Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trenger oppmerksomhet. Kan jeg få det her, istedenfor å opprette en tråd om tull og tøys? ☺️ 

Anonymkode: de1fa...a6b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Anonymkode: 39c22...3e6

Gjest supernova_87
Skrevet

Ja, fint at du ber om det du trenger i stedet for å skrive tulletråder der alle anklager deg for å bære troll. Hva står på? 

AnonymBruker
Skrevet
Rainstorm skrev (1 minutt siden):

Ja, fint at du ber om det du trenger i stedet for å skrive tulletråder der alle anklager deg for å bære troll. Hva står på? 

Takk. Jeg er mye alene og føler meg ensom. Akkurat nå så kjeder jeg meg. Hva gjør du? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva slags oppmerksomhet trenger du?

Anonymkode: f37a2...8a0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva slags oppmerksomhet trenger du?

Anonymkode: f37a2...8a0

Trenger å bli sett/hørt og noen å snakke med. Lever ganske isolert. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er tøft å sitte isolert! Er det en spesiell grunn til det? Kunne du kanskje involvert deg i noe, frivillig arbeid, sport, etc? Kanskje noe over nett eventuelt. Uansett, er det noe spesielt du vil snakke om? Du fortjener å ha det bra 😊

Anonymkode: 88ff2...e25

Gjest supernova_87
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Takk. Jeg er mye alene og føler meg ensom. Akkurat nå så kjeder jeg meg. Hva gjør du? 

Jeg prokrastinerer eksamenslesing fordi jeg fikk en intens bølge med angst og tvangstanker for øyeblikket. Den var litt dårlig timet synes jeg. 😅 burde bare let it go, men enklere sagt enn gjort. 

Går du ut i sola? Føler meg litt ensom jeg også siden jeg ikke har noen å gå ut i sola med. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hjemmeeksamen som jeg har litt for mye igjen å skrive på i forhold til hvor mye tid jeg har igjen, men har en liten baby så blir stadig avbrutt fordi jeg må amme. Pappaen er i permisjon men har ikke pupper, dessverre(?). Uff jaja, bare jeg består så😅

Anonymkode: aade8...98c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Trenger å bli sett/hørt og noen å snakke med. Lever ganske isolert. 

Hva tenker du på i dag da? Liker du søndager?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Det er tøft å sitte isolert! Er det en spesiell grunn til det? Kunne du kanskje involvert deg i noe, frivillig arbeid, sport, etc? Kanskje noe over nett eventuelt. Uansett, er det noe spesielt du vil snakke om? Du fortjener å ha det bra 😊

Anonymkode: 88ff2...e25

Mye angst blant annet. Prøver å trene litt av og til. Vet ikke helt hva jeg vil snakke om egentlig. Alt og ingenting ☺️

AnonymBruker
Skrevet
Rainstorm skrev (20 minutter siden):

Jeg prokrastinerer eksamenslesing fordi jeg fikk en intens bølge med angst og tvangstanker for øyeblikket. Den var litt dårlig timet synes jeg. 😅 burde bare let it go, men enklere sagt enn gjort. 

Går du ut i sola? Føler meg litt ensom jeg også siden jeg ikke har noen å gå ut i sola med. 

Kjenner til det med angst og tvangstanker. Av og til, har ihvertfall en balkong. Men det er for varmt nå, blir bedre å sitte der utover kvelden. ☺️ 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg har hjemmeeksamen som jeg har litt for mye igjen å skrive på i forhold til hvor mye tid jeg har igjen, men har en liten baby så blir stadig avbrutt fordi jeg må amme. Pappaen er i permisjon men har ikke pupper, dessverre(?). Uff jaja, bare jeg består så😅

Det går helt sikkert bra 😊 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hva tenker du på i dag da? Liker du søndager?

Jeg synes søndager er litt kjedelige. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kjenner til det med angst og tvangstanker. Av og til, har ihvertfall en balkong. Men det er for varmt nå, blir bedre å sitte der utover kvelden. ☺️ 

Ja, det suger ballestein. Høres digg ut med balkong da! Du får invitere meg opp litt senere i kveld, så kan vi ta et glass alkohol (det bidrar positivt til konsolidering av minner, høhø) og et slag Scrabble! 😄

Anonymkode: beeca...d58

Gjest supernova_87
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, det suger ballestein. Høres digg ut med balkong da! Du får invitere meg opp litt senere i kveld, så kan vi ta et glass alkohol (det bidrar positivt til konsolidering av minner, høhø) og et slag Scrabble! 😄

Det var meg. XD 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Rainstorm skrev (25 minutter siden):

Det var meg. XD 

Hehe, jeg prøver å slutte å drikke da. Ikke mange gode minner eller erfaringer med det. Men scrabble høres hyggelig ut 😜

Gjest supernova_87
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hehe, jeg prøver å slutte å drikke da. Ikke mange gode minner eller erfaringer med det. Men scrabble høres hyggelig ut 😜

Hvis du bor samme sted som meg kan vi jo bli venner IRL 😉

AnonymBruker
Skrevet
Rainstorm skrev (1 time siden):

Hvis du bor samme sted som meg kan vi jo bli venner IRL 😉

Hvor bor du da? ☺️ 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...