Gå til innhold

Vanskelig å forestille seg pene fisefine damer drite

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Klarer dere egentlig å forestille dere det? Tenk f.eks på den mest fisefine dama dere kjenner, eller en sånn fisefin kjendis dame sitte å trøkke på dass. Jeg synes det er vanskelig å se for seg. 

Anonymkode: 07453...33b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hmmm...la meg prøve...

...nei, det var lett.

Anonymkode: bd4b6...e0d

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Hmmm...la meg prøve...

...nei, det var lett.

Anonymkode: bd4b6...e0d

Hvordan da? At de sitter utover med ryggen med knyttnevene på lårene og trykker som f...? 

AnonymBruker
Skrevet

Hva med mens og utflod?

Anonymkode: 5b568...5cc

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Hva med mens og utflod?

Anonymkode: 5b568...5cc

Det er noe annet. Det er vanskeligere å forestille seg dem drite. 

Skrevet

Mdn hvorfor skal du forestille deg dette:vetikke: Alle vet at alle gjør det, men svært skjeldent jeg tenker på hvordan andre gjør ting.. blir som mennesker som hater homofile fordi de kun ser for seg hvordan de har sex. Svært sjeldent jeg ser for meg hvordan andre gjør noe, enten gå på do, har sex eller vanner blomstrer..

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
skreppamedleppa skrev (29 minutter siden):

Mdn hvorfor skal du forestille deg dette:vetikke: Alle vet at alle gjør det, men svært skjeldent jeg tenker på hvordan andre gjør ting.. blir som mennesker som hater homofile fordi de kun ser for seg hvordan de har sex. Svært sjeldent jeg ser for meg hvordan andre gjør noe, enten gå på do, har sex eller vanner blomstrer..

De prøver jo nærmest å legge skjul på at de fiser og driter som alle andre, så mye at det nesten er umulig å forestille seg at de faktisk gjør det. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva skal du med denne forestillingen? 😂 Tipper du er litt ung eller ikke har vært i noen lange forhold. Antagelig ikke vært med på en fødsel heller  😂

Anonymkode: 51858...3a9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

De prøver jo nærmest å legge skjul på at de fiser og driter som alle andre, så mye at det nesten er umulig å forestille seg at de faktisk gjør det. 

Hvordan mener du at de legger skjul på det? Ingen voksne mennesker jeg omgås snakker om fising og driting. 

Anonymkode: 76f74...fbe

• Liker 6
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Tror ikke en må være i kategorien fisefin for å ikke fise overalt eller sitte med åpen toaletdør.. Ingen har sett meg gå på do siden barnehagen men anser meg ikke for fisefin av den grunn..  om dette er alt du legger i kategorien fisefin så jaja du om det.

Og jeg gidder ikke bry meg om hvordan folk ser ut på do.

Endret av skreppamedleppa
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Tror det ofte er de som trykker hardest jeg. Tar godt i, når de først er alene. Så trykker de litt ekstra til, og aggresjonen kommer ut sammen med dritten. :nigo:

Anonymkode: 9819c...05a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
skreppamedleppa skrev (1 time siden):

Tror ikke en må være i kategorien fisefin for å ikke fise overalt eller sitte med åpen toaletdør.. Ingen har sett meg gå på do siden barnehagen men anser meg ikke for fisefin av den grunn..  om dette er alt du legger i kategorien fisefin så jaja du om det.

Og jeg gidder ikke bry meg om hvordan folk ser ut på do.

Du skjønner nok hva jeg mener. 

AnonymBruker
Skrevet

Har vært sammen med en utrolig pen kvinne, kanskje ikke så fisefin, men... Og ironisk nok så luktet basjen og fisen hennes utrolig godt. Litt sånn... ja jeg vet ikke.... blomsterlukt. Helt pussig. 

Håper du finner verdi i svaret mitt. Jeg gjorde ikke det, bortsett fra at det er et godt poeng. :P 

Anonymkode: 085f7...4dd

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du skjønner nok hva jeg mener. 

Nei jeg gjør ikke det. Er en fisefin om en aldri fiser foran de nærmeste eller fremmede peller går på do med åpen dør? Og hvorfor i alle dager ser du for deg andre gå på do? Merkelig..

• Liker 1
Skrevet (endret)

Tipper at de fisefine trykker ut monster kabler flere ganger i løpet av dagen.Ser for meg at de huker seg ned, græbber tak i lårene og brøler ut som gorillaer. Når de er ferdige med å levere selveste pokalen i skåla, så slår de seg på brystet med begge knyttnevene. Deretter vandrer de stolte nedover gata😎

Endret av ShivaSol
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
skreppamedleppa skrev (Akkurat nå):

Nei jeg gjør ikke det. Er en fisefin om en aldri fiser foran de nærmeste eller fremmede peller går på do med åpen dør? Og hvorfor i alle dager ser du for deg andre gå på do? Merkelig..

Nei, men jeg mener at det er lettere å forestille seg folk som ikke er så nøye på det når de driter. Men de damene som er veldig fisefine, kresne, pene og nøye på ting er det vanskelig å forestille seg sitte på do mens de skrever og trykker. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Nei, men jeg mener at det er lettere å forestille seg folk som ikke er så nøye på det når de driter. Men de damene som er veldig fisefine, kresne, pene og nøye på ting er det vanskelig å forestille seg sitte på do mens de skrever og trykker. 

Igjen, de fleste mennesker driter ikke åpenlyst eller promper i øst og vest... uten at de er fisefin men heller bedriver normal oppførsel.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
skreppamedleppa skrev (Akkurat nå):

Igjen, de fleste mennesker driter ikke åpenlyst eller promper i øst og vest... uten at de er fisefin men heller bedriver normal oppførsel.

Det vet jeg 😉 det er snakk om hva man klarer å forestille seg og ikke. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det vet jeg 😉 det er snakk om hva man klarer å forestille seg og ikke. 

Ok men da har jeg svart på spm.. jeg ser ikke vitsen med å forestille seg hverken naboen vanne blomster, spise salami og majones skive, ha sex eller gå på do..  fisefin eller ei..

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...