Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En venninne gjør alltid dette. Hun gjorde det i går også. Det virker som hun bare MÅ gjøre det liksom. Hun får ofte rare blikk, men stort sett ler folk bare av det. Virker som at en del blir satt ut av det. Hun bryr seg ikke. Jeg har blitt helt vant med det. Synes dere det er innafor egentlig? 

Anonymkode: 59e9c...d02

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Men det er alltid én person som er naken eller skal flashe et eller annet på fest. Ingen andre gjør jo det eller kunne tenke seg å gjøre det. 

Anonymkode: 0e2fb...784

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

De ler fordi hun oppfører seg tåpelig og nei det er ikke innafor. 

Anonymkode: 0e422...34d

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er ikke normalt.

Anonymkode: 6d050...efa

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei. Men det er alltid én person som er naken eller skal flashe et eller annet på fest. Ingen andre gjør jo det eller kunne tenke seg å gjøre det. 

Anonymkode: 0e2fb...784

Sant. Det er alltid en eller annen fyr som må vise tissen sin også. 

• Liker 7
Skrevet

Flau oppførsel.

• Liker 2
Skrevet

Prinsipielt mener jeg det ikke bør være noe verre å være bar overkropp som kvinne enn som mann. På den andre siden ville jeg aldri gjort det som mann heller…

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

What ever floats your boat. Kjenner ei sånn jente selv. Er VELDIG oppmerksomhetssyk og om hu ikke får oppmerksomhet kommer puppene ut. Jeg tenker hu får gjøre som hun vil, selv om det ikke er ei jeg orker å tilbringe noe særlig tid sammen med.

Anonymkode: ef5bb...596

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer, det ser ut til at du har "rett", TS, så da kan du slå KG i bordet foran din venn, og si at hun skjemmer deg ut. 🙂 

Anonymkode: 78d16...c59

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Gratulerer, det ser ut til at du har "rett", TS, så da kan du slå KG i bordet foran din venn, og si at hun skjemmer deg ut. 🙂 

Anonymkode: 78d16...c59

Hun skjemmer jo ut seg selv, men bryr seg visst ikke. Lurer på om hun er blotter egentlig 😆

• Liker 6
Gjest Blondie65
Skrevet

Det finnes alltid en sånn i en vennegjeng. Og enten "vokser de det av seg" eller så oppdager de at vennegjengen krymper. Jeg orker ikke - verken nå eller da jeg var yngre - å forholde meg til mennesker som blir så fulle eller er så oppmerksomhetssyke at de ALLTID må kreve oppmerksomheten på denne eller tilsvarende måter.

AnonymBruker
Skrevet

Tenker at folk som gjør det er mindre intelligente 

Anonymkode: 92122...974

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
Blondie65 skrev (Akkurat nå):

Det finnes alltid en sånn i en vennegjeng. Og enten "vokser de det av seg" eller så oppdager de at vennegjengen krymper. Jeg orker ikke - verken nå eller da jeg var yngre - å forholde meg til mennesker som blir så fulle eller er så oppmerksomhetssyke at de ALLTID må kreve oppmerksomheten på denne eller tilsvarende måter.

Hun har blitt over 30 nå da 🤦Hun er snill og grei, men akkurat den puppe greia på fest er slitsomt. Hun har klasket dem i ansiktet på noen også, på meg og. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Normalt og normalt, fru Blom... Det spørs jo hvilken omgangskrets du har. I og med at hun tydeligvis er den eneste som gjør det, av dine bekjente og alle andre som ferdes der dere er, så vil det neppe komme i kategorien normalt. 

Anonymkode: dad3e...660

Skrevet

Like greit som å vise frem penis. 

• Liker 1
Gjest Blondie65
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hun har blitt over 30 nå da 🤦Hun er snill og grei, men akkurat den puppe greia på fest er slitsomt. Hun har klasket dem i ansiktet på noen også, på meg og. 

Jeg hadde tatt henne for meg i edru tilstand og sagt klart fra om at gjør hun det igjen er det slutt på vennskapet.

Jeg gjorde det med en venninne med tilsvarende beslektet oppførsel - da fikk jeg forklart at alle visste jo at hun var full så det kunne jo ikke ha noen betydning. Da sa jeg at med mindre jeg får høre fra vertskapet - som reagerte negativt - at hun hadde bedt om unnskyldning, er vennskapet over. Hun valgte å ikke be om unnskyldning fordi hun mente hun ikke hadde gjort noe galt. Jeg hadde valget mellom henne og mine andre venner, det ble ikke henne for å si det slik.

AnonymBruker
Skrevet

Haha, vil si dette det motsatte av normalt. Høres ut som en person som er usikker på seg selv og derfor søker oppmerksomhet ved å flashe puppene 🤷‍♀️

Anonymkode: ee11d...dfb

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner ei på 38 som går truseløs. Når alkoholen flyter så går hun fra fang til fang og gnir seg. T.o.m de som har kjæreste. Hun blir ikke ofte bedt på fest for å si det slik. Når hun er edru så er hun stille og beskjeden. Hun endrer personlighet i fylla og har kjempeangst dagenderpå. En del jenter har skjelt henne ut pga dette her. Det er dårlig selvtillit og en kamp om å bli sett, tror jeg. 

Anonymkode: 94aa6...b32

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
stan skrev (5 minutter siden):

Like greit som å vise frem penis. 

Seriøst? Du mener kjønnsorgan kan sammenlignes med bryst? Tenker du heller kan sammenligne kvinner som flasher bryst med med menn som flasher overkropp. Begge to er like kleint.

Anonymkode: ccd68...34a

• Liker 4
Skrevet

Synes egentlig ikke kvinnekropp skal være sjokkerende.

For egen del er pupp litt privat så jeg viser de ikke frem offentlig.

Om det er greit eller ikke, tja for min del tror jeg det hadde avhengig av hennes syn på det som edru. Skammer hun seg - ikke ok. Hadde hun det kjempe gøy - ok. 

Så er det nok greit og realt og si I fra at for mange oppleves det ikke greit og at det kan føre til at hun blir ekskludert. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...