AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #21 Del Skrevet 30. mai 2021 Jeg er ikke glad i fantasysjangeren, men vi så tilfeldigvis Ringenes Herre 2 på kino med klassen, og jeg ble helt over meg av fascinasjon. Jeg hadde blitt utsatt for passiv hasjrøyking rett før, mulig det kicket inn litt, da 😄 Anonymkode: 772dc...86b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #22 Del Skrevet 30. mai 2021 stan skrev (32 minutter siden): Bøkene er bedre enn filmene. Filmene uten bøkene er kun grei underholdning. Jeg synes filmene er supergode. Skjønner at enkelte synes at filmene blir for lange, men om man synes det så liker man neppe bøkene noe bedre. Anonymkode: c8f29...54b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #23 Del Skrevet 30. mai 2021 Mrs Robinson skrev (9 minutter siden): Så... du følger ikke med på filmen, men konkluderer med at den er kjedelig Ok Hadde det vært interessant, så hadde jeg fulgt med. Problemet er jo at de er gørr kjedelig og ufattelig lang og langdryg. Jeg elsker sjangeren, men de filmene der er verre enn å se på maling tørke. Anonymkode: e2cb2...a39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 30. mai 2021 #24 Del Skrevet 30. mai 2021 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Åja 😅 Hva gjør bøkene så mye bedre enn filmene? Anonymkode: e3089...3aa Bøker er alltid bedre enn filmene. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #25 Del Skrevet 30. mai 2021 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Enig. Det samme kan jeg si om "Game of thrones". Anonymkode: 8c060...e2c Yay, endelig noen andre som ikke klarer Ringenes Herre eller Game of Thrones. Jeg har virkelig prøvd å like disse, men det går jo ikke. En eneste stor snoozefest. Anonymkode: e65f4...4cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #26 Del Skrevet 30. mai 2021 Jeg er helt enig med deg TS. Jeg så bare den første Ringenes Herre filmen på kino når den kom ut. Jeg lider nok av "film adhd" for jeg satt der i kinosalen og tvinnet tomler febrilsk i håp om at 3 timer skulle gå fortere.. (Jeg synes filmer skulle vært max 1 time og 20 minutter sånn generelt sett.) Anonymkode: 2de2b...8cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 30. mai 2021 #27 Del Skrevet 30. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Yay, endelig noen andre som ikke klarer Ringenes Herre eller Game of Thrones. Jeg har virkelig prøvd å like disse, men det går jo ikke. En eneste stor snoozefest. Anonymkode: e65f4...4cb Jeg har sett en halvtime av Ringenes Herre. Og det er en halvtime jeg aldri får igjen. Men jeg liker ikke eventyr/fantasi. Heller ikke sci/fi. Så det er mange serier og filmer som jeg aldri gidder å se. Men jeg tviler jo ikke på at det er gode filmer. Bare ikke min smak:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet 30. mai 2021 #28 Del Skrevet 30. mai 2021 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Jeg elsker fantasy, men jeg synes faktisk LOTR bøkene er litt oppskrytt. Karakterene er så ekstremt svart/hvitt, det er ikke snev av humor i bøkene, de evinnelig lange sangene uten mening er irriterende. "Hoppetiklopp og hoppetiplopp, Tom Bambadill er en likandes kar", liksom. Eller hobbiten som må synge om "Brød, og øl og kjøtt er godt, sola skinner på en sliten kropp, hei og hå", i to sider, hver gang de inntar et måltid. (Jeg fant på de to sangene, men det er jo seriøst like meningsløst. Og likevel har jeg lest bøkene på både norsk (en gang, jeg får mark av oversetteren) og engelsk (kanskje 4-5 ganger?) fordi jeg like selve historien, og alver og sverd og bil og bue og hester og kapper og ja. Anonymkode: 07ba4...230 Ja, det finnes bedre bøker og fortellinger, men Tolkien beskyldes for nærmest å ha startet fantasy sjangeren. Om det stemmer kan sikkert diskuteres. Men at forfatterskapet hans nærmest er en hjørnestein for sjangeren er det liten tvil om. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #29 Del Skrevet 30. mai 2021 Hannah80 skrev (Akkurat nå): Jeg har sett en halvtime av Ringenes Herre. Og det er en halvtime jeg aldri får igjen. Men jeg liker ikke eventyr/fantasi. Heller ikke sci/fi. Så det er mange serier og filmer som jeg aldri gidder å se. Men jeg tviler jo ikke på at det er gode filmer. Bare ikke min smak:) Jeg liker det meste eventyr/fantasi og sci-fi. Men ikke akkurat Ringenes Herre og Game of Thrones. Har ikke noe imot lange filmer bare de er gode. Zack Snyder's Justice League på fire timer var godtesnop og jeg har sett den flere ganger. 😄 De fire timene flyr av gårde. Anonymkode: e65f4...4cb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #30 Del Skrevet 30. mai 2021 Hobbiten-filmene er jo noe ræl, ikke verdt å se. Men Ringenes Herre er 😍 Den siste er litt langtekkelig, men den første er jo helt magiske. Hjelper nok å være glad i bøkene. Jeg liker ikke fantasy ellers, men er veldig glad i Ringenes Herre. Også er det liksom en stor del av ungdomstia, filmene kom ut da jeg gikk på vgs og vi fangirla skikkelig! Anonymkode: bfbaa...a5b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maxwell Skrevet 30. mai 2021 #31 Del Skrevet 30. mai 2021 Ser disse filmene hvert år ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #32 Del Skrevet 30. mai 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Yay, endelig noen andre som ikke klarer Ringenes Herre eller Game of Thrones. Jeg har virkelig prøvd å like disse, men det går jo ikke. En eneste stor snoozefest. Anonymkode: e65f4...4cb Etter de siste sesongene og spesielt siste episode av Game of Thrones er det veldig mange som ikke er fan av tv-serien. De første sesongene og siste sesongene er helt forskjellige. Anonymkode: c8f29...54b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #33 Del Skrevet 30. mai 2021 Ntaw han ene hobbiten bærer han andre med ringen, det var litt søtt da I can not carry the ring, but I can carry you! 🤣❤️ Anonymkode: e3089...3aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 30. mai 2021 #34 Del Skrevet 30. mai 2021 ...jeg har det på samme måte med Pirates of the Caribbean filmene. Eller dvs jeg sovner hver gang, ungene har prøvd å få meg til å se se, men det går altså ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 30. mai 2021 #35 Del Skrevet 30. mai 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg liker det meste eventyr/fantasi og sci-fi. Men ikke akkurat Ringenes Herre og Game of Thrones. Har ikke noe imot lange filmer bare de er gode. Zack Snyder's Justice League på fire timer var godtesnop og jeg har sett den flere ganger. 😄 De fire timene flyr av gårde. Anonymkode: e65f4...4cb Hihi, godt man har forskjellig smak. Vis meg en god skrekkfilm, og jeg er i ekstase😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 123 eller noe Skrevet 30. mai 2021 #36 Del Skrevet 30. mai 2021 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Nå har jeg forresten kommet til scenen hvor det faller om masse elefanter Anonymkode: e3089...3aa Olifanter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #37 Del Skrevet 30. mai 2021 skruttveig skrev (1 minutt siden): Olifanter! Åja 😂😂 Anonymkode: e3089...3aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 123 eller noe Skrevet 30. mai 2021 #38 Del Skrevet 30. mai 2021 Jeg elsker de filmene. Selv om jeg sovnet til den første (fordi vi begynte å se den 12 på natta) ble jeg trollbundet, og måtte lese bøkene 2 ganger på engelsk, og vet ikke hvor mange ganger jeg har sett filmene nå.. må se dem igjen snart! ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 123 eller noe Skrevet 30. mai 2021 #39 Del Skrevet 30. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Åja 😂😂 Anonymkode: e3089...3aa 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 30. mai 2021 #40 Del Skrevet 30. mai 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Ntaw han ene hobbiten bærer han andre med ringen, det var litt søtt da I can not carry the ring, but I can carry you! 🤣❤️ Anonymkode: e3089...3aa Det eneste problemet jeg har med filmene er at Sam sutrer litt for mye. Han gjør jo ikke det i bøkene, i allefall er han ikke stadig på gråten der 😅 Jeg elsker LotR filmene da, men jeg har ikke den samme sansen for Hobbitfilmene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå