AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #1 Skrevet 30. mai 2021 Jeg trenger oppmerksomhet. Kan jeg få det her, istedenfor å opprette en tråd om tull og tøys? ☺️ Anonymkode: de1fa...a6b
Gjest supernova_87 Skrevet 30. mai 2021 #3 Skrevet 30. mai 2021 Ja, fint at du ber om det du trenger i stedet for å skrive tulletråder der alle anklager deg for å bære troll. Hva står på?
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #4 Skrevet 30. mai 2021 Rainstorm skrev (1 minutt siden): Ja, fint at du ber om det du trenger i stedet for å skrive tulletråder der alle anklager deg for å bære troll. Hva står på? Takk. Jeg er mye alene og føler meg ensom. Akkurat nå så kjeder jeg meg. Hva gjør du? Anonymkode: de1fa...a6b 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #5 Skrevet 30. mai 2021 Hva slags oppmerksomhet trenger du? Anonymkode: f37a2...8a0
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #6 Skrevet 30. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva slags oppmerksomhet trenger du? Anonymkode: f37a2...8a0 Trenger å bli sett/hørt og noen å snakke med. Lever ganske isolert. Anonymkode: de1fa...a6b 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #7 Skrevet 30. mai 2021 Det er tøft å sitte isolert! Er det en spesiell grunn til det? Kunne du kanskje involvert deg i noe, frivillig arbeid, sport, etc? Kanskje noe over nett eventuelt. Uansett, er det noe spesielt du vil snakke om? Du fortjener å ha det bra 😊 Anonymkode: 88ff2...e25
Gjest supernova_87 Skrevet 30. mai 2021 #8 Skrevet 30. mai 2021 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Takk. Jeg er mye alene og føler meg ensom. Akkurat nå så kjeder jeg meg. Hva gjør du? Anonymkode: de1fa...a6b Jeg prokrastinerer eksamenslesing fordi jeg fikk en intens bølge med angst og tvangstanker for øyeblikket. Den var litt dårlig timet synes jeg. 😅 burde bare let it go, men enklere sagt enn gjort. Går du ut i sola? Føler meg litt ensom jeg også siden jeg ikke har noen å gå ut i sola med.
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #9 Skrevet 30. mai 2021 Jeg har hjemmeeksamen som jeg har litt for mye igjen å skrive på i forhold til hvor mye tid jeg har igjen, men har en liten baby så blir stadig avbrutt fordi jeg må amme. Pappaen er i permisjon men har ikke pupper, dessverre(?). Uff jaja, bare jeg består så😅 Anonymkode: aade8...98c
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #10 Skrevet 30. mai 2021 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Trenger å bli sett/hørt og noen å snakke med. Lever ganske isolert. Anonymkode: de1fa...a6b Hva tenker du på i dag da? Liker du søndager? Anonymkode: aade8...98c
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #11 Skrevet 30. mai 2021 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Det er tøft å sitte isolert! Er det en spesiell grunn til det? Kunne du kanskje involvert deg i noe, frivillig arbeid, sport, etc? Kanskje noe over nett eventuelt. Uansett, er det noe spesielt du vil snakke om? Du fortjener å ha det bra 😊 Anonymkode: 88ff2...e25 Mye angst blant annet. Prøver å trene litt av og til. Vet ikke helt hva jeg vil snakke om egentlig. Alt og ingenting ☺️ Anonymkode: de1fa...a6b
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #12 Skrevet 30. mai 2021 Rainstorm skrev (20 minutter siden): Jeg prokrastinerer eksamenslesing fordi jeg fikk en intens bølge med angst og tvangstanker for øyeblikket. Den var litt dårlig timet synes jeg. 😅 burde bare let it go, men enklere sagt enn gjort. Går du ut i sola? Føler meg litt ensom jeg også siden jeg ikke har noen å gå ut i sola med. Kjenner til det med angst og tvangstanker. Av og til, har ihvertfall en balkong. Men det er for varmt nå, blir bedre å sitte der utover kvelden. ☺️ Anonymkode: de1fa...a6b
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #13 Skrevet 30. mai 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg har hjemmeeksamen som jeg har litt for mye igjen å skrive på i forhold til hvor mye tid jeg har igjen, men har en liten baby så blir stadig avbrutt fordi jeg må amme. Pappaen er i permisjon men har ikke pupper, dessverre(?). Uff jaja, bare jeg består så😅 Anonymkode: aade8...98c Det går helt sikkert bra 😊 Anonymkode: de1fa...a6b
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #14 Skrevet 30. mai 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hva tenker du på i dag da? Liker du søndager? Anonymkode: aade8...98c Jeg synes søndager er litt kjedelige. Anonymkode: de1fa...a6b
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #15 Skrevet 30. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kjenner til det med angst og tvangstanker. Av og til, har ihvertfall en balkong. Men det er for varmt nå, blir bedre å sitte der utover kvelden. ☺️ Anonymkode: de1fa...a6b Ja, det suger ballestein. Høres digg ut med balkong da! Du får invitere meg opp litt senere i kveld, så kan vi ta et glass alkohol (det bidrar positivt til konsolidering av minner, høhø) og et slag Scrabble! 😄 Anonymkode: beeca...d58
Gjest supernova_87 Skrevet 30. mai 2021 #16 Skrevet 30. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, det suger ballestein. Høres digg ut med balkong da! Du får invitere meg opp litt senere i kveld, så kan vi ta et glass alkohol (det bidrar positivt til konsolidering av minner, høhø) og et slag Scrabble! 😄 Anonymkode: beeca...d58 Det var meg. XD
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #17 Skrevet 30. mai 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Ja, det suger ballestein. Høres digg ut med balkong da! Du får invitere meg opp litt senere i kveld, så kan vi ta et glass alkohol (det bidrar positivt til konsolidering av minner, høhø) og et slag Scrabble! 😄 Anonymkode: beeca...d58 Rainstorm skrev (25 minutter siden): Det var meg. XD Hehe, jeg prøver å slutte å drikke da. Ikke mange gode minner eller erfaringer med det. Men scrabble høres hyggelig ut 😜 Anonymkode: de1fa...a6b
Gjest supernova_87 Skrevet 30. mai 2021 #18 Skrevet 30. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hehe, jeg prøver å slutte å drikke da. Ikke mange gode minner eller erfaringer med det. Men scrabble høres hyggelig ut 😜 Anonymkode: de1fa...a6b Hvis du bor samme sted som meg kan vi jo bli venner IRL 😉
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #19 Skrevet 30. mai 2021 Rainstorm skrev (1 time siden): Hvis du bor samme sted som meg kan vi jo bli venner IRL 😉 Hvor bor du da? ☺️ Anonymkode: de1fa...a6b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå