Gå til innhold

Får menn bedre orgasme enn kvinner?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når man leser her inne så får jeg inntrykk av mange menn får ganske heftige orgasmer (spesielt hvis noe er i rumpen i tillegg, men det er ikke poenget, bare noterer meg at innleggene som handler om dette har menn som hyler og skjelver ved orgasme osv), mye mer enn kvinner?

Er ikke det ganske urettferdig? Eller er det mulig for kvinner å få denne type heftige orgasmer også? Har selv aldri fått vaginal orgasme (tror jeg kan få det for jeg kan kjenne en viss oppbygning, men har ikke hatt partnere som har holdt ut lenge nok til å å nå dit) så kjenner kun til klitorisorgasme, og den er ikke på nivå med hyling og skriking i flere minutter.

Så hva er egentlig greia? Er det bare at man er bygd forskjellig og at det er kun menn som kan få den type hyle/skrike orgasmen i flere minutter?

Anonymkode: 8aee2...68e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har heller aldri opplevd at det varer i flere minutter :( Det er godt, men kortvarig og ikke alltid verdt innsatsen det tok å komme dit.

K30

Anonymkode: d7eca...c04

• Liker 3
Skrevet

Alle undersøkelser viser vel at sex er bedre for kvinner enn menn. Mine orgasmer vare ca 10 sekunder. Hverken skjelver eller skriker, men hender jeg slår'a litt på rompa for å signalisere at jeg er ferdig og hun kan stenge vokalmaskinen for denne gang. Har inntrykk av at damene kommer mye hardere de gangene jeg gidder å onanere dem til orgasme.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Opplever det samme som deg TS, men jeg får mye sterkere og mer langvarig klitorisorgasme om samboer onanerer meg til orgasme enn at jeg gjør det selv. Ofte begynner vi med at han stimulerer meg til orgasme fordi jeg blir skikkelig våt når jeg kommer og da oppleves resten av akten bedre for parter. Jeg har også lettere for å komme flere ganger når jeg først har kommet en gang. Jeg må alltid stimuleres til orgasme, selv om jeg kan kjenne på denne oppbygningen som du snakker om. 

Anonymkode: 757e3...fe0

AnonymBruker
Skrevet

Veldig uenig i premisset for denne ts - at menn får sterkere orgasme, dette tror jeg ikke stemmer.

Anonymkode: 4633b...28c

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Bare fordi damer hyler og skriker som en stukken gris betyr det ikke at orgasmene er så sterke😂😂😂

Anonymkode: 4baa2...d63

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Realverdien skrev (49 minutter siden):

Alle undersøkelser viser vel at sex er bedre for kvinner enn menn. Mine orgasmer vare ca 10 sekunder. Hverken skjelver eller skriker, men hender jeg slår'a litt på rompa for å signalisere at jeg er ferdig og hun kan stenge vokalmaskinen for denne gang. Har inntrykk av at damene kommer mye hardere de gangene jeg gidder å onanere dem til orgasme.

😄 Ja, kanskje in your dreams.

Anonymkode: 6d234...91a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tror det er èn eller to personer bak alle de «skriker og rykninger» trådene

Anonymkode: 128c0...76f

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Når man leser her inne så får jeg inntrykk av mange menn får ganske heftige orgasmer (spesielt hvis noe er i rumpen i tillegg, men det er ikke poenget, bare noterer meg at innleggene som handler om dette har menn som hyler og skjelver ved orgasme osv), mye mer enn kvinner?

Er ikke det ganske urettferdig? Eller er det mulig for kvinner å få denne type heftige orgasmer også? Har selv aldri fått vaginal orgasme (tror jeg kan få det for jeg kan kjenne en viss oppbygning, men har ikke hatt partnere som har holdt ut lenge nok til å å nå dit) så kjenner kun til klitorisorgasme, og den er ikke på nivå med hyling og skriking i flere minutter.

Så hva er egentlig greia? Er det bare at man er bygd forskjellig og at det er kun menn som kan få den type hyle/skrike orgasmen i flere minutter?

Anonymkode: 8aee2...68e

Tror dette er mer individuelt enn basert på kjønn. Jeg (kvinne) har enormt sterke orgasmer. Og av alle slag. Klitoris-, vaginal-, anal-, G-punkts, serieorgasmer og you name it. Og ja, jeg gauler også! 🙊 Får ofte høre at de jeg har sex med ikke har opplevd "en kvinne som meg" før. 

Anonymkode: 2ba5b...f38

• Liker 4
Skrevet

Basert på egen erfaring virker det som damer får kraftigere, mer langvarige orgasmer. I tillegg kan de få flere på rad. 

I tillegg virker det som orgasmen "metter" bedre. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Her hjemme er det liten tvil om at jeg kommer mye lengre og kraftigere enn mannen. Dersom det brukes klitorisvibrator alene er orgasmen kort, men om mannen fingrer meg innvendig samtidig eller penetrerer…. Wow!!! Kan ikke sammenlignes

Anonymkode: 81e85...335

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hjerneaktiviteten under en orgasme er ganske lik for begge kjønn. I gjennomsnittet varer en mannlig orgasme 3-10 sekunder, mens for kvinnen varer den 20 sekunder. Men når menn og kvinner har seg, får 95% av menn orgasme, mens kun 69% av kvinner opplever det. De fleste menn kan kun få en orgasme, før de må hvile litt, mens mange kvinner kan få flere på rappen.

Vet ikke om det finnes et svar her 😅

Jeg er kvinne, og jeg får fantastiske orgasme, minst 3 stk i løpet av 2-3 minutter. Kan enkelt få til enda flere, alt etter hvor mye hånda/fingrene orker. 

Anonymkode: 9d090...c3a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Tror dette er mer individuelt enn basert på kjønn. Jeg (kvinne) har enormt sterke orgasmer. Og av alle slag. Klitoris-, vaginal-, anal-, G-punkts, serieorgasmer og you name it. Og ja, jeg gauler også! 🙊 Får ofte høre at de jeg har sex med ikke har opplevd "en kvinne som meg" før. 

Anonymkode: 2ba5b...f38

😂😂😂😂la deg lure

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Her hjemme er det liten tvil om at jeg kommer mye lengre og kraftigere enn mannen. Dersom det brukes klitorisvibrator alene er orgasmen kort, men om mannen fingrer meg innvendig samtidig eller penetrerer…. Wow!!! Kan ikke sammenlignes

Anonymkode: 81e85...335

Hvordan kan du måle dette😂😂😂ut i gra hyling osv, vedder på hadde du slått en hammer på fingen hadde skreket som en stukket gris, mens din mann hadde sagt au😂😂😂

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke det finnes en fasit. Jeg fikk mye kraftigere og mer langvarige orgasmer før, men noen måneder med antidepressiva drepte ca halve moroa. Jeg blir sånn passe utkjørt, men jeg skulle ønske jeg hadde det som eksen hadde, med å kunne kjøre på med så mange orgasmer som dagsformen tillot.  M49

Anonymkode: b0412...0a0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Realverdien skrev (3 timer siden):

💩

Anonymkode: d016b...518

• Liker 1
Skrevet

Noen av mine orgasmer er søte og små, mens andre er sinnsykt-heftige-vet-ikke-hvor-jeg-skal-gjøre-av-meg orgasmer. Hvilke av de skal jeg sammenligne med mannens?

Og, forresten, mannen min har også både korte og mer heftige orgasmer. Skal jeg bare plukke en tilfeldig fra ham også?

Tror det der er helt håpløst å sammenligne...

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Noen er tilbøyelig til å skryte av og overdrive egne opplevelser (enten det gjelder sex eller andre ting), mens andre ikke er det, eller er det i mindre grad. Noen dramtiserer voldsomt - hyler og skriker og kaster seg frem og tilbake - mens andre har mindre dramatiske fakter. Jeg tror det er umulig å sammenligne sånne subjektive fenomener som orgasme - både mellom individer og (selvsagt) mellom kjønn - basert på hva folk selv rapporterer eller gir inntrykk av at de føler.

Anonymkode: 9529c...716

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Veldig uenig i premisset for denne ts - at menn får sterkere orgasme, dette tror jeg ikke stemmer.

Anonymkode: 4633b...28c

Tenker dette er individuelt. Evnen til sterke orgasmer kan også læres og utvikles.

Anonymkode: a2d52...f86

• Liker 2
Skrevet

Jeg tenker at damer kan oppleve sterkere orgasmer enn en gjennomsnittlig mann.

Iallefall de damene med gode naturlige forutsetninger for å oppnå seksuell nytelse uten diverse hjelpemidler og masse styr. De få damene som elsker å bli slikket og knullet, og kommer av det, ser altså  ut til å få bedre og flere orgasmer.

Og det påvirker faktisk også min nytelse som mann i stor grad. Om kvinnen kommer, og virkelig viser at hun har det skikkelig bra, øker min tenning og nytelse. Og omvendt,  om dama er av det tungpulte slaget. Da må man jobbe som en tulling for å komme , og det hele blir mer en kinaputt enn et fyrverkeri. Sånn fungerer det iallefall for meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...