Falkefugl Skrevet 30. mai 2021 #1 Del Skrevet 30. mai 2021 Spørsmål til alle dere som har tatt vaksinen; var den vondere/større enn andre vaksiner dere har tatt før? Nå tenker jeg på selve stikket og sprøyten, ikke bivirkninger som kommer senere. Jeg har dessverre skikkelig fobi mot alt av sprøyter/nåler og kvier meg skikkelig til å ta vaksinen selv om jeg i utgangspunktet støtter vaksiner og ønsker å være vaksinert, men jeg vet ikke om jeg er mentalt sterk nok til å tørre å la meg vaksinere 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thyra Skrevet 30. mai 2021 #2 Del Skrevet 30. mai 2021 Nei, den var som hvilken som helst annen vaksine. Hvorfor skulle den være større og vondere?? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 30. mai 2021 #3 Del Skrevet 30. mai 2021 Kjente den ikke engang. Det som ikke dreper deg, gjør deg sterkere. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 30. mai 2021 #4 Del Skrevet 30. mai 2021 Jeg kjente ikke stikket. Ventet på at de skulle stikke. Men da var det allerede gjort 🤭 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Falkefugl Skrevet 30. mai 2021 Forfatter #5 Del Skrevet 30. mai 2021 (endret) Thyra skrev (12 minutter siden): Nei, den var som hvilken som helst annen vaksine. Hvorfor skulle den være større og vondere?? Takk for svar 🙂 Jeg har hørt noen i familien "skremme" meg med det; de sa den var kjempelang og vond 😭 Endret 30. mai 2021 av Falkefugl Skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 30. mai 2021 #6 Del Skrevet 30. mai 2021 Falkefugl skrev (Akkurat nå): Takk for svar. Jeg har hørt noen i familien "skremme" meg med deg og de sa den var kjempelang og vond 😭 Ikke hør på slikt tull:) Skjønner ikke vitsen med å skremme folk de vet er redde eller har fobier. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 30. mai 2021 #7 Del Skrevet 30. mai 2021 (endret) Falkefugl skrev (1 time siden): Spørsmål til alle dere som har tatt vaksinen; var den vondere/større enn andre vaksiner dere har tatt før? Nå tenker jeg på selve stikket og sprøyten, ikke bivirkninger som kommer senere. Jeg har dessverre skikkelig fobi mot alt av sprøyter/nåler og kvier meg skikkelig til å ta vaksinen selv om jeg i utgangspunktet støtter vaksiner og ønsker å være vaksinert, men jeg vet ikke om jeg er mentalt sterk nok til å tørre å la meg vaksinere 😕 Hadde sprøytefobi når jeg var yngre. Dette sprøytestikket var ingenting, kjenner mer når du tar blodprøve. Jeg så derimot ikke på når de satte stikket, det pleier jeg aldri å gjøre for jeg vet av god erfaring at sprøyter for en som har/har hatt sprøytefobi alltid ser skumlere ut enn den noen gang viser seg å være så det er like greit å la være. Det var over på under 5 sekund. Endret 30. mai 2021 av Hatsumomo 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beltedyr Skrevet 31. mai 2021 #8 Del Skrevet 31. mai 2021 Kjente så og si ingenting. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NysgjerrigeNilsi Skrevet 2. juni 2021 #9 Del Skrevet 2. juni 2021 Falkefugl skrev (På 30.5.2021 den 17.38): Spørsmål til alle dere som har tatt vaksinen; var den vondere/større enn andre vaksiner dere har tatt før? Nå tenker jeg på selve stikket og sprøyten, ikke bivirkninger som kommer senere. Jeg har dessverre skikkelig fobi mot alt av sprøyter/nåler og kvier meg skikkelig til å ta vaksinen selv om jeg i utgangspunktet støtter vaksiner og ønsker å være vaksinert, men jeg vet ikke om jeg er mentalt sterk nok til å tørre å la meg vaksinere 😕 Jeg har sprøyteskrekk 🙋🏼♀️😬 Blank i øynene og med dirrende munn gikk jeg inn for å ta vaksinen. Sa ifra at jeg ikke ville se sprøyta og hun skjønte hvordan ståa var 🤣 Men helt seriøst; det er ikke noe å være redd for! Jeg vet jo at man ikke styrer dette, men ikke grue deg på forhånd. Det er vel den sprøyta jeg har kjent minst, noensinne! Har aldri trodd på når folk sier "jeg kjente ikke at de stakk engang, plutselig var de h*n ferdig!", men dette er så nært denne uttalelsen jeg kan komme 😃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linny111 Skrevet 2. juni 2021 #10 Del Skrevet 2. juni 2021 Det var ingenting. Merket den nesten ikke. Har tatt flere vaksiner som var vondere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LittDiva Skrevet 2. juni 2021 #11 Del Skrevet 2. juni 2021 Falkefugl skrev (På 30.5.2021 den 17.51): Takk for svar 🙂 Jeg har hørt noen i familien "skremme" meg med det; de sa den var kjempelang og vond 😭 Det er blå sprøytespiss. Altså det samme som brukes i de fleste vaksinene. Mengden av vaksinen er også veldig liten ift hepatitt vaksinen for eksempel, så den « sprenger» ikke når det sprøytes inn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Falkefugl Skrevet 2. juni 2021 Forfatter #12 Del Skrevet 2. juni 2021 Takk for alle svar dere ♥️ det har gjort frykten min litt mildere 🙂 skal prøve å psyke meg opp når jeg får time. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg