AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #1 Del Skrevet 30. mai 2021 Jeg har aldri hatt et plagg i lin, men har lest at det blant annet krøller seg lett. Jeg vasker ofte klærne mine på litt høyere temperaturer av hygieniske årsaker. Hvordan er det å vaske lin? Tåler det lite? Anonymkode: 93763...645 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 30. mai 2021 #2 Del Skrevet 30. mai 2021 Lin tåler mye. Men en ting er at det krøller lett, noe helt annet er at det er mye arbeid å stryke det. Bukser vasker jeg på 40 grader og så henger jeg det opp vått (dvs. sentrifugert på rundt 800-1000 omdreininger) på bøyle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #3 Del Skrevet 30. mai 2021 Bunadsskjorta mi er vel det eneste plagget jeg har av lin...den vasker jeg for hånd fukter før jeg stryker, men ja, krøller lett. Anonymkode: 7393a...b09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #4 Del Skrevet 30. mai 2021 Jeg har mange topper i 100% lin fra Match. Plagg i god kvalitet som er like fine år etter år. Vasker dem på 30 grader. De krøller ikke noe mer enn bomullstoppene mine 😊 Anonymkode: 318c8...8f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå