Gå til innhold

Bryr jenter seg om størrelsen på penis? Er den lang nok?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

https://m.youtube.com/watch?v=e97yrNOwRbc

CD4FF49D-5A92-45EC-89A9-6F7F08B12FC1.jpeg.805179af52c0b0faa10f97dda74304a7.jpeg

Endelig noen som sier sannheten. Hør sangen til Tusvik & Tønne, de får sagt det allerede i første setning! 

«Morra de har sagt det er ikke størrelsen som teller, det er jug som å si at sex ikke selger». 

Altså, ja - det viktigste er at han kan bruke den. MEN de fleste jomfruer med stor kuk kan lære seg å bruke den etterhvert og da føles det MYE bedre enn en liten tynn penis. Å slikke osv, kan alle lære seg. Selvfølgelig er det noen med små pikker som kompenserer med å bry seg enda mer om jenta, men en med stor pikk OG som bryr seg om jenta er faktisk det jeg personlig foretrekker best! PG ja, sånne gutter finnes!

Fakta 2: Det at størrelsen teller, betyr ikke at den må være lengst av alle, men det er sant at en liten tynn penis gir ikke like mye friksjon.

Fakta 3: Hvis penisen er kort. Er det uansett bedre med en liten tykk penis, som gir mer friksjon, enn en lang tynn en. (Skjeden er ca. 10-12 cm dyp). 

Fakta 4: Det går ikke å sammenligne størrelsen på kuken, med størrelsen på puppene. Ja, form og størrelse på pupper teller for noen, rent utseendemessig, men pupper er ikke underliv, boobsa har ikke like mye følelser som fitta, derfor kan ikke det sammenlignes. Har lest flere som skriver at hvis dama krever stor pikk, må gutter få kreve  store pupper. Altså nei, puppene skal ikke knulles, på samme måte.. 

Fakta 5: Jenter som sier at størrelsen teller, har ikke nødvendigvis en stor elller vid skjede/vagina. Stramme og trange jenter liker også litt størrelse på pikken. 

Og en dag skal mange av vi jentene få barn, en fødsel kan endre litt på størrelsen på vagina, ikkesant? Og da er det jo greit med enda større pikk, så man slipper problemet med enda mindre friksjon etter barnefødsler. Ja, man kan også her kompensere med dildo, men det blir ikke det samme som pikken til den man elsker! 😘

image.jpeg

Anonymkode: f06c3...d9e

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

En penis trenger ikke være spesielt lang, og ikke spesielt stor heller. Små peniser gjør jobben like bra som større. Vagina former seg rundt penisen uansett størrelse. 

Vil si at det er bedre med en liten enn en stor. De store gjør vondt, men vaginaen kan klare å tilpasse seg uansett størrelse. 

Så dont worry, guys. Er ikke størrelsen det kommer an på, men at man er en god elsker. Og det blir man om man har god kjemi med partneren sin og man tør å prate sammen. 

Anonymkode: 3f558...fb1

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Typisk innlegg av en rødruss.

Anonymkode: 5fea2...87b

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Det er en stor forskjell på jenter og kvinner. TS, vær så snill og lær deg det.

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Og en dag skal mange av vi jentene få barn,

barn skal ikke få barn!!

Anonymkode: f9b30...3da

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Fakta 5: Jenter som sier at størrelsen teller, har ikke nødvendigvis en stor elller vid skjede/vagina. Stramme og trange jenter liker også litt størrelse på pikken. 

image.jpeg

Anonymkode: f06c3...d9

Selvfølgelig teller størrelsen. Noe annet er tull.

En annen ting som tydeligvis er tabu å si, eller ikke faller i god jord hos mange kvinner er at for menn så er analsex å foretrekke over vaginalt samleie 10 av 10 ganger.

å «knulle» en jente i rumpa er så utrolig mye bedre en vaginalt. Vaginalt er også godt for all del, men kan ikke sammenlignes med analt

En mann som sier noe annet juger og er redd for å såre følelsene til jenter. På samme måte som mange kvinner juger til menn om at størrelsen ikke teller.

Anonymkode: b1508...bf4

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Endelig noen som sier sannheten. Hør sangen til Tusvik & Tønne, de får sagt det allerede i første setning! 

«Morra de har sagt det er ikke størrelsen som teller, det er jug som å si at sex ikke selger». 

Altså, ja - det viktigste er at han kan bruke den. MEN de fleste jomfruer med stor kuk kan lære seg å bruke den etterhvert og da føles det MYE bedre enn en liten tynn penis. Å slikke osv, kan alle lære seg. Selvfølgelig er det noen med små pikker som kompenserer med å bry seg enda mer om jenta, men en med stor pikk OG som bryr seg om jenta er faktisk det jeg personlig foretrekker best! PG ja, sånne gutter finnes!

Fakta 2: Det at størrelsen teller, betyr ikke at den må være lengst av alle, men det er sant at en liten tynn penis gir ikke like mye friksjon.

Fakta 3: Hvis penisen er kort. Er det uansett bedre med en liten tykk penis, som gir mer friksjon, enn en lang tynn en. (Skjeden er ca. 10-12 cm dyp). 

Fakta 4: Det går ikke å sammenligne størrelsen på kuken, med størrelsen på puppene. Ja, form og størrelse på pupper teller for noen, rent utseendemessig, men pupper er ikke underliv, boobsa har ikke like mye følelser som fitta, derfor kan ikke det sammenlignes. Har lest flere som skriver at hvis dama krever stor pikk, må gutter få kreve  store pupper. Altså nei, puppene skal ikke knulles, på samme måte.. 

Og en dag skal mange av vi jentene få barn, en fødsel kan endre litt på størrelsen på vagina, ikkesant? Og da er det jo greit med enda større pikk, så man slipper problemet med enda mindre friksjon etter barnefødsler. Ja, man kan også her kompensere med dildo, men det blir ikke det samme som pikken til den man elsker! 😘

image.jpeg

Anonymkode: f06c3...d9e

Så flott å skape enda mer kroppspress!

Anonymkode: 0efca...493

• Liker 5
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Selvfølgelig teller størrelsen. Noe annet er tull.

En annen ting som tydeligvis er tabu å si, eller ikke faller i god jord hos mange kvinner er at for menn så er analsex å foretrekke over vaginalt samleie 10 av 10 ganger.

å «knulle» en jente i rumpa er så utrolig mye bedre en vaginalt. Vaginalt er også godt for all del, men kan ikke sammenlignes med analt

En mann som sier noe annet juger og er redd for å såre følelsene til jenter. På samme måte som mange kvinner juger til menn om at størrelsen ikke teller.

Anonymkode: b1508...bf4jeg h

Du har helt rett. Jeg har vært med rundt 200+ damer sist jeg prøvde å telle, og hatt analsex med rundt halvparten av dem. Vaginalt kan ikke måle seg. 

Når det er sagt har jeg selv en solid og stor penis med god og sterk ereksjon. Opplever at rundt en tredjedel av jentene klaget over smerter og synes det ville vært bedre med en mindre en, og resten vil faktisk ha større!

Tror rett og slett damer er bortskjemte og jager en pikk som er større enn den forrige de perset, og ikke kan nyte de mindre penisene når de først har hatt en diger en, eller brutt i seg dildoer og gummikuker som vider dem ut.

Bare mine tanker. Kvinner er også overfladiske og bør behandles som sådann. Hadde jeg hatt en liten penis hadde jeg aldri giddet å prøve kompensere med ei dame som har ridd kukkarusselen og nå krever prinsessebehandling. Det blir som om en av naverne som forbrenner et dusin thaidamer i året skulle kreve massasje, minimus og guddommelig blowjob av ei halvsliten norsk ei med hengepatter på 32. Rett og slett urimelig.

Kjør på damene og sier de at se har hatt større og bedre, svarer du bare som (trolig) sant at du har hatt trangere og bedre selv.

Endret av Realverdien
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Så flott å skape enda mer kroppspress!

Anonymkode: 0efca...493

Man kan ikke forvente så mye mer fra den kanten der...

Anonymkode: f54a6...ede

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Personlig liker jeg ikke disse to i heletatt, tusvik er jo helt skrudd.

En penis trenger ikke være så lang, de fleste har ca 12-15cm. Men på internett har jo alle minst 20cm.

Tykkelse teller MYE mer :) Man fylles opp.....deilig. Å ri en tykk pikk som ikke er så lang er dødsdigg, jukke seg frem og tilbake med hoftene. Da er orgasmen veldig rask 😍

Anonymkode: cc755...c51

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det må være litt tykkelse på den ja. 

Jeg bryr meg mest om det fordi jeg ikke orker å høre at jeg er vid og slapp nedentil. Det sier mennene med liten/tynn pikk, mens mennene med stor/tjukk pikk sier at jeg er trang og deilig. 

Anonymkode: ce510...286

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Personlig liker jeg ikke disse to i heletatt, tusvik er jo helt skrudd.

En penis trenger ikke være så lang, de fleste har ca 12-15cm. Men på internett har jo alle minst 20cm.

Tykkelse teller MYE mer :) Man fylles opp.....deilig. Å ri en tykk pikk som ikke er så lang er dødsdigg, jukke seg frem og tilbake med hoftene. Da er orgasmen veldig rask 😍

Anonymkode: cc755...c51

Jeg er mann og er helt enig. Tranghet er mye viktigere enn lengden på vagina. En trang vagina klemmer deilig, og gir raske og sterke orgasmer. Dessverre er mange norske kvinner så vide/slappe at selv en godt over gjennomsnittet tykk penis kjenner lite.

Anonymkode: c9b06...bc3

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er mann og er helt enig. Tranghet er mye viktigere enn lengden på vagina. En trang vagina klemmer deilig, og gir raske og sterke orgasmer. Dessverre er mange norske kvinner så vide/slappe at selv en godt over gjennomsnittet tykk penis kjenner lite.

Typisk kommentar fra en mann med peniskomplekser. Har ligget med mange som har over snittet tykk penis og de har aldri klaget på meg iallfall. De med liten penis derimot.... 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Typisk kommentar fra en mann med peniskomplekser. Har ligget med mange som har over snittet tykk penis og de har aldri klaget på meg iallfall. De med liten penis derimot.... 

Fikk du ikke med deg at min er godt over gjennomsnittet?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Enda en tulletråd som dette. Statistikk viser at de aller fleste kvinner ikke bryr seg. Kan du kanskje linke til en studie eller blindtest? Tror ikke kvinner engang føler forskjellen noe særlig.

Anonymkode: efe56...cb2

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hva vil det si?

Enkelte menn tror "godt" over gjennomsnittet er typ 13cm korte cm i lengde og 12,5 små cm i omkrets... 🤣

Anonymkode: 0814c...360

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Enda en tulletråd som dette. Statistikk viser at de aller fleste kvinner ikke bryr seg. Kan du kanskje linke til en studie eller blindtest? Tror ikke kvinner engang føler forskjellen noe særlig.

Anonymkode: efe56...cb2

Jo, det gjør vi lett.

Kjenner ikke du forskjell på om du biter over en svær burger eller suger på et sugerør? Det føles likt i munnen din?

Anonymkode: 0814c...360

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nok en trolletråd skrevet av ei jente på videregående eller mann med peniskomplekser. 95% av menn har en helt normal penis +-. Det er fakta og ikke noe man får gjort noe med. Finnes vide og trange damer også. De fleste både kvinner og menn er normale selv om det er individuelle forskjeller. 

Å si at størrelsen på kuken kun har noe å si er så dumt at jeg har ikke ord.😅 Det er to størrelser som møtes. Jeg har opplevd begge deler. Å være for stor og føle liten friksjon. Lengden på skjeden er også stor variasjon i. Noen bunnes lett mens andre er nærmest bunnløse. De fleste er dog normale.

Anonymkode: 687d0...63c

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Man skal ikke si at størrelsen ikke telle noe som helst. For alle har sine preferanser. Noe vil ha en stor penis både i lengde og tykkelse, andre vil ha en kort men tykk en, noen vil etc…

Vi har alle preferanser for alt.

Men, og nå snakker jeg for meg selv, sex handler ikke bare om penetrering. Sex handler for min del om nærhet. En penis kommer aldri alene til å kunne gi meg en orgasme. For min del kjenner jeg mest helt ytterst i vagina, og hater å bli bunnet. Jeg har aldri vært i nærheten av en orgasme via penetrering alene, jeg trenger klitoris stimulering, som de fleste kvinne gjør. Men for meg handler ikke sex kun om fysisk stimulering, men om nærheten og det intime sammen med mannen. Det igjen betyr at jeg vil få samme opplevelse med en micro penis som men en gjennomsnittlig en. Det eneste jeg ikke vil ha er en stor penis, for for meg fungerer det ikke, det blir bare for vondt; strekking og bunning som jeg ikke er interessert i, uavhengig av hvor nært og intimt det er.

Størrelsen på penis vil bety noe for mange, til og med meg, men det betyr ikke alltid at alle vil ha den stor. 

Anonymkode: 6a139...89e

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Menn med størrelse over snittet har ikke slike holdninger. Om du er over snittet så er en vanlig/vid vagina null problem. 

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...