, men er litt skeptisk..

Har kjøpt kjole gjennom de, og måtte i hui og hast kjøpe nye noen uker før bryllupet. Første kjolen var sydd for liten til meg ( de kan ikke sy etter mål), og den andre som faktisk passet ganske bra, var raknet gasnke mye nede på kjolen.

De hadde også glemt å sy feste på kjolen til å henge fast slepet på, sånn at jeg måtte sy det på selv, om jeg ville bruke kjolen. Det manglet også feste til ene blomsten jeg skulle ha på kjole. Så mange småfeil, ble til at jeg måtte kjøpe ny.

Så jeg ville styrt unna de.

Endret av Piper
Skrevet (endret)

Så kjedelig da Piper. Godt du kommer frem med din historie :Nikke:

Er mye på finn og ser på kjolene. Kan nok være en stor mulighet for at jeg kjøper derifra. Må bare prøve den samme kjolen i en salong først, så jeg vet at den er kledelig!!

Kjøpte sko der, men de var litt stive og litt for høy hæl. Men da vet jeg iallefall at jeg må ha lavere hæl :)

Endret av Maibrud`06

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...