AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #81 Del Skrevet 30. mai 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg tenker at det spørs litt på hvorfor de ikke liker filmene, og hva de faktisk foretrekker. Hvis filmene blir for langsomme og humørløse ("kjedelige"), og helst vil se ting som involverer Michael Bay, Adam Sandler eller en av Wayans-brødrene: Greit, da er det total kræsj. Jeg synes det der er lavpanna dritt. Om de kan sette pris på elementer som scenografi og skuespill i LOTR, men synes snakkende trær er litt fjollete og manuset kunne hatt godt av en del revisjoner før det når opp til tidenes største filmer, kan vi sikkert komme overens. Anonymkode: e59cc...a6c Jeg sier ikke at Ringenes Herre er dårlig. Det er bare en type sjanger jeg ikke synes er interessant. Hilsen en som får utslett av Kardashians. Anonymkode: 0a34c...c93 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #82 Del Skrevet 30. mai 2021 Jeg orker ikke begynne, føler det er så mye å sette seg inn i og jeg har alltid sett for meg at de filmene er så sinnsykt treige av en eller annen grunn. Anonymkode: cdae6...c40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 30. mai 2021 #83 Del Skrevet 30. mai 2021 Tessa12 skrev (5 timer siden): ...jeg har det på samme måte med Pirates of the Caribbean filmene. Eller dvs jeg sovner hver gang, ungene har prøvd å få meg til å se se, men det går altså ikke. Thank you! Alle andre liker dem, så veldig glad jeg har bevis på at at det finnes i alle fall EN til som ikke liker dem. Også enig med den som sa Game of Thrones. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 30. mai 2021 #84 Del Skrevet 30. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): For folk som ikke liker fantasy er det jo bare å la vær å se. Jeg så første film da jeg var 11, og har vært fantasyfrelst siden. Tolkien er jo ikke det aller beste, han er mer som sjangerens bestefar. Og bøker er alltid 10x bedre enn film. 😄 Åh, er så glad jeg kan leve meg inn i en helt annen verden bare ved å åpne en bok! Livet hadde ikke vært det samme uten 😄 Anonymkode: b97cf...8e7 Jeg liker fantasy, jeg liker bare ikke kjedelige fantacyfilmer. Men jeg liker ikke Love Actually heller (ja, jeg vet annen sjanger) så jeg har fått høre at jeg ikke er den rette til å uttale meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #85 Del Skrevet 30. mai 2021 Vel. Det handler nok bare om at det ikke passer din smak, og det gjør ingenting 🙂 Vi liker jo forskjellig. Og en må nok like den sjangeren for å like Ringenes Herre. Jeg ser på alle slags sjangere. Liker drama aller best. Men kan av og til se fantasy. Jeg likte Ringenes Herre veldig godt. Jeg klarte å leve meg skikkelig inn i karakterene. Og det må man, skal man like filmene. Og ikke minst stemningen i filmene som er magisk hvis en klarer å leve seg inn i det og sette pris på universet det bringer. Hobbit filmene engasjerte meg ikke like mye. Anonymkode: ed320...005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bingo Bongo Skrevet 30. mai 2021 #86 Del Skrevet 30. mai 2021 Helt grusomme!!! Film nr 1 såg jeg på kino fordi den var så hypet opp. Den var grei nok, men ikke mer enn det. Film nr 2 såg jeg også på kino fordi jeg tenkte det var naturlig å se oppfølgeren også, men den var et eneste stort gjesp. Den verste av alle filmene. Jeg vurderte å ikke se film nr 3, men endte opp med å se den allikevel siden jeg ville vite hvordan det hele sluttet. Gjeeesp!!! Det eneste jeg sitter igjen med er gå langt - slåss med monster - gå langt - slåss med monster osv, i det uendelige. Innimellom fikk vi se Frodo sitt fortvilede ansiktsuttrykk. Dette burde være mulig å gjøre unna i løpet av 1 film. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #87 Del Skrevet 30. mai 2021 30 minutter siden, The Kitten said: Jeg liker fantasy, jeg liker bare ikke kjedelige fantacyfilmer. Men jeg liker ikke Love Actually heller (ja, jeg vet annen sjanger) så jeg har fått høre at jeg ikke er den rette til å uttale meg. Hvilke fantasy-filmer vil du anbefale da? Anonymkode: e59cc...a6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 30. mai 2021 #88 Del Skrevet 30. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvilke fantasy-filmer vil du anbefale da? Anonymkode: e59cc...a6c Jeg ser så lite filmer at de eneste jeg kommer på er Harry Potter-filmene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #89 Del Skrevet 30. mai 2021 GOF er ikke noe for meg. Jeg og mannen har forsøkt å begynne på serien to ganger men vi ramler av i episode to. Rett og slett kjedelig og lite autentisk. Anonymkode: 76f42...da5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #90 Del Skrevet 30. mai 2021 Se dagfinn lyngbø ringenes herre på youtube Anonymkode: cb090...6a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 123 eller noe Skrevet 1. juni 2021 #91 Del Skrevet 1. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 30.5.2021 den 23.03): Slik jeg forstå det, så har de ikke han på slep, han lurer seg med fordi han vil stjele ringen 😂 Anonymkode: e3089...3aa Han kan jo veien også da, så de trenger han som guide Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #92 Del Skrevet 1. juni 2021 Det går an å mislike disse filmene, uten å mer eller mindre kalle folk som liker dem for idioter. Anonymkode: abf3b...611 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 1. juni 2021 #93 Del Skrevet 1. juni 2021 (endret) AnonymBruker skrev (På 30.5.2021 den 17.25): Åja 😅 Hva gjør bøkene så mye bedre enn filmene? Anonymkode: e3089...3aa Hjernen din. Du ser for deg handlingen og person- og vesengalleriet så mye bedre enn en film kan gjøre Jeg TROR jeg har sett en eller to av disse Ringenes Herre filmene. Husker faktisk ikke, så de gjorde ikke rare inntrykket på meg. Jeg var sikker på at jeg IKKE hadde sett dem, så jeg satte meg ned med den første i serien og skulle se, bare for å oppdage at "Har jeg ikke sett dette før?". Det var mye som så kjent ut, men jeg kunne ikke for mitt bare liv huske hvordan filmen sluttet eller karakterene i filmen før de dukket opp på skjermen. Så jeg har nok sett i alle fall en eller to av filmene, men de fantasy-greiene er ikke noe for meg, for det har åpenbart ikke fenget nok til at jeg husker dem. Endret 1. juni 2021 av Million Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 1. juni 2021 #94 Del Skrevet 1. juni 2021 Tabris skrev (På 30.5.2021 den 19.43): Av rene underholdningsfilmer synes jeg Ringenes Herre-trilogien er noe av det beste som er laget. Cinematografien, karakterene, verden, musikken, den ufattelig gjennomførte produksjonen i alle ledd... helt fantastisk. Jeg ser dem fortsatt ca en gang i året (ofte i romjulen) og synes de er like fantastiske i dag som da de kom ut. Når det endelig skulle lages storfilmer av Ringenes Herre så kunne det ikke ha blitt gjort bedre. Så mye arbeid som er lagt ned i alt og alle detaljer, fantastisk 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. juni 2021 #95 Del Skrevet 1. juni 2021 stan skrev (På 30.5.2021 den 17.24): Bøkene er bedre enn filmene. Filmene uten bøkene er kun grei underholdning. Det kommer helt an på hvor dedikert man er til det hele. Jeg har lest og sett alt mange ganger og liker alt sammen på hvert sitt vis. LOTR er en vidunderlig verden å synke inn i, fortrinnsvis på kvelden og med fortrukne gardiner. Mørkt må det være. Kommer aldri til å bli lei av persongalleriet og handlingene. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet 1. juni 2021 #96 Del Skrevet 1. juni 2021 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Det kommer helt an på hvor dedikert man er til det hele. Jeg har lest og sett alt mange ganger og liker alt sammen på hvert sitt vis. LOTR er en vidunderlig verden å synke inn i, fortrinnsvis på kvelden og med fortrukne gardiner. Mørkt må det være. Kommer aldri til å bli lei av persongalleriet og handlingene. Fullstendig enig. For oss som kjenner og elsker det universet er filmen gode. Det er bare trist at de er så altfor korte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #97 Del Skrevet 1. juni 2021 20 minutter siden, Frøkensina said: Når det endelig skulle lages storfilmer av Ringenes Herre så kunne det ikke ha blitt gjort bedre. Så mye arbeid som er lagt ned i alt og alle detaljer, fantastisk Enig! Anonymkode: 579fe...f38 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 1. juni 2021 #98 Del Skrevet 1. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 30.5.2021 den 23.30): Det er ikke trær, det er enter. Anonymkode: 5fe35...5f6 Burarum! Må bare legge til hele scenen fordi jeg blir fortsatt rørt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rosendahl Skrevet 1. juni 2021 #99 Del Skrevet 1. juni 2021 stan skrev (På 30.5.2021 den 17.24): Bøkene er bedre enn filmene. Filmene uten bøkene er kun grei underholdning. Jeg likte faktisk filmene bedre🙈særlig synes jeg prologen er heftig Merkelig det der for på harry potter er det motsatt 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 1. juni 2021 #100 Del Skrevet 1. juni 2021 On 5/30/2021 at 7:28 PM, Kvakkekyllingen said: Synes Martin Freeman ligner sånn på Bjarte Tjøstheim. Bare jeg som synes det? 😂 Regner med du har sett parodien på Sherlock Holmes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå