AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #101 Del Skrevet 1. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 30.5.2021 den 17.21): Siden alle er typ «HAR DU IKKE SETT RINGENES HERRE WHAT!!» Så bestemte jeg meg for at i denne helgen så skal jeg se alle 3 filmene + hobbit filmene. Har nå sett alle 3 hobbit filmer og er på min tredje ringenes herre film. Jeg har ventet og ventet på når det liksom blir spennende. Men helt ærlig så føler jeg disse filmene er for barn. Monstrene er ikke skumle en gang.... skikkelig skikkelig skikkelig kjedelig. Hvorfor er dette her så oppskrytt???? Jeg liker Gandalf da, han er en moroklump Og jeg er ikke gammel, er 29 år Anonymkode: e3089...3aa Enig. Og bøkene er ikke bedre. Leste Hobbiten for lenge siden, svakt foruten sekvensen med Gollum. Ringenes Herre klarte jeg bare 1/6 av. Mange år senere forsøkte jeg på ny, fullførte 1/3. Prøvde litt til noen år etter det igjen, men klare det ikke. For gørrkjedelig og uinteressant. Endimensjonale karakterer, osv., keiserens nye klær. Jeg burde være i målgruppen ut fra andre interesser, men dette klarte jeg ikke. Anonymkode: b67bd...d7e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #102 Del Skrevet 1. juni 2021 35 minutter siden, AnonymBruker said: Enig. Og bøkene er ikke bedre. Leste Hobbiten for lenge siden, svakt foruten sekvensen med Gollum. Ringenes Herre klarte jeg bare 1/6 av. Mange år senere forsøkte jeg på ny, fullførte 1/3. Prøvde litt til noen år etter det igjen, men klare det ikke. For gørrkjedelig og uinteressant. Endimensjonale karakterer, osv., keiserens nye klær. Jeg burde være i målgruppen ut fra andre interesser, men dette klarte jeg ikke. Anonymkode: b67bd...d7e At du ikke liker en bok betyr ikke at den er keiserens nye klær. Det finnes ingen bøker alle liker. Anonymkode: 579fe...f38 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 2. juni 2021 #103 Del Skrevet 2. juni 2021 Tabris skrev (10 timer siden): Regner med du har sett parodien på Sherlock Holmes? Nei. Men det må jeg nå 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #104 Del Skrevet 10. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 30.5.2021 den 17.21): Siden alle er typ «HAR DU IKKE SETT RINGENES HERRE WHAT!!» Så bestemte jeg meg for at i denne helgen så skal jeg se alle 3 filmene + hobbit filmene. Har nå sett alle 3 hobbit filmer og er på min tredje ringenes herre film. Jeg har ventet og ventet på når det liksom blir spennende. Men helt ærlig så føler jeg disse filmene er for barn. Monstrene er ikke skumle en gang.... skikkelig skikkelig skikkelig kjedelig. Hvorfor er dette her så oppskrytt???? Jeg liker Gandalf da, han er en moroklump Og jeg er ikke gammel, er 29 år Anonymkode: e3089...3aa Veit! Filmene er altfor lange og kjedelige. Og bøkene er enda verre. 5 sider som skal beskrive bladene på trærne og kvistene de går på. Skjønner ikke engang hvorfor jeg tvang meg gjennom alle bøkene/filmene den gang da. Anonymkode: e0b0d...381 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå