AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #1 Skrevet 30. mai 2021 Jeg er stolt tøs! Og skal fortsette å være det uansett hva dere herrer sier om meg! Anonymkode: cd0f0...a0b 6
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #2 Skrevet 30. mai 2021 Kvinner må slutte å tro de kan fortelle menn hva de skal tenke, hvilke ord de skal bruke, hva de skal like, hva de ikke skal like og hvordan de skal være. Anonymkode: 91b80...984 18
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #3 Skrevet 30. mai 2021 Ja, enda en tråd om dette! Anonymkode: 7a457...f35
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #4 Skrevet 30. mai 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Kvinner må slutte å tro de kan fortelle menn hva de skal tenke, hvilke ord de skal bruke, hva de skal like, hva de ikke skal like og hvordan de skal være. Anonymkode: 91b80...984 Når det kommer til nedsettende kommentarer om andre, så jo. Da fortjener du tilsnakk. Anonymkode: 55b18...f03 5
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #5 Skrevet 30. mai 2021 Det er vel de samme mennene som klager over at det finnes en egen kvinnedag Anonymkode: 483e0...791 3
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #6 Skrevet 30. mai 2021 Folk som kommer med lavpanna kommentarer om andre fortjener tilsnakk, men viktig å ikke tillegge holdningene disse har noen verdi. Man får det mye bedre med seg selv om man driter i hva disse personene sier. Når kakkerlakker kommer med usaklig kritikk, hvorfor bry seg? Anonymkode: 55b18...f03 3
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #7 Skrevet 30. mai 2021 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Kvinner må slutte å tro de kan fortelle menn hva de skal tenke, hvilke ord de skal bruke, hva de skal like, hva de ikke skal like og hvordan de skal være. Anonymkode: 91b80...984 Som om ikke menn hele tiden forteller hva kvinner må og ikke må - TS Anonymkode: cd0f0...a0b 4
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #8 Skrevet 30. mai 2021 Er det gummy'en som har kommet tilbake Jeg synes jeg ser fler kvinner som driver på med dette (er nedsettende ang tøs/hore) enn menn. Men er for at begge kjønn skal få kjøre som de selv ønsker uten å bli hetset av den grunn. Anonymkode: 4aa7c...040
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #9 Skrevet 30. mai 2021 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Jeg er stolt tøs! Og skal fortsette å være det uansett hva dere herrer sier om meg! Anonymkode: cd0f0...a0b Er du ikke litt selvmotsigelse her nå ...? Først skal menn slutte å kalle kvinner for tøs, etterpå er du stolt av det? Altså ... hvor dum er du, egentlig. Og er denne dumskapen verdt å få ut? Anonymkode: b551c...014 6
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #10 Skrevet 30. mai 2021 Single kvinner, som menn, eier sin egen kropp, og bestemmer selv hvor ofte man vil bruke den til sex og nytelse; uavhengig av kjønn. Imidlertid kan mange og hyppig bytter av sexpartnere være en risikosport med hensyn til smittefare av div. sykdommer. Jeg skriver «single», for er man i et forhold/ekteskap, «eier» man til en hvis grad hverandre, med litt andre spilleregler. Kvinner er ikke mer tøser enn menn er horebukker; helt unødvendige stempler, så lenge ting skjer på frivillig basis fra begge hold. Anonymkode: 47fd9...6c5 5
Gjest Symfonia Skrevet 30. mai 2021 #11 Skrevet 30. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er du ikke litt selvmotsigelse her nå ...? Først skal menn slutte å kalle kvinner for tøs, etterpå er du stolt av det? Altså ... hvor dum er du, egentlig. Og er denne dumskapen verdt å få ut? Anonymkode: b551c...014 Ha ha ha, ja dette er usedvanlig dårlig utført trolling😂🤣🥴
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #12 Skrevet 30. mai 2021 Ikke grin den dagen dere får livmorhalskreft!! Anonymkode: 454fd...7c7 4
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #13 Skrevet 31. mai 2021 Altså - kvinner som menn må få utløp for sine seksuelle behov. Om du har vært med 5 eller 100 får være hver enkeltes valg. Bare å sjekke seg innimellom og kanskje ta HPV vaksine for den som ikke har det å kjøre på! Inne i en hoe periode selv - YOLO. Føler behov for å bli begjært etter et åtte åring forhold. Min kropp - my decision! Går ikke rundt og flagger hvor mange jeg ligger med uansett - ingen andre som har noe med det. Lev livet deres som dere vil selv! 💪🏻 Anonymkode: 20597...d2a 3
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #14 Skrevet 31. mai 2021 19 hours ago, AnonymBruker said: Kvinner må slutte å tro de kan fortelle menn hva de skal tenke, hvilke ord de skal bruke, hva de skal like, hva de ikke skal like og hvordan de skal være. Anonymkode: 91b80...984 Som ikke menn alltid har gjort det mot kvinner. Anonymkode: 61b81...237 2
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #15 Skrevet 31. mai 2021 Mann her. På den ene siden har du kvinner som er seksuelt frigjorte i den forstand at de tar initiativ og ansvar for egen nytelse, kanskje har gått på noen ONS-smeller, gjør det de har lyst til innenfor rimelighetens grenser og kanskje har hatt noen partnere opp igjennom. Sånn er livet. Så har du de som ukritisk ligger rundt med et par nye hver helg, suger den gifte sjefen i pausen og har gangbangs uten kondom med skitne, tilfeldige menn på swingerklubb. Jeg sier det ikke høyt, men sistnevnte gruppe forbeholder jeg meg retten til å anse som og tenke at er billige tøser. Jeg mener at det som kan kalles «normal» seksualitet for menn, også er det for damer. Et tilnærmet vanlig seksualliv er ikke grunnlag nok for å anse noen som tøsete. Faller man inn i siste kategori her, synes jeg man er tøsete - uavhengig av kjønn. Anonymkode: a79c9...454 5
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #16 Skrevet 31. mai 2021 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Kvinner må slutte å tro de kan fortelle menn hva de skal tenke, hvilke ord de skal bruke, hva de skal like, hva de ikke skal like og hvordan de skal være. Anonymkode: 91b80...984 👍 og for mange av oss kan tøs være et positivt ord. Verden er kompleks. Anonymkode: b5be1...af8
Frekkulf Skrevet 31. mai 2021 #17 Skrevet 31. mai 2021 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jeg er stolt tøs! Og skal fortsette å være det uansett hva dere herrer sier om meg! Anonymkode: cd0f0...a0b Det man må slutte med er å se på det å være tøs som noe negativt. Det er jo et kompliment.
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #18 Skrevet 31. mai 2021 3 hours ago, AnonymBruker said: Som ikke menn alltid har gjort det mot kvinner. Anonymkode: 61b81...237 Two wrongs don't make a right. Anonymkode: 91b80...984 1
herzeleid Skrevet 31. mai 2021 #19 Skrevet 31. mai 2021 En står selvfølgelig fritt til å leve ut seksualiteten slik en vil, men må da også regne med at det kan få konsekvenser og innrømme andre retten til å synes adferden en har er uattraktiv/ekkel. At en ikke skal kalle andre stygge ting er jeg enig i, men jeg ser samtidig ikke at det skulle være noe særlig snilt å late som en ikke hadde negativt syn på noen typer adferd. 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #20 Skrevet 1. juni 2021 Å være seksuelt frigjort handler ikke om å ligge med mange mennesker. For noen kan dette være en del av det, men det betyr ikke at definisjonen «seksuelt frigjort» betyr det samme som å ligge rundt. Så lenge man føler seg bra i ettertid og det ikke handler om andre ting en seksuell nytelse (slik som feks. behov for bekreftelse eller for å oppnå noe), kan man si at det handler om å være seksuelt frigjort. Anonymkode: 82ae8...db7 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå