Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen her som nesten kjøper bare First price? Hva er matbudsjettet ditt i måneden da? Vurderer dette om mange av First price produktene er like bra som de dyrere produktene.

Anonymkode: f6ae4...ebf

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

First price er like bra

Anonymkode: 1bdd5...c4d

• Liker 6
Skrevet

Jeg kjøper alt i billigvariantene. Tror ikke det er noe som er noe dårligere enn de dyrere. 

Det er ikke noen vits å dele matbudsjettet mitt, da jeg har noe tid alene, noe med en annen voksen og noe med tre store barn. 

Men det er mye å spare på å kjøpe de billigste variantene. Og det er like bra, etter min mening. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg opplever noe som like bra, andre ting som ræva. Det vi kjøper av first price er grønsakene, nudlene, salami, hvitløksbaguetter og fine baguetter. Har prøvd leverposteien, kjøttdeigen og grillpølsene før. Det var ikke godt. Kjøttdeigen var blant annet full i bruskbiter.

Anonymkode: 398cd...6ea

• Liker 3
Skrevet (endret)

En del grønnsaker/frukt  er ok, tunfisk, appelsinjuice, eplejuice, bacon kan være ok hvis det ikke er mye fett, men det ser man jo på pakken,potetgullet med salt er faktisk bedre enn Kims og Maarud etc, avfallsposer, bomullpads, skuresvamper, oppvaskhansker, håndsåpe, bind, truseinnlegg, har hørt fra venninner at tampongene er ok også, bomullspinner, brødposer, brusen er helt ok, Choco chip kjeks og annen kjeks, fiskekaker,fiskepudding, müsli, oppvaskmiddel, hamburgere/karbonader, hvitløksbaguettene er bedre enn de fra Hatting. Osten er ok, potetsalaten er ok, fryste grønnsaker og frukt, saftis, fryste kuvertbrød/rundstykker, fryst kyllingfilet, fryst laksefilet, fryst laksekoteletter, makaroni, spaghetti, mais, nøttepålegg, nudler, ostepop, pastasausen smaker ikke noe godt, da ville jeg heller ha laget fra bunnen eller kjøpt Rema 1000 sin pastasaus. Pizzaen er helt ok hvis man putter på litt ekstra topping. Pommes frites, pytt i panne hvis du ikke vil lage selv, toalettpapir er ok hvis man vil spare en del kroner, tortilla chips med ost, rengjørings sprayer/produkter. Eldorado er også et godt merke som er billig, men er hakket dyrere enn First Price. 

Endret av ShivaSol
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kjøper first price sin tacosaus og kjøttstykker fra norge.

Anonymkode: fed6b...b75

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

First price fisk? Usjjj

Anonymkode: 54a72...abe

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Akkurat når jeg har planlagt å leve litt billigere så leste jeg at billigmerkene kanskje skulle bli forbudt å selge. Tror dere på dette?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kjøper det meste firstprice, men av noen varer foretrekker jeg originalen, som f.eks. ost, brød, smør og diverse. 

Anonymkode: 82977...cce

AnonymBruker
Skrevet

Synes first price er fint det, men synes ikke de alltid er billigst. 

Det er oftere billigere å kjøpe dyrere produkter på tilbud enn å bare kjøpe first price. 

Anonymkode: ac35e...326

Gjest Villfisker
Skrevet

Styrer unna. Betaler heller ekstra for kjøttet mitt. Vil ikke spise dyr som er foret på genmodifisert soya.

Det er smaksforskjell ja. Kanskje ikke like merkbart for alle, men jeg tenker det er en måte å holde meg friskere på.

AnonymBruker
Skrevet
Villfisker skrev (4 minutter siden):

Styrer unna. Betaler heller ekstra for kjøttet mitt. Vil ikke spise dyr som er foret på genmodifisert soya.

Det er smaksforskjell ja. Kanskje ikke like merkbart for alle, men jeg tenker det er en måte å holde meg friskere på.

First Price har enormt mange produkter utover animalske. 

Anonymkode: 456d5...8de

• Liker 4
Gjest Villfisker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

First Price har enormt mange produkter utover animalske. 

Det har de nok. Har bare aldri sjekket dem ut. Kan være de har noe bra, men akkurat FP kjøttet vil jeg ikke ha. :) 

AnonymBruker
Skrevet

Kjøper FP/Prima/X-tra/coop billigvarer, har ikke råd til noe annet. Vet ikke matbudsjett, har vært alene med en stor 14 åring lenge men er akkurat nå helt alene å nå går det nesten ikke mat her... 

Anonymkode: ac065...8d0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Billigmerker "vanner" ut maten med skvip jeg ikke vil ha i min kropp. Ekstra mye sukker oppi, ekstra mye mel oppi, ekstra mye vegetabilsk fett.

Anonymkode: fa9b1...4aa

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Drop kjøtt så sparer du en formue. Bra for klimaet er det også 

Anonymkode: 12a95...2a2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Drop kjøtt så sparer du en formue. Bra for klimaet er det også 

Anonymkode: 12a95...2a2

Tull, det er næring i animalsk som ikke kan erstattes av planter. Og åkerdrift ødelegger planeten vår mens beitedyr redder planeten vår.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Billigmerker "vanner" ut maten med skvip jeg ikke vil ha i min kropp. Ekstra mye sukker oppi, ekstra mye mel oppi, ekstra mye vegetabilsk fett.

Bare til å sjekke innholdsfortegnelsen det :)

Syltetøyet eksempelvis inneholder ikke mer sukker enn tilsvarende dyrere syltetøy. Sammenlikner man med sukkerfrie dyre eller 80% bær er det forskjell. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Vet du dette for sikkert eller er det bare noe du antar? Har du sammenlignet med samme type merkevare?

Anonymkode: 43605...a2e

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...