Gå til innhold

Hvordan møte noen uten datingapper?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lyst på et langvarig forhold!

Etter å ha vært innom både Sukker og Happn, så sitter jeg bare igjen med bare dårlige erfaringer og minner med de jeg har møtt der. Jeg skal ikke gå mer inn på det..

Jeg møtte faktisk en mann på Sukker som jeg trodde kunne være den rette og ting føltes rett og slett riktig. Trodde jeg da..  Vi datet et par mnd før vi ble sammen og var kjærester et par mnd før han slo opp på sms ut av det blå. 

Nå har det gått litt tid og jeg begynner å bli klar for å komme meg ut på markedet igjen. Men denne gangen skal ikke melde meg inn på noen av disse datingappene, jeg vil møte noen i den virkelige verden. 

Er det noen som har noen tips til meg?

Anonymkode: 3f26f...8f9

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke det er noe forskjell mellom menn fra tinder og virkeligheten. Kanskje du heller burde jobbe med deg selv og finne interesser som gjør deg attraktivt.

Anonymkode: a9bf9...bb4

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg har lyst på et langvarig forhold!

Etter å ha vært innom både Sukker og Happn, så sitter jeg bare igjen med bare dårlige erfaringer og minner med de jeg har møtt der. Jeg skal ikke gå mer inn på det..

Jeg møtte faktisk en mann på Sukker som jeg trodde kunne være den rette og ting føltes rett og slett riktig. Trodde jeg da..  Vi datet et par mnd før vi ble sammen og var kjærester et par mnd før han slo opp på sms ut av det blå. 

Nå har det gått litt tid og jeg begynner å bli klar for å komme meg ut på markedet igjen. Men denne gangen skal ikke melde meg inn på noen av disse datingappene, jeg vil møte noen i den virkelige verden. 

Er det noen som har noen tips til meg?

Anonymkode: 3f26f...8f9

Da blir det i omgangskrets, interesser du driver med, på byen eller på fester hos venner. Men tror du at risikoen er noe mindre for at det samme ikke skjer der? Der tar du feil og du begrenser utvalget veldig. Du har aldri noen garanti for at et forhold varer, og spesielt ikke i starten. I bli kjent fasen(det første året) kan alt skje. Det kan utvikle seg lovende før det skjærer seg raskt. Det er trenger ikke være din feil, dere passet bare ikke sammen. Det som ofte skjer er at slike par får barn sammen, så blir de sammen til det hele havarerer over tid. Vær glad at det ikke rammet deg.

• Liker 2
Skrevet

Noen tips for å gjøre det lettere for noen å ta kontakt med deg 🙂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...